Új játékra fókuszál az Enter the Gungeon csapata

  • Írta: szlav
  • 2018. november 20.
  • Hír
Az Enter the Gungeonért felelős Dodge Roll stúdió elkaszálta a roguelike shoot 'em up következő kiegészítőjét. Helyette inkább egy teljesen új játék fejlesztésére fordítják az idejüket és erőforrásaikat.

Váratlan siker lett a Dodge Roll stúdió fegyverkavalkádja, az Enter the Gungeon. A roguelike indie cím nem csupán PC-n, de a jelen generáció összes nagy konzolján odaadó játékostáborra talált. A fejlesztők az utóbbi pár évben rengeteget csiszoltak a jópofa lövöldözős játékon, ezalatt az idő alatt pedig megtanultak egyet, s mást. Saját bevallásuk szerint elég ingatag lábakon áll a program, az amatőr megoldások miatt nagyon problémás annak fejlesztése. Így hosszas mérlegelés után egy huszárvágással elkaszálták a játék következő fizetős DLC-csomagját, hogy belevághassanak valami újba.

"Lassan öt éve dolgozunk a Gungeonön és mind technikai, mind kreatív okokból kifolyóan itt az idő, hogy tovább lépjünk" - olvasható az Eurogamer interjújában. "Rengeteg újdonságot tanultunk a játékfejlesztéssel kapcsolatban, ezeket pedig egyszerűen lehetetlen a Gungeonnél megvalósítani az egész játék újraépítése nélkül. Emellett pedig sokkal izgatottabbak vagyunk aziránt, hogy ezeket az ötleteket egy új játékban kamatoztathassuk. Épp ezért befejezzük az Enter the Gungeon következő kiegészítőjének fejlesztését, helyette egy végső, ingyenes frissítést kapnak majd a játékosok." 

Az utolsó frissítés elsősorban a még meglévő bugokra, a konzolos verziók esetében pedig a crashekre fókuszál majd. Kapunk egy új karaktert is, aki véletlenszerű felszereléssel indulhat majd harcba, illetve találkozhatunk majd pár új stukkerrel és egyéb tárggyal is.

"Mi lesz tehát a Dodge Rollal a patch után? Sok vita és ötletelés után eldöntöttük, hogy egy új játék fejlesztésével töltjük majd az életünk következő pár évét. A projekt persze borzasztóan korai fázisban van még, így nem árulhatunk el túl sokat, de a dizájnötletek kezdenek összeállni.

Az ötlet sok szempontból jóval ambiciózusabb a Gungeonnél. Ahogy már említettük, sokat tanultunk a Gungeon fejlesztése közben, ezt pedig igyekszünk minél jobban hasznosítani, reméljük, hogy sok problémát kikerülhetünk. Röviden, megpróbálunk sokkal stabilabb alapokat lefektetni a játék számára. Eddig lehetetlen ötletek mostantól megvalósulhatnak majd, így új szinten szárnyalhat majd a kreativitás. Igyekszünk elhozni azt a humort, nehézséget, fluid harcrendszert, részletességet és minőséget, amit a rajongók elvárnak tőlünk. Egyelőre csak ennyit árulhatunk el. Mi nagyon izgatottak vagyunk - reméljük, hogy ti is azok lesztek."

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...