Resident Evil 2 - a múlt szemszögéből

  • Írta: sirdani
  • 2019. február 4.
  • Letöltés
A Resident Evil 2 remake-je az eredeti verzió fix kameraállásait a karakterünket követő TPS-nézetre cserélte, melynek köszönhetően teljesen új élmény lett az egész játék. De mi lett volna, ha maradnak az eredeti formátumnál?

Nos, egy rajongói készítésű modnak köszönhetően erre is választ kaptunk. A fejlesztésről egyelőre még csak pár rövid videó érkezett, de az már így is egészen érdekesnek tűnik. A játék ezúttal jóval feszültebb, néhol egészen klausztrofóbikus élményként hat, igaz, a célzás is sokkalta bonyolultabb lett.

Jelenleg csak pár részletet alakítottak át a modderek, melynek legfőbb oka, hogy ez a folyamat nem is olyan egyszerű, mint azt gondolnánk; a játék számos helyszíne - köztük például a rendőrség épülete - direkt a zseblámpával felszerelt TPS-nézetre lett optimalizálva, így rengeteg részlet a hátunk mögött olyannyira a sötétségbe burkolódzik, hogy pluszban hozzáadott fényforrás nélkül egyszerűen csak feketeséget látnánk.

Arról egyelőre nincs információ, hogy a mod készítői átalakítják-e a teljes játékot, de a videókhoz érkező meglehetősen pozitív kommentek alapján eléggé nagy a valószínűsége. Reméljük, összejön a dolog, és legalább lesz mivel elütnünk az időt Raccoon Cityben a hamarosan érkező DLC-kig!

8.
patka21991
#6: Ebben a remakeben sem tudod, hogy mi vár a következő folyosón. Volt olyan, hogy menekültem a Tyrant elől és belefutottam két nyalogatóba...
De a Tyrant se kell, hogy meg lepődj, mert a zombik is meg tudnak lepni.
7.
GAMEROD
Pedig mintha lett volna róla szó hogy lesz opció fix kamerára is. De mindegy, mert megjelenésükkor minden gamer újság akkor is jajveszékelt hogy de elavult már a fix kamera.
6.
TheFlash
mennyivel jobb lett volna így... kár érte hogy így elbaszták (nekem), de biztos velem van a gond mert az emberek megőrülnek érte... De az tényleg sokkal hangulatosabb volt, amikor hallottál valamit a folyosó végéről, de nem láttad be, a fegyvert felemelted és vártad amíg megjelenik a képben, nem jött semmi, odamerészkedtél és nem volt ott semmi de a következő szobában meg rádtört :D
5.
Oldman
Nekem is tetszettek ezek a règi kamera megoldàsok, mèg ha voltak nem kicsi hàtrànyai is. A tàrgyak kidolgozottsàga/làttatàsa szèpnek hatott, mert nem mozgott a kamerakèp, a motion blur ès framerate problèmàkat hìrből sem ismerte senki, gyönyörűen futott a jàtèk. Nyìlvàn egy akkori tùlèlő horror jàtèknàl ahol nem kimondottan az eszeveszett lövöldözèseken volt a hangsùly, hanem egyèb màs tènyezőkön, ott jòl működött a fix kamera beàllìtàs. A mai akciòdùsabb gamek-nèl szinte jàtszhatatlan lenne az adott jàtèk.
4.
Nyarlako
#3: Hát ha neked az jó hogy az a szivatás hogy rossz az irányítás meg a kameraszög...
De ahány ember annyi ízlés, én anno mikor kijött a ps1 nagyon nem voltam lenyugozve a korai konzolos 3Dtöl a snes játékok kiforrottsaga után. REbol meg csak a 7et élveztem, meg most ezt a remaket.
3.
Neotechtr
#1: Én már akkor is szerettem és sokkal jobb volt, mint ez a megoldás. Amikor egy T alakú folyosón te a kamerával szembe jössz és hallod, hogy ott mászkál valami. Amit persze nem látsz, amíg oda nem értél, kitéve magad bárminek...
2.
Nyarlako
#1: Kopizott, autocorrect rulz és köszi a szerkesztés opciót.
1.
Nyarlako
Már a maga idejében se szerettem a korai Resident evil játékok Alone in the darkról központot megoldását és irányítását, de önkínzásra tökéletes modnak tűnik ha valami erre vágyik, mondjuk a remake enélkül is klausztrofobias, szűk folyosókból all minden 90%ban.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...