A Starbreeze tudta, hogy baj van a Walking Deaddel

  • Írta: zoenn
  • 2019. január 29.
  • Hír
Link másolása
Az Eurogamer utánajárt a Starbreeze-t sújtó átoknak, és annak, hogy miért lett sikertelen az Overkill's The Walking Dead. Kissé faramuci módon a stúdió fejese saját csapatát hibáztatja a kudarcért, de az éremnek két oldala van.

Mi is beszámoltunk arról, hogy decemberben a Starbreeze csődközelbe került, mivel az Overkill's The Walking Deadet nem fogadta túl jól a szakma, és az eladások is csapnivalóak voltak. Az Eurogamer terjedelmes oknyomozó cikke alapján a játék bukása csupán az utolsó csepp volt a pohárban, így már meg sem lepődünk azon, hogy a konzolos változatok premierjét is bizonytalan időre elhalasztották.

A magazin több fejlesztőt is megszólaltatott az ügyben, köztük az egykori vezérigazgatót, Bo Anderssont, akit a gyenge eladások miatt rúgtak ki. Mint írja, az elmúlt két-három évben heti 100 órát is lehúzott a csapatnál, amire ráment a családi élete is. Még saját csapatát is ostorozta amiatt, mert nem voltak hajlandó túlórázni, így nem tudták megfelelő minőségben leszállítani az Overkill's The Walking Deadet a megjelenésre.

Más, névtelen dolgozók nem értettek egyet Andersson nyilatkozatával. Szerintük az egykori vezér csak másokat okol saját hibájáért, s még a CEO helyettese, Mikael Nermark is azt nyilatkozta, hogy mindenki keményen dolgozott a játékon - főleg az utolsó időszakban.

De hogy mégis mi vezetett az anyag sikertelenségéhez, ahhoz mélyebbre kell ásnunk. Hiányzott egy egységes terv, a vezetőség számos ötletet bedobott a munkálatok során, majd hirtelen visszakoztak és mással rukkoltak elő. Az engine-váltás sem csapódott le jól, sok programozó egyszerűen nem ismerte az Unreal Engine 4-et, így csak lassan haladtak előre, a Starbreeze pedig nem volt hajlandó újból elhalasztani a megjelenést.

Sokan panaszkodtak arra, hogy az Overkill tulajdonosa felelőtlenül fektetett bele különféle címekbe, de sem a Raid: World War II, sem a Syndicate-reboot nem hozta a várt számokat, egyedül a Dead by Daylight teljesített jól, de később a jogokat a Starbreeze eladta a fejlesztőnek, hiszen anyagi gondjai támadtak.

4.
4.
crytek
Azt hitték minden multis ***r világsiker lehet. Jól benyalták, meg is érdemlik
3.
3.
almaspite
#2: Erre még rá jön a 60$ árcédula + dlc. Azért a viccnek is van vége.
2.
2.
almaspite
Gyerekek most őszintén egy cooperativ játékot felépíteni, lassú csúszkáló zombikra (Walking deadbe nincs más). Ráadásul 3-4-et bele kell ütni egy zombiba és az utat eltorlaszolja legalább 300 db. Ezen kívül az emberi AI olyan sík hülye mint egy...

És semmi más nincs a játékba, egy talent fán kívül. Szép volt gyerekek kapásból látszik, hogy megtaláltuk a legmélyebb arany lelő helyett ebben a "játék" formájában. Ja még se...
1.
1.
Grabowsky30+
Gondolom az sem segített, hogy a sorozat népszerűsége is igen sokat esett az elmúlt évben!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...