Minden rezdülésünkre reagál a Days Gone világa

  • Írta: Shifty
  • 2018. július 10.
  • Hír
A Gamereactor még az E3-on interjúvolta meg a Sony Bend Studio munkatársát, Eric Jensent, aki elárulta, hogy a jövő februárban boltokba kerülő Days Gone-ban a cselekedeteink hatással lesznek a játék teljes világára.

Jensen az interjúban elmondta, hogy a Days Gone világa a kötöttségei ellenére rengeteg lehetőséget nyújt majd a játékosnak, így például egy zombisereggel találkozva, ha még nem érezzük eléggé felkészültnek magunkat, simán hagyhatjuk őket, hogy aztán később visszatérve tisztítsuk meg tőlük a területet.

Ráadásul a szörnyek részesei a játék ökoszisztémájának, vagyis ha lemészároljuk őket, akkor megvan rá az esély, hogy később civilek költöznek majd az adott területre. Jensen állítása szerint az NPC-k egyébként is teljesen különálló személyiségek lesznek, saját motivációkkal, különböző mesterségekkel, így a táborokat járva nagyon sokféle alakkal fogunk majd találkozni.

A Days Gone február 22-én jelenik meg, kizárólag PlayStation 4-re.

6.
McDuff
#4: Nem kell őket félteni, Sony-s cím, megjelenéskor röpködni fognak a 10/11-es tesztek!
5.
Oldman
4.
mephi
Tudom, hogy natív vagyok, de én nagyon bízom ebben a játékban. Nem tudom pontosan megfogalmazni, hogy mi az ami megfogott benne, de nagyon drukkolok a fejlesztőknek, hogy egy életképes játékot rakjanak össze.
3.
DeKor
#2: Az a nagyon szomorú, hogy én is így gondolom. Majdnem minden, amit az NPC-k önállóságának állítanak be a fejlesztők, előre programozott, minden esetben pontosan ugyanúgy működő szkriptek.
A GTA 3-ban nem volt mindegy, mennyire haragítod magadra egy adott terület maffiózóit, mert akár el is lehetetlenítették az ott tartózkodásodat. És ott tényleg úgy hatott, hogy minden megmozdulásodnak súlya van, és véletlenszerűen kötnek beléd az utcán. Azóta csak gyenge utánzatokat látok.
De bízom. Kipróbálom majd a Days Gone-t, hátha...
2.
markoci555
Elég sok helyen hallani, mégse teljesítik sehol. Persze, elhiszem hogy beleépítenek egy két dolgot a játékba, itt például, hogy egy horda kinyírás vagy meghagyása így hat. De egy egyszerűbb cselekedet meg nem hat ki semmire, nemhogy az egész játék világára.
Egy ilyen dolog csak elsőnek hat újként, aztán kész, állítom, hogy a másodiktól kezdve azt fogjuk látni, hogy mindegyik helyre jön egy tábor, vagy ami épp be lett programozva előre.
1.
GAMEROD
Mily meglepő a Walking Dead legelső részének címe Days Gone. Az is, hogy a SOD hasonlít eddig legjobban a Walking Dead-re.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...