Így nézett ki a Telltale-féle Stranger Things-játék

  • Írta: zoenn
  • 2018. szeptember 25.
  • Videó
Link másolása
Pont délelőtt kaptuk a hírt, miszerint a TV-sorozat felett is bábáskodó Netflix nem hagyja elúszni a Stranger Things-kalandjátékot. Most néhány jelenet erejéig megnézhetjük, hogy állt a Telltale a játékkal.

Miután a Telltale-nél áll a bál, és több mint 225 fejlesztő találta magát az utcán, várható volt, hogy többen is borítják a bilit. A Reddit és 4Chan fórumára néhány korábbi alkalmazott töltött fel néhány .gif állományt, amely mozgás közben mutatja a Stranger Things-kalandjátékot.

Úgy tűnik, az események a TV-sorozat második évadát követően játszódnak, legalábbis Dr. Owens karaktere is feltűnik az első jelenetben.

A két következő klipben megcsodálhatjuk a Telltale-re jellemző párbeszédrendszert, amin csak kisebb frissítések történtek. A motor maradt a régiben, de a karakterek mozgása sokkal folyékonyabb.

Találunk lopakodós szekvenciákat is, hőseink nyomában van a Demogorgon, így búvóhelyet kell keresniük.

A jelenetek valódinak tűnnek, simán elhisszük, hogy tényleg így állt a Stranger Things, mielőtt a Telltale kihúzta a dugót. Aggodalomra semmi ok, a legfrissebb hírek szerint a Netflix nem hagyja veszni a projektet.

9.
9.
zsocc-nrg
A környezet és atmoszféra még oké de azok a fejek... :/
8.
8.
kopic
Megis hogy a tokombe neznek ki a karakterek?! Uristen...
7.
7.
markoci555
minden telltale hír alá be fogjátok irkálni hogy nem játékok hanem visual novelek? igen, főleg a végén a trágyájuk azok, biztos, de mi van a point and click gondolkodósabbakkal? Miért kell leszólni minden játékukat csak mert ki lett próbálva pont a rosszabbjaik közül 1-2?

egyébként egész jól nézett ki az emberek arcát nem nézve, mert az valami borzalmas, és tekintve hogy az fontos lenne egy ilyen játékban, kicsit gáz
(multkor is megjegyezte valaki hogy a back to the future jó volt... abban még a szájuk se mozgott ha jól emlékszem, legszörnyűbb játékaik közt van)
6.
6.
Nekem sem hianyoznak majd a visual noveljeik, mert hogy ezek nem jatekok voltak az tuti.
5.
5.
suresz
nekem nem fog hiányozni a telltale, nem szerettem a játékaikat!
4.
4.
Giggsy
#1: Nem az volt a baj, hogy nincs igény az ilyen játékokra, hanem hogy az első három-négy alkalom után az emberek észrevették, hogy csak mondják, hogy a döntéseidnek jelentősége lesz, valójában 90%-ban ugyanaz történt döntésektől függetlenül. Egyre kevesebb lett a játékmenet, egyre kevesebb lett a játékos ráhatása az eseményekre, ez vezetett a bukáshoz.
3.
3.
kastorhun
#1: A Telltale játékok csak szeretek volna kaland játékok lenni.
2.
2.
Futu-Retro
Hát ez a nagyszemes, rajzfilmszerű külső pont hogy nem idézi a nyolcvanas éveket. Én olyannak tudnék elképzelni egy ST játékot, mint a Silent Hill Origins, csak mondjuk nem a tükrök segítségével ugrálhatnánk a világok között. Vagy pedig olyan sulis-nyomozgatósnak, mint az Obscure.
1.
1.
Hunszi
Jók voltak az első Telltale játékok, de a cég bukásából látszik, hogy a piacon viszonylag kevés már az igény az ilyen játékokra. Elmúltak azok az idők, amikor kalandjátékokat vitték a prímet.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...