Jensen az interjúban elmondta, hogy a Days Gone világa a kötöttségei ellenére rengeteg lehetőséget nyújt majd a játékosnak, így például egy zombisereggel találkozva, ha még nem érezzük eléggé felkészültnek magunkat, simán hagyhatjuk őket, hogy aztán később visszatérve tisztítsuk meg tőlük a területet.
Ráadásul a szörnyek részesei a játék ökoszisztémájának, vagyis ha lemészároljuk őket, akkor megvan rá az esély, hogy később civilek költöznek majd az adott területre. Jensen állítása szerint az NPC-k egyébként is teljesen különálló személyiségek lesznek, saját motivációkkal, különböző mesterségekkel, így a táborokat járva nagyon sokféle alakkal fogunk majd találkozni.
A Days Gone február 22-én jelenik meg, kizárólag PlayStation 4-re.
A GTA 3-ban nem volt mindegy, mennyire haragítod magadra egy adott terület maffiózóit, mert akár el is lehetetlenítették az ott tartózkodásodat. És ott tényleg úgy hatott, hogy minden megmozdulásodnak súlya van, és véletlenszerűen kötnek beléd az utcán. Azóta csak gyenge utánzatokat látok.
De bízom. Kipróbálom majd a Days Gone-t, hátha...
Egy ilyen dolog csak elsőnek hat újként, aztán kész, állítom, hogy a másodiktól kezdve azt fogjuk látni, hogy mindegyik helyre jön egy tábor, vagy ami épp be lett programozva előre.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.