Itt nézd élőben a Fallout 76-bemutatót!

  • Írta: zoenn
  • 2018. augusztus 11.
  • Videó
Link másolása
A QuakeCon második napján a Fallout 76 kerül terítékre. A Bethesda fejese, Todd Howard a fejlesztőkkel közösen válaszol a fanok legégetőbb kérdéseire, és persze nem ússzuk meg vadiúj látnivalók nélkül sem.

A 2018-as QuakeCon első napja a DOOM Eternalról, a Rage 2-ről és a The Elder Scrolls-frencsájzról szólt, a második nap viszont a Fallout-rajongóké. Még többet megtudunk a közelgő multis túlélőjátékról, a Bethesda Game Studios jóvoltából mélyebben elmerülhetünk a Fallout 76 karakterrendszerében és a perkökben. Természetesen gameplayre is lehet számítani.

A panelt élőben követheted nálunk az alábbi beágyazott videó segítségével.

Kezdés: 18 óra!

45.
45.
Fata Morgana
Szerintem a Fallout3 egy remek jatek barki mondhat barmit; kivancsi lennek hogy az 1-2 reszebol mennyi kelt el valosyinu hogz a 3. resz kozeleben sincsenek egyutesen.
A Bethesda az egyik legjobb jatek fejleszto ceg, nem "butabbak" a jatekaik mint mas fejlesztoke.
Lehet ujjal mutogatni masokra, es mondani hogy "butabbak" az ujdonsult gamerek, de akik ezt teszik egy fikarcnyival sem kulonbek, mert csak arra hasznaljak ezt az ervet hogy probalnak kitunni a nyajbol pedig a kolomp utan ballagnak csak mar nem veszik eszre.
44.
44.
kastorhun
#40: Vagyis fogadjuk el hogy a játékok egyre egyszerűbbek és butábbak?
Ilyen tekintetben a Bethesda az egyik legjobb csapat, a játékaik egyre egyszerűbbek és butábbak.
43.
43.
PiszkosFred
#38: Mondjuk a helyedben azert ujraszamolnam a neten fellelheto Dragonborn, a FUS RO DAH, vagy korabbrol az Adoring Fan alkotasokat, kisfilmeket, esetleg memeket. :)

De abban nincs vita koztunk, hogy a Bioware tortenetben, kidolgozasban, "elo karakterek" eseteben fenyevekkel a Bethesda elott jart, mindig, minden jatek eseteben. Ok abban (is) baromi jok, ritkan lonek melle sztorival vagy karaktereik felepitesevel.
41.
41.
Ooorky
#40: Na igen. Imádom a régi Fallout-okat, de utálom az újakat, kivéve a New Vegas-t. Nem is vettem meg a 3-4-et. És ennyi. Részemről el van intézve.

Ellenben megvettem a West of Loathing-ot ami annyira classic Fallout, amennyire egy kis költségvetésű western paródia rpg az lehet :D
40.
40.
godach
Szerintem itt amúgy nem magával a játékkal, hanem azokkal a játékosokkal van gond, akik nem tudják elfogadni, hogy nem ők a célközönség. Ettől még a játék lehet jó vagy minőségi.
Nekem annoba Resident Evillel volt így. Re1-2-3, Zero, Code Veronica, Outbreak 1-2 után kicsit húztam a szám a 4. részre ami egy pazar tps lövölde de (nekem nem RE4). Az 5-6 meg már nem is érdekelt. Mégsem akasztottam fel a fejlesztőket de még magamat sem :)
39.
39.
kastorhun
#31: Ez egyébként egy érdekes megközelítés.

A Far Cry Primal szinte mindenkitől megkapta hogy köze nincs a szériához és csak a nevével adják el. Viszont ennek a Falloutnak sincs köze a szériához, de egy bejáratott névvel bármilyen sz*rt is el lehet adni.
38.
38.
kastorhun
#29: Már az Obliviont is túl egyszerűnek vélték rengetegen, erre a Skyrim még egyszerűbb lesz.
Már a Fallout 3 után is egy komplexebb rpg-t akartak a Bethesdától, erre egy még egyszerűbb játékot kukáztak össze.
Azt pedig meg se említem hogy eléggé szánalmas egy fejlesztő csapat hogy tucatnyi játék után se alkottak meg egy olyan karaktert akit a mai napig emlegetnének a gamer világban, a Biowaret divat lett utálni, de ők már a Kotorban is elképesztően jó karaktereket írtak össze, és ez talán a Bethesda egész munkássága alatt 1x se sikerült.
35.
35.
hadzsime
#34: Azért van abban valami, hogy a vásárlók kurvásítják el az ipart.
A Battlefrontál is mennyien verték magukat, hogy ők mostantól bojkottálják az EA-t, a játékot pedig majd akkor sem próbálják ki, ha ingyen lesz. Később pedig mindenki szépen, olcsón, sunyiban beszerezte és azóta is vásárolnak EA-s játékokat. Utána pedig panaszkodnak, hogy nem csinálnak nekik openworld, singleplayer, történetközpontú SW játékokat.
Vannak olyan helyzetek, ahol minden oltást megérdemelnek az agyatlan vásárlótömegek.
34.
34.
Hab
Én élvezem mind az összetettebb "igazi" rpg-ket is, de a "butább" Bethesda féléket is. Teljesen feleslegesen rázzátok az öklötöket, mert semmit sem ér, maximum magatokat járatjátok le vele. Pláne azzal ha a játékosokat okoljátok, akik megveszik.
33.
33.
godach
#31: Ugyan már. Most őszintén. Egy Fallout 3 vásárló szerinted milyen elvárásokat várt? Semmilyet. Egy Fallout 3 vásárlónak gőze nem volt a Fallout 1-2 Taticsról.
Nekem volt. De csak olvastam róla. Nem játszottam vele. Ellenben imádtam a Fallout 3-at még ha tudtam is, hogy a világon semmi köze ahhoz, amit az az 1% imád mint te is.
Haladni kell a korral, ennyi az egész.
Vagy te, meg még rajtad kívül 10 ezer ember aki igazi fallout folytatást vár. És vagyunk mi, 10 millióan, akik megvesszük ezeket a (sz&rokat). Ebből fog megélni a cég, ebből fog tudni új játékot készíteni és ebből fog tudni fejlődni. Nem belőletek.
(No offenseképp, kicsit lesarkítva mondtam amire gondolok)
32.
32.
PiszkosFred
#31: C64-es Krynn es a Bard's Tale sorozattal kezdtem, azokon nottem fel, azota szinte minden rpgt kiprobaltam, amit erdemesnek tartottam, ismerem es latom, hogy mibol mi lett az elmult 30 evben. Pont ezert ertem es megertem amit mondasz, es nem is vitatom, sot. Teny, a mai jatekok kb. fakocka szintuek a 20 evvel ezelotti komplex donteseket hozo - mind tortent, mind moralis szempontbol - jatekokhoz kepest.

Es igen, nem kell elfogadnod, lazadhatsz a valtozas ellen, tiltakozhatsz azzal, hogy nem veszed meg, de egy dolgot be kell latnod. Amig milliok veszik, addig ez nem fog valtozni, akar tetszik ez neked, akar nem. Mar nem te vagy a celkozonseg. Eltelt jo par ev, uj vilag van, uj szempontok, uj felfogas, uj celkozonseg. Ok pedig veszik mint a cukrot.

Botorsag felroni egy fejlesztonek, hogy csak a penz erdekli, hiszen mindenki, aki nem minimalberert dolgozik biodiszletkent valahol, az mindent a penzert csinal, a profitert. Amelyik ceg nem igy mukodik, az vagy allam penzmosoja es tenyleg leszarhatja ez esetben (lasd a hazai viszonyokat), vagy ritka idiota a vezetes es hamarosan csodbe fog menni.

Megvaltozott a vilag, mar nem Puskasek rugjak a bort a palyan, hanem a 2018-as bohocliga sztarjai. De, valahol a sok falabu, futni nem tudo ember is ossze tud hozni egy-egy jo pillanatot, ha nem is 90 percig, de legalabb addig, hogy megerje kimenni a meccsre. Jatekoknal sincs maskent, ha akarod, minden jatekban van annyi szorakozas, hogy legtobbszor megeri a 50-60 dollaros arat. FO4 es Skyrim meg aztan plane, csak el kell felejteni azt, hogy honnan indultunk, mert ugy nem fog menni, es akkor sajnos magaddal basztal ki, hogy megvetted a jatekot :)

Es nem gyozom hangsulyozni, a vilag legnagyobb csodaja a GOG, mert igy barmikor visszaterhetunk oda, ahol szerettunk lenni. Oke, egy-ket jatek nem tul szepen oregszik, de hat ez benne van a pakliban.
31.
31.
Heldengeist
#25: "El kell fogadni, hogy ez a jatek mar nem neked, nem a vaskalapos, a szabalyokbol semmit sem engedo fanoknak keszult."

Ez a probléma. Ha nem akarnak több Falloutot vagy épp TES-t csinálni, az új ötleteiket miért nem új címen, új IP-ként jelentetik meg? Mert ezt adja el a név, amit minőségi tartalom épített fel. Ez a lényeg. A világon senkit nem zavarna, hogy ez egy co-op akciójáték, ha nem Fallout néven jelenne meg, mint ahogy sokkal kevésbé lenne ellentmondásos a Bethesda poszt-apokaliptikus Far Cry-a is, ha nem Fallout 4 címen jelent volna meg.

És itt a legnagyobb gond. A név támaszt egy elvárást a rajongóban. Ez nem az a játék volt, amit neked szántak. Elvették tőlünk, nektek adták, és nekünk kell elfogadnunk, hogy ez többé nem az a játék, amit nekünk szánnak és már soha nem lesz az. És nem kapunk semmit helyette. Nektek mindegy volna, milyen univerzumban játszódik ez a játék. Tőlünk meg elvesznek egy újabb évtizedes munkával felépített világot.

Épp az a baj, hogy túl sok dolgot kell elfogadni manapság. Nem vagyok régen minden jobb volt típusú ember, általában vehemensen nekik megyek, de lassan kezdek elhajlani abba az irányba, ha AAA kategóriás játékokról van szó. Lassan alig marad fejlesztő/kiadó, amelyiknél még nem kell elfogadnom, hogy le vagyok szarva.
30.
30.
PiszkosFred
#29: Oke, W3 csak jovore, de jon :)
29.
29.
PiszkosFred
#28: > Őket nem érdeklik a rajongók visszajelzései

Azert valahol tisztelem a batorsagodat, hogy mindezt igy, egy szekben ulve tobb ezer kilometerre a studiotol - valoszinuleg ellenmondast nem turoen - ki mered jelenteni.

Nem is reagalnek ra, nem lenne ertelme, reszemrol kerulom a kinyilatkoztatasokat. :) Szerencsere van D:OS 1-2, van Wasteland 2-3, van Kingdom Comes, stb., amiben megtalalhatod azt, amit keresel. Vagy nem.
28.
28.
kastorhun
#25: De a játékaik részről részre egyre egyszerűbbek. Ott a TES széria, egyszerűen szánalmas az hogy a Skyrim rengeteg pontban vissza fele fejlődött (látszódik rajta hogy össze lett szinte szó szerint dobva). A Fallout 4-et meg se említem.
Őket nem érdeklik a rajongók visszajelzései, a pénz számukra is mindennél fontosabb.

27.
27.
godach
#25: Minden szavaddal egyet értek.
Nekem a Fallout pályafutásom ismerettség terén az első résznél kezdődött. Tetszett a világ, játékmenet, minden. Viszont, csak a 3-al játszottam legelőször. És mai napig imádom. Kedvencem, no1 nem tudom mit mondjak még.
Pár napja a szabim alatt, elkezdtem a Fallout 1-et.
Nagyon élvezem, hiába 20+ éves. Ettől viszont még nem bánom, hogy elmentek abba az irányba. Mint ahogy a Resident Evil 2 Remake.-nél sem bánom, hogy hagyták a borzalmas kamerakezelést. (nem azért mert nem tudtam vele játszani, hanem mert tényleg kényelmetlen volt) Szóval, szerintem a tied a hó kommentje +1
26.
26.
godach
#24: Én nem így látom.
Anno, a Lovas DLC-nél kezdtek el, elmenni egy nagyon rossz irányba. Azóta, én csak fejlődést látok (amit mondjuk olvasás alapján a Fallout 4 DLC.-i nem erősítenek meg, de nekem még mindig többet érnek, mint pl egy Payday Skin Pack)
A Quake ingyenes lett, a TESO is és mai napig kap frissítéseket is, updateket is.
Szerintem, nem annyira rossz irány ez, hogy boszorkányüldözést hajtsunk végre, de az is lehet én vagyok túl naiv.
Sosem voltam nagy multis, de mostanában nyitottam felé. És nem olyan rossz dolog az. Persze egy CoD multi, ahol kivülről kell fújni az összes pályát és perket nem érdekel és sosem fog, de ott a másik nagy közutálat tárgya a PUBG amibe pillanatok alatt belevertem 60 órát, mert: JÓ. Főleg haverokkal.
Szóval, nekem nincs gondom azzal ha nyitnak ebbe az irányba. Valószínű, hogy ki fogom próbálni, aztán ha tetszik,
-beleverem a kötelező 30 órát és nekem már megérte.
-Ha nem tetszik, beszívtam de a következő része sem fog érdekelni.
-Ha meg mákom van, akkor 972 óránál állok meg, mint a 7 Days To Die-ban ;)
24.
24.
Heldengeist
#22: Egyelőre. Kb. 2012-ig az EA is tartott egy egyensúlyt a gerinctelenség és a jó játékok között, és mi van most? A Bethesda (vagy inkább Zenimax) pontosan ugyanazon az úton halad lefelé, csak 4-5 éves késleltetéssel. Én ezért nem tudok annak örülni, hogy MÉG csinálnak jó játékokat is, mert az általuk felvett irányból az látszik, hogy ez náluk is már csak idő kérdése.
22.
22.
godach
#17: Tény hogy voltak gerinctelen húzásaik de míg olyan DLCk is vannak köztük mint a Fallout3, NewVegas valamint olyan ipket támasztanak fel és olyan minőségben mint a Wolfie, Doom vagy a most érkező Rage2, addig azért kár szerintem bitófára küldeni őket.
Van egy mocsok üzletpolitika amit minden cég követ, de azért a Bethesda játékaiból profitálunk mi is pár kellemes órát. (szerintem)
19.
19.
Heldengeist
#18: Nem, hanem mert ugyanúgy szarba veszik a játékaikat, elkorcsosítják és teletömik a saját verziójú mikrotranzakcióikkal, miközben eljátsszák, hogy ők mennyire mások.
18.
18.
PiszkosFred
#17: > Ennek fényében különösen nevetséges volt a #SavePlayer1 kampányuk.

...mert ugyebar a tiz jatekukbol egy, azaz EGY multiplayer lesz, amelyet egybol ket darab szigoruan single player jatek kovet majd, amelyekbol egy az teljesen uj franchise/ip lesz. Teljesen igazad van, nevetseges es rohadjanak meg az EA-cal egyutt. :D
17.
17.
Heldengeist
Na de most őszintén, a Bethesda sem most kezdte ezt. Már nagyon régóta nem is próbálkoznak. Már lassan jó ideje csak butulnak az RPG-ik és építgetik a saját mikrotranzakciós megoldásaikat. Oblivionos lópáncél, újra kiadott Skyrim a fizetős modok miatt, a Fallout 4-ről már nem is beszélve.

Ennek fényében különösen nevetséges volt a #SavePlayer1 kampányuk. Nem sokkal különbek ők sem, mint az EA, csak egyelőre más ligában csinálják ugyanazt.
16.
16.
LexerTheFirst
#15: Értelemszerűen Vityo viselkedését nem értem.
15.
15.
LexerTheFirst
#14: +1

Én se értem miért nem fogadod el, nekem ez az első fallout ami tetszik eddig, pedig a hárommal játszottam is.

No offense: fajta, nem falyta.

Tiszteletem
11.
11.
PiszkosFred
#10: jav: direkt ezert sem kapott kapott "5-os" szamot/nevet.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...