The Division 2 - márciusban indul a nyílt béta

  • Írta: sirdani
  • 2019. február 13.
  • Korai verzió
Link másolása
Igaznak bizonyultak a pletykák, a napokban véget ért privát bétateszt után heteken belül érkezik a mindenki számára ingyenesen elérhető nyílt béta PC-re és konzolokra egyaránt.

A Ubisoft a korábbi szivárogtatás után hivatalosan is bejelentette, hogy március 1-jén érkezik a The Division 2 nyílt bétatesztje, melyet egészen március 4-ig nyüstölhetnek az érdeklődők. 

A tartalmat illetően valószínű, hogy nem lesz komolyabb változtatás a privát bétateszthez képest, szóval ezúttal is két sztoriküldetést, néhány mellékküldetést és a Dark Zone egyik első szektorát próbálhatjuk majd ki.

A The Division 2 március 15-én jelenik meg PC-n, Xbox One-on és PlayStation 4-en.

1.
1.
FrankBlack
A zárt beta alapján pár órányi játék után a személyes meglátásom, hogy ez szinte teljesen ua., mint az első, csak más helyszínen. Ha úgy tetszik akkor ez abszolút egy copypaste reskin. A grafika sztem egy kicsit visszalépés, legalábbis én az első részt inkább éreztem fotó realisztikusnak, míg ezt helyenként rajzoltnak, rajzfilmesnek, és a napfény ábrázolása sem tetszett mindig. De nem csúnya.

Olyan apró dolgokban viszont látok némi fejlődést, amik számomra nagyon fontosak. Az ellenséges npc-k reakciói az őket ért lövésekre, és a meghalás animációk. Több, jobb, életszerűbb, kevésbé darabos, és nem annyira puha rongybabaként esik össze, amikor a halálos lövés éri. Fedezékbe menekülés, helyezkedés, taktikázás, tehát AI szempontjából is talán némi javulást éreztem. Ezek nekem fontosak, amelyek számomra jelentősen jobbá teszik a gunfight-ot, mint az előzőben.

További nagy öröm számomra, hogy immár külön van egy armor csík, és külön egy hosszú életerő csík (nem pedig csak három kicsi szegmens). Ami korábban a heal volt, az most csak az armort tölti vissza, míg az életerő automatikusan regenerálódik idővel.

Az arany (sárga) páncélozott amolyan boss mobok is jobban lettek megoldva sztem. A testét fedő különböző páncél darabokat ha kitartóan lövöm, akkor az egy idő után láthatóan széttörik rajta, és leesik róla, majd az így védtelenebbül maradt testrészt lehet lőni, és leszedni az életét. Ez azt is jelenti, hogy nem kell feltétlenül mindig fejlövésekre gyúrni, nem csak azzal lehet kinyírni. Egyedül játszom, de még így sem annyira frusztráló, mint az előzőben volt régebben.

A velem, és a felszerelésemmel, fegyveremmel azonos szinten lévő mobokat nem túl nehéz kinyírni. Nincs az, hogy már 2 tárat lőttem a fejébe, de még mindig jön. Nagyon élvezetes, és korrekt a gunplay egyedül is, nem túl nehéz, és nem frusztráló. Persze majd később az endgame-ben, és nehezebb fokozaton aki akar biztos játszhat vele úgy, hogy mindenki sárga páncélozott, és több száz golyó kell bele, de én ezt ezúttal ki fogom hagyni sztem. (Négy fős csapatban lehet hogy fun, de én leginkább egyedül játszom, ezért nekem pont jó lesz a normal szint is.)

Engem már a zárt beta is kellően meggyőzött, szóval nálam már előrendelve.
Amúgy épp most a haverral új karakterrel nulláról New Game-et nyomtunk az első részben, és nagyon jó lett az is, sokat csiszoltak rajta, sokkal jobb ott is a balansz, mint amikor még régebben játszottam vele. Akkor még nagyon frusztráló tudott lenni sokszor, de most nagyon jó ott is a gameplay, a gunfight sokkal szórakoztatóbb, mint régebben volt.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...