Monster Hunter World - így fejleszd a karaktered!

  • Írta: gabeee
  • 2017. szeptember 22.
  • Videó
Link másolása
A Capcom egyik legígéretesebb címe a közeljövőben kétségtelenül a Monster Hunter World, és ennek értelmében a kiadó sorra adja ki a látnivalókat a játékról. Most a karakterünk testreszabásán lesz a hangsúly.

A Tokyo Game Shown ismét megmutatta magát a Monster Hunter World, és azóta is egyfolytában érkeznek az újabb és újabb információk a játékkal kapcsolatban. A Capcom először a megjelenési dátumot jelentettebe, majd egy hosszabb gameplay videót is közzétett a szörnyvadászós címről. 

Most ismét jelentkezett a kiadó, ezúttal a minden eddiginél mélyebb karakterfejlesztésen van a hangsúly. Azon felül, hogy saját szereplőnket a legapróbb részletig testreszabhatjuk, társaink kinézetébe is beleszólhatunk. 

Ha ez nem lenne elég, a videóban alaposan szemügyre vehetjük a játék intróját és egy igen masszív szörnnyel is találkozhatunk, Zora Maguros személyében. 

És aki azt hiszi, hogy ezzel vége az újdonságok sorának, az téved, ugyanis egy rövid ideig betekinthetünk a sztoriba is, találkozhatunk a főbb NPC-kel és az otthonunkként szolgáló faluba, Astellába is ellátogatunk. 

Ezen felül természetesen nem maradhatnak el a lenyűgöző vadászós jelenetek, és immár a horgászat is felfedi magát a játékon belül.

Az mindenesetre jól látszik, hogy egészséges tartalommal érkezik a Monster Hunter World 2018. január 26-án PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.

6.
6.
Darksiders84
Egyre jobban érdekel főleg hogy január üres lesz viszont még nem volt dolgom MH játékkal de remélem nem DS nehezségű élvezhetetlen nehéz minden egyes harc.
5.
5.
NECROSMOKE
Nem tudom kivarni! Ebbol a gyujtoi kiadast meg egy MHW limitalt PS4 PRO-t is veszek, az 100as : D
4.
4.
Zisten
#2: Tévedésben vagy, ugyanis ez "AZ AZ EGY" amire az a "sok" akar hasonlítani. ;)
3.
3.
Zisten
#1: Hááát nem tudom és anno PS2-n 500 órát toltam az első részbe.
PSP-n meg mindhárom részébe olyan 300-300 órát.
Elképesztő atmoszférája van a játéknak.
Mindig is azt szerettem benne, hogy még PSP-n is nem azt érzed, hogy egy "pályán" vagy, hanem hogy egy világban valahol. Mert a pálya határán túl lévő látómező is gyönyörűen ki volt dolgozva.

A lényeknél nem azt érzem, hogy egy programot kell legyőznöm, hanem egy gondolkodó szörnyet. Amikor co-opban toltuk és látszik, ahogy a dög éppen téged szúrt ki magának és terád vadászik elképesztő hangulatot adott neki mindig.

Az az igazság, hogy anno mikor a Capcom elvette a Sonytól a sorozatot elkezdtem keresni valami hasonló játékot. Sok cuccot kipróbáltam, de sajnos egyik sem annyira jól összerakott, átgondolt, és kidolgozott, mint ez.

a másik, hogy ennél a játéknál érződik, hogy MINDEN visszajelzésre figyelnek és ami egy kicsit nem felhasználóbarát azt biztos, hogy a következő részre azzá teszik és tökéletesen fog működni.

Nem hiába a PSP részek még megjelenésük után 1 évvel is a top10-es eladásokban voltak japánban.
2.
2.
Extol
Ránézésre egy a sok közül
1.
1.
RangerFox
Vártam ezt a játékot mint a messiást, de minél több gameplayt nézek belőle, annál üresebbnek, lélektelennek meg olyan semmilyennek gondolom. Nincs semmi feelingje
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...