GDC 2019: Erőt demonstrál az Unreal Engine

  • Írta: fojesz
  • 2019. március 21.
  • Videó
Link másolása
Míg tegnap az Epic Games Store kapta a főszerepet, most azoknak is kedvez az Epic, akiket az Unreal Engine képességei érdekelnek inkább. Három kisfilmmel erődemonstrált a cég az idei GDC-n.

Az Unreal Engine-ről sem feledkezett meg az Epic Games. Az idei Game Developers Conference-re három kisfilmet hozott magával a cég, amelyek a motor képességeit hivatottak bemutatni.

Az első a Troll címet viseli, és a Goodbye Kansas és a Deep Forest Films heteken belül megjelenő munkájából ad egy kis ízelítőt. Az Alicia Vikanderről mintázott hercegnő és a tündérek játszadozásába belerondító troll története persze most csak egy keretet adott a lényegnek: a ray-tracinget is magába foglaló brutálisan jó fény-árnyék effektek és tükröződések bemutatójának. A film egyébként az Unreal Engine 4.22-es verziójával készült, és a GDC színpadán valós időben renderelték egy NVIDIA GeForce 2080 Ti videokártya segítségével.

A Rebirth a Quixel stúdió munkája, ők az Unreal Engine 4.21-et használták, és a céljuk az volt, hogy bemutassák, milyen fotorealisztikus látványra képes a motor mindenféle spéci kód és kiegészítő nélkül. A Quixel kizárólag az Unreal Engine-assetekkel és fotogrammetriával hozta össze az alábbi demót, a csapat egy hónapot töltött Izlandon, hogy beszkennelje a helyszínül szolgáló tájakat.

Az utolsó kisfilm a Chaos címet viseli, és a Robo Recall című VR-játék világában játszódik. Az igazi érdekesség persze itt is a technológia, amit történetesen az Unreal Engine 4.23-as verziója szállított: a Chaos a motor fizikai képességeire fókuszál, és ahogy látható, az változatos mértékű és rendkívül látványos rombolást tesz lehetővé a játékokban.

6.
6.
hedzsooo
#5: Előszőr éljük meg a Cyberpunk 2077-et, szerintem már az is jócskán álejtős lesz! ;D :-)
5.
5.
Stranger
#3: Én jól szórakozom mai napig a BF1942-vel is, de tetszik ha egy játék jól néz ki és jó látni a grafikai fejlődést.
Sztem a mi életünkben már simán meglesz, a ray-tracing is annak az előjele, már tényleg a valóságot szimuláljuk.

Azt nem tudom hogy ha úgy fog kinézni pl egy Witcher mint a 2. videóban (vagy még ettől is jobban) hogy fogunk felállni a konzol/PC elől?
4.
4.
logic5
Na jó, a másodiktól lefostam a bokámat. Megyek zuhanyozni... Ez kegyetlen.
3.
3.
Firsttime
#2: Előbb utóbb úgyis teljes fotorealisztikus megjelenítés lesz. Lehet már nem a mi életünkbe, de ez a fejlődés nem áll meg.
Pedig anno én még egy doommal is jót szórakoztam...
2.
2.
Stranger
Ennyit arról, hogy jelenleg elég jó a grafika és nincs hova fejlődni.
1.
1.
Firsttime
Második videó azzal a tájjal nagyon komoly. Amúgy fények, árnyékok mindháromban lenyűgözőek.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...