Resident Evil 2 - a múlt szemszögéből

  • Írta: sirdani
  • 2019. február 4.
  • Letöltés
Link másolása
A Resident Evil 2 remake-je az eredeti verzió fix kameraállásait a karakterünket követő TPS-nézetre cserélte, melynek köszönhetően teljesen új élmény lett az egész játék. De mi lett volna, ha maradnak az eredeti formátumnál?

Nos, egy rajongói készítésű modnak köszönhetően erre is választ kaptunk. A fejlesztésről egyelőre még csak pár rövid videó érkezett, de az már így is egészen érdekesnek tűnik. A játék ezúttal jóval feszültebb, néhol egészen klausztrofóbikus élményként hat, igaz, a célzás is sokkalta bonyolultabb lett.

Jelenleg csak pár részletet alakítottak át a modderek, melynek legfőbb oka, hogy ez a folyamat nem is olyan egyszerű, mint azt gondolnánk; a játék számos helyszíne - köztük például a rendőrség épülete - direkt a zseblámpával felszerelt TPS-nézetre lett optimalizálva, így rengeteg részlet a hátunk mögött olyannyira a sötétségbe burkolódzik, hogy pluszban hozzáadott fényforrás nélkül egyszerűen csak feketeséget látnánk.

Arról egyelőre nincs információ, hogy a mod készítői átalakítják-e a teljes játékot, de a videókhoz érkező meglehetősen pozitív kommentek alapján eléggé nagy a valószínűsége. Reméljük, összejön a dolog, és legalább lesz mivel elütnünk az időt Raccoon Cityben a hamarosan érkező DLC-kig!

7.
7.
GAMEROD
Pedig mintha lett volna róla szó hogy lesz opció fix kamerára is. De mindegy, mert megjelenésükkor minden gamer újság akkor is jajveszékelt hogy de elavult már a fix kamera.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...