Egy óra a Paladins: Battlegroundsszal

  • Írta: zoenn
  • 2018. január 8.
  • Videó
Link másolása
Pár napja számoltunk be róla, hogy a Hi-Rez Studios is felül a Battle Royale-vonatra. Most belenézhetünk a Paladins 100 főre kihegyezett túlélőmódjába, ahol a hősök képességei alaposan felforgatják a játékmenetet.

A fejlesztők mozgásban is bemutatták a Paladins Battlegrounds játékmódját, ahol a csapatmunkának is fontos szerep jut. Ráadásul a hősök különböző képességei alaposan felforgatják a játékmenetet, például hátasokat is tudunk idézni. A PUBG-vel ellentétben a játék több akcióra és kevesebb lopakodásra épül.

Nem tudjuk még, mikor jön a Battle Royale-mód a Paladinsba, annyi biztos, hogy február végén, vagy március elején már letesztelhetjük a korai verziót.

2.
2.
#1: Classic Hi-Rez.. Az egyetlen dolog, ami nagyon jó a játékaikban, az a VGS system. (Amúgy nem lepődnék meg, ha ezt sem ők találták volna ki eredetileg.) Lényegében a MOBA-kra jellemző pingelés helyett egy rövid "kódokból" álló rendszer, amivel a csapat kommunikál. Logikusan van felépítve az egész, és baromi sok infót lehet átadni nagyon rövid időn belül, mindezt anélkül, hogy a chatbe kellene pötyögni. A Rocket League-ben látott rendszerhez hasonló, csak az sokkal-sokkal egyszerűbb ennél.
1.
1.
Mortis
hát ez briliáns. majdnem éreztem a műanyag szagot miközben néztem.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...