Folytatást kapott Adam, a robot története

  • Írta: Shifty
  • 2017. október 4.
  • Videó
Link másolása
Emlékeztek még a tavaly nyáron bemutatott Unity-techdemóra, amelyben bemutatkozott Adam? A District 9 rendezője, Neill Blomkamp most készített egy folytatást, ami szintén a Unity motorját használja.

Tavaly nyáron mutatkozott be a Unity egyik nagyon hangulatos techdemója, amiben megismerkedhettünk Adammel. A robot története ezzel azonban nem ért véget, a District 9 rendezője, Neill Blomkamp ugyanis nemcsak íróként, de rendezőként is jegyzi a most bemutatott folytatást, amit az Oats Studios csapatával közreműködve készített. A sztori ezúttal is Adam köré lett felépítve, így az Adam: The Mirror epizódból kiderül, hogy leli meg azokat a nyomokat Adam, amelyekből körvonalazódik majd számára, mi és ki is ő valójában.

8.
8.
Obiwan HUN
plusz van egy .mud is ami meg Mudbox ugye!? ;)
7.
7.
Obiwan HUN
Igen Maya + MAX-ot, meg Houdinit, Modo, stb. stb. kinek mi áll kézre!

Itt pl. az össze file .max ra végződik! ;)

http://cdn.edgecast.steamstatic.com/steam/apps/652150/ss_fcd17df29dcbc8e9e9b49afcbd64d463a9900a76.jpg?t=1500057853
6.
6.
mestermagyar
#4: Nem amatőr a készítményük, a motorra értettem. A hiba már ott van hogy látni a kis grafikai featureket ami miatt lerí hogy unityvel készült. Szerintem egy maya és egy blender alkotás között sokkal nehezebben tudnál különbséget tenni. Nem látványos grafikai különbségről beszélek tehát hanem a profi animációs program és játékmotor közöttiről.

a blender mögött álló csapatbak van pár projektje (youtube csatornán) amik olyan színvonalon vannak. Igen, mayaval készül de én ingyeneset és nyílt forráskódút ajánlottam ugyanolyan tudással.
5.
5.
user101
Egy ilyen történettel és képi világgal egy Mass Effect szerű sci-fi """rpg"""-t el tudnék viselni ! :D
4.
4.
Northlorien
#3: Amatőrnek azért nem merném nevezni, nagyon jól összevolt rakva, bár a Prophet szebbnek tünt. A unity támogatta nagy valószínűséggel a dolgot, az oats studios kicsi, és nem túl sok pénzel gazdálkodik, viszont így lehetőségük volt elmesélni a történetüket, szóval win-win a szitu szerintem. Miért éppen Blendert, meg mit értesz mozit megszégyenítő animáción? Szinte az összes animációs stúdió Mayat használ amúgy. :)
3.
3.
mestermagyar
Nekem kifejezetten amatőr munkának tetszik maga a unity motor mint animációs platform. Tele volt a jellegzetes unity glitchekkel vagy részletvesztéssel. Lehet futott volna real time, de az Oats studios-tól én azt vártam volna hogy a blendert használja erre a célja. Az ugyanis nyílt, ingyenes és mozit megszégyenítő animációk készítésére képes.
1.
1.
markoci555
Én tisztán emlékszem és rohadtul sajnáltam hogy csak egy sima tech demó volt, úgy elnéztem volna még, soha nem gondoltam volna hogy lesz folytatása.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...