Már készül az X4: Foundations

  • Írta: zoenn
  • 2017. augusztus 28.
  • Bejelentés
Link másolása
Az Egosoft bejelentette a népszerű X-sorozat következő felvonását, az X4: Foundationst. Ezúttal is az űrt fedezhetjük fel a játékban belső nézetből, felépíthetjük a saját birodalmunkat, kereskedhetünk és harcolhatunk.

Ki hitte volna, hogy az X3: Reunion már tizenkét éve jelent meg? Az X Rebirth pedig négy éve? Az Egosoft a minap bejelentette a folytatást X4: Foundations címmel PC-re, amely lényegében a németek válasza a Star Citizenre.

Amellett, hogy saját moduláris űrállomásunkat is felhúzhatjuk, minden űrhajót irányíthatunk belső vagy külső nézetből. Többféle osztály áll rendelkezésünkre a kis felderítőktől kezdve a legnagyobb teherhajókig. Néhány drónt és szervizhajót távolról is irányíthatunk. Amikor dokkolunk, nem egyből az állomáson találjuk magunkat: kiszállunk a pilótafülkéből, felmászunk a létrán, időzhetünk a bázison, majd átmegyünk egy másik hajóhoz és szépen beleülünk.

Ahogy azt már említettük, az űrállomásunkat folyamatosan bővíthetjük különféle modulokkal, legyen szó gyártóegységekről, szociális helyiségekről, dokkokról és így tovább. Állomásunk felépítése nagyon könnyű, egyszerűen a "fogd és vidd" módszerrel történik, teret engedve a saját egyedi alkotásoknak.

Hajóink fejlesztése is ránk hárul, módosíthatjuk a hajtóműveket, a fegyvereket, és persze a végső cél az univerzum felfedezése.

Az X4: Foundations lesz az első játék a sorozatban, ahol a különböző fajok és frakciók szabadon építhetik és bővíthetik birodalmukat a kereslet és kínálat alapján. Ez rendkívül dinamikus univerzumhoz vezet, amit játékosok minden tevékenysége befolyásol.

Megjelenési dátum még nincs.

7.
7.
Naridar
Az X Rebirthből 5 perc is túl sok volt. A korábbi részekkel nekem az a bajom, hogy ha valaki nem űrszimulátoron nőtt fel, akkor teljesen magára volt hagyva, semminek a működése sem volt elmagyarázva - remélem, erre figyelnek majd a 4. részben és legalább egy olyan tutorialt beletesznek, mint az Elite Dangerous-be, hogy legalább az alap "loop" meglegyen a játékos fejében.
6.
6.
almaspite
X3 terran conflict egy átkozott jó játék volt, akik szerették az űrhajó szimulátorokat és még építkezni is szeretek. Modokkal kilehetett hozni belőle a maximumot, egy baj volta játékkal nagyon időrabló volt. X Rebirth-vel valami 10 percet játszottam, bár nem én voltam az egyetlen aki így volt vele.
5.
5.
Dio papa
Almát a körtével. Nagyon más a kettő, de jöjjön csak mindegyik :) Most már előbb-utóbb az Elite-be is muszáj lesz betenni a mászkálást.. :)
4.
4.
Kalácsképű
#1: Ez nem is egy stilus. Kinezetre viszont tenyleg gyenge.
3.
3.
Juha
Ez marhára nem válasz a SC-re, mivel már a sorozat korábbi részeiben is megvolt az itt felsoroltak 80-90%-a. Egyedül az úúúájomáson mászkálás új szerintem, de a többi az már az X3-ban is benne volt (csata közben kiugrani a hajóból, és átlebegni a foglalandó roncsba, stb.).
2.
2.
#1: Abban kicsit tobb love van szerintem. Amugy meg ezt a valasz dolgot gyanitom nem a fejlesztok mondtak, hanem az ujsagirok aggattak ra...igy tobb a kattintas.
1.
1.
crytek
Elég gyenge válasz SC-hez képest mintha valami zsé indie lenne :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...