Tunguska - a S.T.A.L.K.E.R. felülnézetből

  • Írta: zoenn
  • 2017. október 22.
  • Bejelentés
Link másolása
A Rotorist Workshop egy olyan felülnézetes shooteren dolgozik, amit bevallottan a S.T.A.L.K.E.R. ihletett. A Tunguska: The Visitationben nem csupán az akción lesz a hangsúly, komoly morális döntéseket is meg kell hoznunk. A demó már tölthető.

Mostanság biztosan nem kapunk új S.T.A.L.K.E.R.-játékot, de jó tudni, hogy léteznek ötletes alternatívák. A Tunguska: The Visitation is ilyen, és bár itt felülnézetben irányítjuk a hősünket, a cél az, hogy minél tovább életben maradjunk a mutánsokkal és banditákkal teli terepen.

A sztori már ismerős: a tunguzkai katasztrófa nyomán az orosz táj veszélyessé vált. A színvilágot és a művészeti stílust egyértelműen a nagy előd ihlette. Nem csupán harcolnunk kell, az NPC-knek is meg kell tennünk pár szívességet, hogy az egyik területről a másikra lépjünk. Félig nyitott világgal lesz dolgunk, és állítólag komoly morális döntésekkel is szembe kell néznünk.

A fejlesztő, a Rotorist Workshop már kiadta az első játszható demót is, amit innen tölthettek le. A próbaváltozat csak 64-bites operációs rendszereket támogat.

A Tunguska: The Visitation PC-re készül.

15.
15.
crytek
Humble-n a Top-Down Stealth Bundleban benne van a game. Ha valakit csak ez érdekel eladja a körítést és 1-2 euro között meglehet neki a játék

Shadow Tactics: Blades of the Shogun
Shadow Tactics: Bla-des of the Shogun - Aiko's Choice
Serial Cleaners
Tunguska: The Visitation
Intravenous
Mutant Year Zero: Road to Eden
War Mongrels
14.
14.
markoci555
#7: rákérdeztem erre a bajomra, azért volt mert túl sok cucc volt nálam és kifáradt a pali, 40kiló felé ne menjetek
12.
12.
crytek
#10: De az FPS ez meg felülnézetes cucc..Mindegy...
11.
11.
Chrysh
#9: Egy másik indie játéknál, nevezetesen a Project Zomboidnál is ugyanez a koncepció, egyáltalán nem rossz ötlet, pláne nem szándékos hiba szerintem sem.
10.
10.
ghost90soldier
#9: Ha egy FPS játékban megfordulsz akkor sem látsz a hátad mögé,a fejlesztők jó ötletnek tartották ezt is úgy megoldani hogy nem látod azt ami a karakter háta mögött van
9.
9.
crytek
#8: Nézd a harcot amikor megfordul az ember eltünik az ellenfél nem lesz látható. Ok szokható biztosan de szar megoldás
8.
8.
markoci555
#2: elég messzire ellátni, max a videóban nem mutatják
7.
7.
markoci555
én kipróbáltam, nem volt türelmem sokáig elvinni:
az elején meghaltam párszor, meg kb 5 percig kerestem a kapcsolót a kapuhoz, mert kicsi volt, de nem ez miatt hagytam volna abba, eddig élveztem, ami nagyon nem jött be:
ha éhesen lefekszel, akkor mínusz energia (ez még érthető), Artyom-nak eladtam 1-2 kajámat akit bezártak mert fertőzött lett, és szegénykét krumplival etették, a maradékot meg felzabáltam seperc alatt, eredmény: 2 másodperc séta-futás (az alap gyaloglás amikor nem tartod a shiftet) aztán 10 másodperc várakozás. Ez így nekem ebben a formában játszhatatlan.
Addig jutottam, hogy a krumplit elvitték valakik, aztán ők is elmondták az ő oldalukról a történetet, és mentem volna vissza kérdőre vonni azt aki adta a küldetést, hogy hogy van ez, de egyszerűen kb 10 perc lett volna a séta... és a krumplis csak 1 a 3 feladat közül, mielőtt segít a fő feladatban a küldetés adó pali.
6.
6.
imchristailor
Nekem egesz bejovos, egy probat teszek majd vele.
5.
5.
delphijos
Nekem tetszik a grafika stílusa. Lehet megnézem a demo-t.
4.
4.
Heldengeist
Nem ártott volna még egyszer átolvasni, mielőtt kikerül.

A játék maga valahogy nem tud izgatni, pedig szeretem a STALKER-t. A Wasteland 3-at jobban várom.
2.
2.
crytek
Egész jó lenne ha pl eltüntetnék azt hogy elöttünk 15méterrel már semmit nem látunk...
1.
1.
Formula1fanatic
"Mostanság biztosan nem kapunk új S.T.A.L.K.E.R.-játékot" Ahogy a dolgok kinéznek soha az életben nem kapunk.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...