A Creation Engine-t használja a The Elder Scrolls VI

  • Írta: zoenn
  • 2018. november 11.
  • Hír
A Bethesda hiába célozza meg a következő generációs platformokat a The Elder Scrolls VI-tal és a Starfielddel, úgy néz ki, mindkét játék a régi motor, a Creation Engine továbbfejlesztett verzióját használja majd.

Úgy néz ki, hiába landol a következő generációs platformokon a The Elder Scrolls VI és a Starfield, a Bethesda Softworks még mindig a Creation Engine-t használja a fejlesztés során. Természetesen egy továbbfejlesztett változatról van szó.

Todd Howard a német GameDtarnak példaként a Fallout 76-ot hozta fel, amely alatt szintén a Creation fut (ahogyan a Skyrim és a Fallout 4 esetében is). Mint mondja, az online anyag vadiúj renderelést és bevilágítási rendszert használ, de a tájképzés alatt is egy új rendszer dolgozik. A Starfield esetében még több változás lesz, ahogyan a The Elder Scrolls VI-nál is.

Howard szerint a csapat nagyon szereti a saját szerkesztőfelületét, az évek során nagyon hozzászoktak, rengeteg világot alkottak meg a segítségével és a modderek számára is könnyen használható.

A Creation Engine a Gamebryo utódja, és szinte minden játékban voltak vele problémák - gondolunk itt a fizikai bakikra és a Field of View hiányosságaira. Az első tapasztalatok alapján a vizualitást tekintve a Fallout 76 is elmarad a 2018-as színvonaltól. A béta nem használta ki a többmagos CPU-kban rejlő lehetőségeket, ahogyan a DX12 és a Vulkan API támogatása sem megoldott.

78.
Formula1fanatic
#77: "Ettől még kidolgozottabb a witcher 3." Ettől még nem feltétlen lesz jobb játék :D
77.
Max3000
#75: ": Oda nem fognak eljutni, főleg nem egy TES játékkal, ami a saját játékuk ősidők óta."


Láttam én már karón varjút,de szerintem te is.Egyébiránt nagyon jól haladnak,hogy csökkentsék a belsős bethesda játékok bevételét.

"Hiába állítod, hogy miben jobb a Witcher, ha egyszerűen nem áll össze a játék hangulatban sokaknál, ahogy nálam sem."

Az teljesen mindegy már,hogy Pityunak meg Józsinak mi áll össze vagy mi nem.Az egyéni ízlés.Ettől még kidolgozottabb a witcher 3.
76.
Formula1fanatic
#73: Minek 100 mod, felraksz egy requiemet kiegészíted még néhány szükséges moddal, már meg is van a kihívás. 100 modot megfelelően összehangolni nem kis meló, ott már nem árt érteni is mi történik a háttérben, nem utolsó sorban ismerni a motort ezen a szinten :D Persze fel lehet pakolni igénytelenül is a 100-at aztán egyik funkciója üti a másikét meg nem tudod mitől crashelsz.
75.
Formula1fanatic
#74: Oda nem fognak eljutni, főleg nem egy TES játékkal, ami a saját játékuk ősidők óta. Hiába állítod, hogy miben jobb a Witcher, ha egyszerűen nem áll össze a játék hangulatban sokaknál, ahogy nálam sem. Még a középkori kingdom come deliverance is jobban leköt nála. Persze ez már a szilva :D Ott pl minden küldetést ezerféleképpen oldhatsz meg, ami óriásit dob a játék hangulatán. A fantáziádra van bízva hogyan teszed és lekezeli a játék végül. Ezt se az alma se a körte nem tudja jelenleg.
74.
Max3000
#70: Én meg a jövőről beszéltem,nem a múltról.Már a fallout 4-el is égették egy kicsit magukat most a 76-al meg kontráztak.Azért a vásárlók sem mindent tűrnek.Erre hoztam a fostalicska mass effect 4-es példát.
73.
Max3000
#71: Bár tény és való,hogy 100 mod alatt elég változatos.Csak sajnos nem a moddereknek kellene rendbe tenni egy játékot.
72.
Max3000
#71: Történet,történetvezetés,küldetések,maga a világ.Mind a witcher javára.Ennyi meg egy bambi.
71.
Formula1fanatic
#68: Az a baj, hogy ez nem igaz. A Wticher nem tudja azt amit a TES széria és fordítva. Almát a körtével hasonlítasz alapvetően. Openworld mindkettő meg rájuk írják hogy RPG ami csak részben igaz, itt vége is a hasonlóságnak :D
70.
Formula1fanatic
#67: A tes5-ről beszéltem végig, azt jobban vitték mint bármi mást.
69.
PiszkosFred
#67: Csak hogy pontositsuk, melyik jatekrol beszelsz? Melyik eladasa volt lejtmenetben?

(Sajnos szamomra mar kovethetetlen ilyen szintu komment mennyisegnel az egesz, elegge fapados a GK motorja - semmi athallas nincs ebben, meg mielott...)
68.
Max3000
#63: Eltudom fogadni,hogy nem mindenki osztja a véleményed,ha te is eltudod fogadni hogy a skyrim objektíven nézve kispisti mondjuk egy witcher-hez képest.(minden téren)
67.
Max3000
#63: Csak annyi hogy nem vitték mint a cukrot.Lejtmenet volt eladásokban pont a hanyagság miatt.
66.
Extol
A Skyrim elég sokat fejlődött az Oblivionhoz képest. Mivel nem évente érkezik TES játék kötelező érvénnyel mint az adóbevallás, így jó esély lesz rá hogy a Skyrim-hoz képest is lesz jókora előrelépés. Én örülök hogy hanyagolják a VR témát is, illetve nem bánom, a grafika egyébként se mindegy, nem minden játékban van 400-500 óra, a TES játékoknak ig enis a történet az erőssége, nem egy csilivili eszetlen lövöldözés.
Én amondó vagyok hogy legyen sok démon/szörnypornó hogy jó ráránthassunk, egy új motorral nem 100% hogy ilyen könnyen lehetne modolgatni. (Már a Skyrim se volt annyira jól kezelhető mint Oblivion, amináció importálás kész gyötrelem volt a megváltozott fájlrendszer miatt, plusz sokkal hamarabb destabilizálódott a játék)
65.
Fata Morgana
#63: A W3-al én is így vagyok, kb. végigtoltam ugyan. de már alig vártam hogy vége legyen, amit más játékoknál nem tapasztaltam, a DLC-ket amik jöttek hozzá meg sem vettem.
Ellenben a Fallout4 hatalmas a feeling-je az atmoszféra, és a felfedezni való szinte fájt hogy vége a játéknak, de majd elkezdem elölről amint befejeztem a No Man's Sky-t.
63.
Formula1fanatic
#62: Ha viszik mint a cukrot akkor mégis hol itt az igazi probléma? Neked probléma a grafika, másoknak inkább a játék hangulata számít inkább. A játékot hajtó motor megmagyarázós kijelentésed sokkal röhejesebb volt :D Az hogy neked nem jön be a tes vagy a fallout széria még nem jelenti azt, hogy rossz lenne. Nekem a witcher nem jön be mégsem húzom le, pedig sok olyan megoldás vagy alap elképzelés van a játékban ami számomra "megvetendő" (a grafika sem egy nagy szám ha már itt tartunk, de egy openworld játéktól ez elnézhető). Az atmoszféra egyszerűen nem adja így a hangulata sem fogott meg. Lehet teszek majd még egy utolsó próbát. Zárásként, azért remélem eltudod fogadni, hogy nem mindenki osztja a véleményed :)
62.
Max3000
#59: Azért remélem te sem gondoltad komolyan,hogy ha többféleképpen lehet megoldani,máris akár a witcher 3 vagy rdr 2 fölé tornyosulna mert szanaszét kell röhögnöm magam ezen.
61.
Max3000
#58: Igen,a mass effect 4-et is vitték mint a cukrot.:D
(remélem nem kell a szádba rágni mit akarok közölni)


60

Akkor legközelebb talán kérdezd meg ki nincs tisztában az adott témával és világosítsd fel aki nincs.Ne szarkasztikusan böffents ide egy tök egyértelmű dolgot.
60.
Formula1fanatic
#57: Ezzel most marha nagyot mondtál, csak hogy sokan még ezzel sincsenek tisztában a kommenteket olvasva, ezért írtam le. Miért kell mindent elmagyarázni neked?:D Fárasztó tud ez lenni.

Te komolyan azt hiszed, hogy a játékot hajtó motor csak a grafikáról szól?:D



59.
Formula1fanatic
#56: Fogalma nincs miről beszélsz, lehet egy másik játékot játszottál.
58.
Formula1fanatic
#55: Miben körözte le? Effektekben a Far cry 2? :D Kezd komolytalanba átmenni ez a társalgás úgy érzem. Semmit sem takargattam, a lényege az volt a mondandómnak ha esetleg nem jött le neked, hogy sokan túllihegik ezt a motor témát. Nem ezen fog múlni, hiszen az előző részeket is vitték mint a cukrot :D
57.
Max3000
#33: Nem kell ehhez szakértő elmondom.Szerintem itt mindenki tisztában van vele,hogy nem minden motort írnak az alapoktól mert akkor már lenne annyiféle motor,hogy felsorolni is sok lenne.Szerintem ezt az egyértelmű dolgot csak magadnak magyaráztad el.

Az új motor alatt az adott elvárt színvonalat hozó grafikus motort értjük.Ha nincs meg ez a grafikus motor,akkor illene az elvárt szintre hozni.(legalább az elvárt szintre,nem kell hogy teljesen hibátlan legyen technikailag a játék)Ha még ez a léc sem sikerül akkor úgy születik a fallout 76 nevű trágyalé.
56.
Max3000
#53: Meg írjanak történetet,meg töltsék fel tartalommal az ürességtől kongó lovacskás játékot.Amúgy semmi baja nincs.....
55.
Max3000
#48: Nem hát.Szerintem a far cry 2 ebben is lekörözte,de ez már csak az én véleményem mint ahogy neked meg az ami.

Egyébként meg a játszhatóság más tészta ne ezzel takarjuk már a technikai trágyadombot.
54.
Formula1fanatic
#52: Azt még azért hozzátenném, hogy a tes3-ban több lehetőség is volt sokszor a kvesztek megoldása szempontjából.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...