The Witcher 3 - hamarosan jön a 4K-frissítés

  • Írta: Shifty
  • 2017. szeptember 8.
  • Letöltés
Link másolása
Bár tegnap még úgy tűnt, napokon belül befuthat a The Witcher 3: Wild Hunt PS4 Próhoz készített grafikai tuningja, Radek Adam Grabowski PR-os végül tisztázta, hogy ez csak a bejelentésre igaz.

A CD Projekt eredetileg nem tervezett grafikai tuningot a PlayStation 4 Próhoz, a cég elnöke, Adam Kicinski a cég féléves konferenciáján azonban elárulta, hogy készül a játék 4K-s változata. Akkor még úgy tűnt, PlayStation 4-re napokon belül megérkezik a szépülést hozó javítás, de Radek Adam Grabowski PR-os elárulta, akkor csak további bejelentésekre és részletekre számíthatunk.

Az viszont biztos, hogy az év vége előtt Xbox One X-re biztosan kapunk majd egy méretes csomagot, így nem kizárt, hogy a PS4 Pro-változat is akkor fut be.

19.
19.
Stranger
#15: Pedig 5-10 méterre előtted töltődik be minden. Az árnyék folyamatosan kirajzolódik, apróbb tárgyak bejönnek, stb. Itt jól látható:
https://www.youtube.com/watch?v=BLFatxFg0nM&feature=youtu.be&t=13m58s

Sztem semmi extra az optimalizálás, átlagosan jól fut.
18.
18.
zozo76hun
azert kulon grat a fejlesztoknek hogy le van magyaritva. ;)
17.
17.
ollie92
15.
15.
Zoli0507
#13: Èn konkrètan nem tudom miről beszèlsz, olyannal hogy előttem töltött be valami nem talàlkoztam. A stb mit jelent??
Összessègèbn pedig jobban van optimalizàlva mint a legtöbb AAA multi cìm ùgy hogy 3-4X akkora
13.
13.
Stranger
#11: Így van, csak akkor nem kell ilyeneket írni hogy "nem kell fps ingadozástól félni" mer' CD project!!44!!444. Egyébként összességében sincs annyira jól optimalizálva a játék, a mai átlaghoz képest. Konzolon pl. előtted 5 méterre tölt be egy bazi nagy láda, stb.
12.
12.
xanatos0911
#11: Arrol nem is beszelve, hogy ahogyan Te is irtad ezeket mar nagyreszt kivajitottak... innentol meg pointless a kommented :/ :)
11.
11.
xanatos0911
#6: Mar farasztoan regi tema ez... nyilvan nem linearis csojatekrol van szo, ahol nagyon is felrohato lenne ez a hiba. Egy ekkora szabasu open world jateknal sajnos benne van a pakliban, hogy ingadozhat a teljesitmeny. Gondolj csak bele mennyi minden van a jatekban... Ettol fuggetlenul persze tokeletes nincs, ahogy a Witcher es a CDPR sem az, de ha valami kozel all a tokeleteshez akkor ok azok. Hogy mi az ok? Nagyon egyszeru... szivvel es lelekkel dolgoznak.
6.
6.
Stranger
#5: Nem értem miért kell egy jó játékot, fejlesztőcsapatot mindig 100x módon túlhájpolni. Konzolon bizonyos helyeken kereken 20FPS-re ugrált a játék, PC-n (csúcs hardveren) egyik helyen 70FPS másikon 35. Persze azóta ezt nagyrészt kijavították, de ne csináljunk úgy mintha tökéletesek lennének.
4.
4.
ollie92
Faceplam :D legyen inkább "F4K" ingadozó 22-30 FPS mellett :D
1.
1.
Extol
Nem tartom valószínűnek hogy a látványvilág feljavításához felbontást kellene emelni, ha sok játéknál elmaradottak az animációk vagy a környezet monoton, elnagyolt. Folyamatosan azt látni, hogy minimál melóval akarnak akarnak pénzhez jutni a minőségi programok helyett
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...