TGA 2019: Norman Reedus is színpadra lép

  • Írta: szlav
  • 2019. december 12.
  • Rendezvény
Egyenesen Geoff Keighley Twitteréről érkezett a hír, miszerint a ma hajnalban esedékes The Game Awards során Norman Reedus nem csupán jelöltként, de vendégként is részt vesz majd.

Sokan már korábban is felvont szemöldökkel nézték a Death Stranding jelöléseit a The Game Awards legjelentősebb díjaira, hiszen a ceremónia atyja, Geoff Keighley nem csupán Hideo Kojima barátja, de még szerepet is kapott a nagy visszhangot keltő játékban. Mi azért reméljük, hogy nem lesz semmiféle részrehajlás, de mindenesetre elég humorosan festene, ha Norman Reedus önmagának adná át a legjobb színészi teljesítményért járó díjat.

Mert bizony Reedus nem csak jelöltként, hanem társműsorvezetőként is részt vesz majd a ma hajnalban kezdődő gálán - ezt nem más, mint Geoff Keighley jelentette be a személyes Twitterén. Természetesen nem csak a Sam Porter Bridgest alakító színész kap majd szót a színpadon: hasonló minőségben kamera elé lép majd Reggie Fils-Aime, a Nintendo of America korábbi igazgatója, Stephen Curry, a Golden State Warriors sztárkosarasa, Jonathan Nolan, a Westworld társalkotója, valamint Ikumi Nakamura is, aki az idei E3-on lopta be magát a szívünkbe, miután elképesztően lelkesen prezentálta a Ghostwire: Tokyo első előzetesét.

A műsor ma éjjel 2:30-kor kezdődik. Ti is élőben követitek majd az eseményeket?

28.
PrimYaz00
#6: Ironikus, mondja az igazi szemellenzős, aki a még a mondatot se volt képes megérteni, sajnos a 2 bites agy így működik a legtöbb haternél.
27.
user101
A Barna mackó mindig segít,
Nyald meg Redus szőrős seggit,
Ha dijjat akarsz, más nem segít!

26.
frenkyboyhun
#24: Teljesen megértem az érvelésed. És végül a TGA-n is azt laptuk amire számítottam öszintén. Ott lapott díjat a játék (nem is csak a játék) ahol vitathatatlan az érdeme, Mikkelsen és a soundtrack. Mindkettő zseniális ebben gondolom egyetértünk.
25.
godach
#23: Mondjuk amúgy ebben is van valami, bár észrevettem ezen a Kojimán, hogy amilyen öntelt annyira kisebbségi komplexusa is van. Mostanában azért nagyon sok híres személyiséget megkörnyékezett amiben gondolom azért van némi érdek is.
24.
godach
#22: No offense nem tudom mi volt személyeskedő, de nem akartam az lenni. Nekem még csak 4-5 órám lehet a játékban ezért bő véleményt nem akarok mondani, mert ahogy olvastam még ez jóval a tutorial vége előtt van. Viszont azt már elkönyveltem magamban, hogy az év rendezését biztosan ennek szánnám. Nem csak az átvezetők, de játék közben amikor eltávolodik a kamera és elkezdődik egy zene, hát komolyan mondom letettem a kontrollert és kicsit gyönyörködtem.

Ez viszont még meg egy jó sztori, nem jelenti azt hogy év játékát érdemelne. Egy megosztó játék nem lehet év játéka, hisz én az év játékát bárkinek merném ajánlani a gamerek 80%.-a között. Mernék ajánlani egy Days Gonet olyan embernek aki szereti a zombis játékot mindegy milyen stílus. Vagy olyannak, aki nem igazán csípi a zombikat, de szereti az open worldot. Vagy a Mad Maxet, ami tényleg nagyon sok téren jó és nem kell kifejezetten MM rajongónak lenni, hogy szeresd a játékot. Merném ajánlani a Dying Light-ot és itt most nem is kezdem el ecsetelni miért. Ennyi erővel még a Spider Man-t is jobban merném jelölni erre a díjra.

És a legfontosabb, nem akarok megváltani senkit sem de Ultimate minapi kommentjét bólogatva olvastam a játékról és hihetetlenül elismerően, pozitívan csalódtam benne. Azt hittem, ami neki tetszik mindig csak szubjektív véleményt formál és csak védeni tudja (RDR2-miatt). Viszont itt kiderült, hogy tudja úgy szeretni a játékot, hogy közben egy csomó hibát meglátott benne, mégis végigtolta és élvezte. De ami a legfontosabb, nem elvakultan. Szerintem, sokan azért figyelhetnének erre.

Részemről lehet GOTY. A józan eszem azt diktálja, hogy nem érdemli meg de felőlem akár kötelezővé is tehetik a nagy rajongók, részemről nem von le az értékéből. A két ünnep között lesz annyi időm amennyit a játék érdemel hogy rászánjak és meglátjuk. Vagy bejön, vagy nem. Max sajnálni fogom azt a pár ezrest, amit kiadtam érte.
23.
simon 555
#18: Ha nem lenne ott. Ez akkora idióta érv, hogy már fáj. Ugyan ezt elmondhatnánk Scorsese, Tarantino, Nolan, Shayamalan filmekről is. Ha nem lenne ott a nevük, nem szeretnék ennyien ezeket mert nélkülük, ahogy Kojima nélkül, nem léteznének a filmek. Ugyan úgx ahogy az említett filmrendezőkben, úgy Kojima munkásságában ott van az egyedi stílus ami miatt szeretik az emberek.

Viszont kontráznák, ha nem lenne ott Kojima neve, mindenki imádná a játékot mert egy ideje divat utálni Kojimát.
22.
frenkyboyhun
#15: Mesélj mire vagy kíváncsi, hogy játszottam-e vele? Mert csak generációnkat tekintve ezt a véleményt én Horizon zero, God of war, Spider-man, Bloodborne, Uncharted 4, Gears 5, Zelda: Breath of the wild, Mario Odyssey, Witcher 3, (GTA 5), (Last of Us) stb. játékokkal a hátam mögött formáltam meg amik vitán kívül sztem kiváló darabjai generációnknak. Szóval pontosan mire gondoltál aminek tükrében nem jelölnék "gotyra egy ilyen ingerszegény lehetőségeket rejtő, repetitiv játékot. Pont" ?
Mint mondtam nem mindenki játéka. Sajnálom hogy a személyeskedés szintjére kellett süllyedned, és tényleg nem tudom megérteni hogy miért jó számotokra görcsösen utálni egy játékot. Én el tudom fogadni hogy vannak hibái, próbáljátok meg ti is azt hogy valakinek ez tényleg az év játéka és nem csak különcködik. Szerintem ma ugyanabban az ágyban ébredtek majd amiben lefeküdtetek este ha nyer mindent a Death Stranding és akkor is ha nem nyer semmit. Ne ezem rágódjunk már hogy kinek mi TETSZHET. Játszunk velük mert ezért készültek, és ha ide jövünk véleményt formálni az ne abból álljon hogy meg akarunk váltani mindenkit.
21.
Mortis
#16: szerintem az általad felsorolt hiányosságok mint orvosolhatóak lennének egy hardcore nehézségi szinttel: megemelt item degradation, kevesebb lőszer a fegyverekhez, magasabb életpont az ellenfeleknek, talán még egy ironman mode-ot is bele lehetne rakni, ami csak new game+-ban nyílna meg s azzal lehetne magyarázni, hogy alternatív univerzum és Sam repatriate képessége eltűnt egy idő után.
20.
PaprikaJancsi
Remélem nem Norman Reedus nyeri meg a díjat, mert nehogy már az nyerjen, aki nem tud színészkedni : D
Hajrá Mikkelsen!!!
19.
prodigy1990
#18: Azt még hozzátenném, ha valaki úgy fikázza játékot, hogy nem is játszott vele, könnyen elképzelhető, hogy van olyan, aki úgy dicséri a játékot, hogy nem is játszott vele.
18.
prodigy1990
#15: Ha nem lenne ott a játék mellett Kojima neve, nagy valószínűséggel jóval több ember savazná a játékot, szerintem még azoknak se jönne be ennyire, akik pozitívan vélekednek róla.
Aki ismeri a játékipart, az tudja, hogy Kojima neve reflexből elvakít sokakat és elvakultan képesek védeni a játékait.
Én azoknak sem tudok hinni, akik azt írják, hogy nem is tudják, hogy ki az a Kojima, mégis élvezik a játékot. Messziről jött ember azt mond, amit akar, sőt, még addig is elmennék, hogy van olyan aki dicséri, meg 100 akárhány órát ölt bele, közben meg egy percet sem játszott vele. Akinek nem inge, ne vegye magára.
17.
Ultimate
#16: És mik a formabontó dolgok? Az időeső? A falloutban ellőtték,persze ott savas eső de a lényege ugyan az, szarrá amortizálja a nálunk illetve rajtunk lévő cuccokat illetve minket....Sam irányítása,kezelése? Az egyensúlyozás millió és egy játékban volt akár simán kötélen egyensúlyozás formájában. A megbotlás random,mindig ugyan úgy történik, ugyan úgy menthető. A lejtőn lefelé meglódulás szintén számtalan játékban volt csak ott ahogy az életben egy pont után nem lehetett menteni a helyzetet itt MINDIG lehet mert nuku fizika. Az hogy Sam görnyed lassul a cuccok alatt? Millió és egy éve része az olyan rpg játékoknak ahol a felszedett cuccoknak súlya van...Már a gta 4 vagy 5 is jóval komolyabban kezelte a karakter esését reakcióját az egyes terepviszonyokkal. Persze jópofa meg látványos mikor Sam ugrál a köveken,de itt tehetünk is egy pontot... Az online? A conan és hasonló játékok építkezései keresztezve a Dark Souls rendszerével, megspékelve egy jókora adag kamuval...
Komolyan nem értem mi a fene a formabontó ebben a játékban illetve játékmenetben. Az egyedüli dolog amiben kimagaslik napjaink játékai közül és a nagyok közé lehet tenni az maga a története beleértve a karaktereit, eseményeit....
16.
Ultimate
#14: Amennyire mélveztem az első 50 óráját pont annyira látom át 130 közelében hogy ez a játék biza édeskevés mint játék. Az biztos hogy így maxolva többet a büdös életbe elő nem veszem. Egy csodás fantáziadús történet volt, nagyon fasza kis csattanókkal,szereplőkkel. Voltak pillanatai amik durván beszippantottak és voltak helyszínei amiken rendesen gyönyörködtem. Olyan is volt mikor a zenéjét hallgatva csak mentem és mentem és nézelődtem. Aztán szép lassan eltűnik az illúzió és ráeszmélsz hogy az időeső rohadtul nem okoz komolyabb gondot soha. Az emberi ellenfelek buták és könnyedén likvidálhatóak. A PV-k nem félelmetesek hanem gyorsan legyalulható idióta lények. Az eszközök javát felesleges használni és van nagyjából 4-5 olyan cucc ami hasznos és mindig kellhet. Építkezni meg az autópályán kívül a hegyekben éri meg kötélpályát és slussz passz. Sem bunkernak,sem időeső elöli menedéknek meg hasonló szarságoknak értelme nincs. Az addigi óvatos mászkálásod átmegy egy gyorsabb tempóba és ráeszmélsz hogy nem csak az időeső nem kihívás, a terep sem. Olyan lazán másztam meg a hegyet nem is gondoltam volna...Azt hittem ott majd szopástenger lesz meg majd a hideg is megkeseríti az életem,de nem. Szépen lassan elmúlik az egész illúziója és nem marad semmi csak üres csomagcipelés a pontok között zéró kihívással.
Ez a játék kategóriákkal jobb lehetett volna az idióta és amúgy erősen fake szagú online nélkül, változatos feladatokkal,felszínre merészkedő túlélő npc-kkel, sokkal de sokkal durvább hatással az időjárásban hogy értelmet is nyerjen az elbújás, menekülő kihalófélben lévő állatokkal, egyebekkel. Pontosan ugyan ott vérzik el az egész ahol az MGS V. Csak míg ott a sztori is felemás volt és vontatott addig itt azzal nincs gond az komoly,főleg Mads alakítása és szerepe....
15.
godach
#10: "Ha tetszik, ha nem, az ilyen és ehhez hasonló játékokra hatalmas szüksége lenne a jelenlegi gamer közönségnek mert valami borzalom hogy milyen alacsonyak az igények néhol köszönhetően a trendeknek."

És ebből látszik hogy azokkal meg nem is játszol, mert akkor nem jelölnér gotyra egy ilyen ingerszegény lehetőségeket rejtő, repetitiv játékot. Pont
14.
godach
#7: Első naptól kezdve olvasom Ultimatet a játékról. Azt hittem neki címezte. Benéztem.
13.
Ultimate
#10: Miben formabontó a játékmenet?:)
CSomagokat cipelsz A pontból B pontba. Hol gyalog hol járművekkel. A terep legnagyobb kihívása ha Sam elfárad. Fizika szinte nulla,mindig ugyan úgy botlunk meg dőlünk meg és mindig ugyan úgy menthető minden helyzet. Az ide oda dülöngélés például szimplán az egyensúlyozás más játékokból átvéve...Semmi formabontó nincs benne, lehetett volna ha valós fizikát kap Sam és ahol és ahogy kell ott menthetetlenül borulna,esne. Akkor talán még kihívás is lett volna az egészben. A játék akció része pedig kritikán aluli. És ennyi itt ki is merült a gameplay jórésze. Van még egy nagy rakás építhető objektum és egy rakás eszköz. Szuper is lenne ha nem lenne a színe java totálisan felesleges kacat amit felesleges legyártani avagy felépíteni.
Mi ebben a formabontó? Csak mert az hogy 300 kiló cuccal a hátunkon görnyedünk meg elfáradunk,na az nem.... Érdekelne,mert eben a közel 130 órában sokmindent láttam a játékban de formabontó gameplay-t na azt nem....
12.
kamgecam
#10: Minden szavaddal egyetértek. Respect.
11.
Ultimate
#4: Nekem is úgy gondolom van némi rálátásom mert közel 130 órával mindent maxolva kitoltam, és sok tesztnek igaza van. A játék messze nem szar viszont ezt javarészt a sztorinak a szereplőknek és a hangulatának köszönheti. A game abszolút nem érdemel meg minden díjat maximum zeneileg és sztoriban,év játékától baromi messze van, ha szigorúan a gameplay-t nézzük gyakorlatilag a generáció egyik leggyengébb sandbox játéka. Vannak benne jó megoldások, nagyon komoly elsőre a világa, de ennyi. Borzalmasan gagyi fizika, önismétlő ötlettelen küldetések, zéró kihívás még hard fokozaton is. Ideig óráig szórakoztató az első 50 órát mikor még nem volt minden felfedezve és azt hittem jön még sok érdekes újdonság imádtam,aztán mikor elkezd körvonalazódni hogy ez csak egy nagy totál üres játéktér telis tele alibi cuccokkal jön egy mehh...És vagy tolod tovább ahogy én is maxolgatva ha már elkezdted illetve még keresgélve a térképen hátha van valami,vagy mész a sztorin szigorúan hogy mielöbb vége legyen....
Divat rávágni egy játékra hogy megosztó. Megosztó ebben maximum a sztorija, ami vagy bejön valakinek vagy nem főleg Kojima sokszor erőltetett amerika imádatával és néha ripacskodós jeleneteivel... De maga a játékmenet a legkevésbé sem megosztó szimplán harmatgyenge. Lehet valakinek ez tetszik,mert nyilván van aki imádja unos untalan ugyan azt csinálni egy élettelen üres térben plusz eredményekért, de ez ettől még édeskevés.
Gyakorlatilag a zene és történet kategóriákon túl semmi más kategóriában nem állja meg a helyét még jelölés szinten sem. Ennél az évben számtalan sokkal de sokkal arra érdemesebb játék volt,kezdve a Days Gone-al amit érthetetlen mód nem jelöltek, a RE7-el, Sekiro-val...
10.
frenkyboyhun
A Death Stranding megosztó lett. Ezt fogadjuk el mindannyian. De azt vitatni, hogy jogosan kapott ennyi jelölést vagy sem az értelmetlen. Szerintem a jelen felhozatalban igenis ott a helye mindenhol ahol jelölve lett. Próbálok minden elfogultságot mellőzni de az a helyzet, hogy a játék formabontó és szerintem zseniális. Megvannak a hibái (ugyan emberek ne mondja már nekem senki hogy az agyonmagasztalt GTA5 vagy a Witcher 3 hibátlan volt) mint minden játéknak, de mind a történet, mind a hangulat, mind a zenék, mind az alakítások terén kiemelkedik és szerintem a játékmenet is kimondottan formabontó és élvezetes volt. Fogadjuk el hogy ez nem mindenki játéka, de ettől még igen is lehet jó játék valami. És nem, nem azt értem alatta (csak mert már megkaptam ezt is) hogy csak az tudja értékelni aki fuhdeműértő, és aki nem az meg maradjon a COD-nál. Egyszerűen nem mindenki játéka. Én 100+ óra után is rettenetesen élvezem és alig várom azt is hogy újra legyen időm nekiülni a storynak az elejétől. Az olyan véleményekkel meg amik videók alapján íródtak nincs is értelme foglalkozni, és sajnos jellemzően elég sokszor találkozok hasonló negatív véleményekkel a kommentek közt amit annak tudok be hogy sokan eleve utálni akarják a játékot vagy magát Kojimát. Ami azért szomorú valljuk be.

És még valami. Ha tetszik, ha nem, az ilyen és ehhez hasonló játékokra hatalmas szüksége lenne a jelenlegi gamer közönségnek mert valami borzalom hogy milyen alacsonyak az igények néhol köszönhetően a trendeknek.
9.
prodigy1990
#7: Én csak annyit szólnék hozzá, hogy hogy jelölhetnek egy játékot ennyi díjra, ha finoman szólva is nagyon megosztó lett, ami egyszerűen fogalmazva annyit jelent, hogy a játékosok és a kritikusak legalább fele nem szerette?
Ennyi jelölést, akárhogy is nézzük, nem érdemel a Death Stranding és ha nem lenne ott Kojima neve, akkor egész biztosan nem kapott volna ennyit. Sokan már a név miatt hypeolják a játékot, pedig nem szolgált rá, mert akkor nem lett volna ennyire megosztó.
8.
adamsfamily
#4: Ha majd 3000-ért dobálják,akkor megveszem.Annál többet nem vagyok hajlandó adni érte.Lehet,hogy neked ez most bejött és előtte nem tudtad,hogy Kojima kicsoda,de nekem volt szerencsém a korábbi munkásságaihoz.A Metal Gear első 2 részét imádtam,a harmadikat már nem fejeztem be,az 5. résszel kapcsolatban viszont elég vegyesek voltak az érzéseim,mert a játék sztorija érdekes volt,tele fordulatokkal,viszont a játékmenet minősége elég hullámzó lett és az erőforrás gyüjtögetés miatt egy unalmas farmolásba ment át az egész játék.
A Death Stranding első ránézésre érdekesnek tűnt,de ez a kuladobálás és a 200 km gyaloglás valahogy nem nyűgözött le.
De amúgy látom,hogy a mondandóm nem jött át.Nem az a lényeg,hogy néztem róla videót.Nem a saját véleményem írtam le a játékról,hanem olyan tesztelőkét,akiknek tetszett a játék sztorija.
7.
Yanez
#6: Többször is elolvastam a 4-es kommentet. Melyik része szerinted az, ahol úgy védi a játékot, mintha a vére lenne? Szerintem egy normális véleményt írt, mindenféle személyeskedés nélkül. Azt pedig én sem bírom, amikor valaki úgy alkot véleményt egy játékról, hogy "néztem youtubon".
6.
godach
#4: Én meg azt bírom, mikor valaki szemellenzősen úgy védi az aktuális kedvencét, mintha a vére lenne :/
5.
headhunter86
#3: Tegnap végeztem vele 54 óra után. MGSV után én egyáltalán nem voltam meggyőzve arról, hogy be fog jönni a játék. Szóval nem ültem a Kojima hype-vonaton.
De miután lepörgött a stáblista és jött utána a több mint egy órás átvezető, majdnem bőgtem. Majd fél óráig még elmélkedtem a játékról. Illetve kicsit hiányérzetem is van, most hogy vége lett. Mert nekem egyáltalán nem volt unalmas a mászkálás.
Általában aki ilyeneket ír, nem próbálta ki, csak videók alapján ítélkezik.
Én úgy vettem meg, hogy ha nem jön be max eladom, mert nem voltam meggyőződve arról hogy tetszeni fog.
Aláírom vannak hibái, pl. a sok apró átvezető ami ismétlődik és kicsit macera elnyomni, nekem ez fájt a legjobban. Illetve kicsit döcög a sztori a közepén. Viszont ettől függetlenül eszméletlen élveztem.
4.
georgie.70
#3: Aha, néztél róla néhány tesztet, ez remek.... Nekem jelenleg 120 órám van benne, és még mindig nem értem a végére, szóval úgy gondolom van némi rálátásom a játékra, ami eszméletlen különleges és egyszerűen kurva jó!!! De imádom mikor olyan emberek minősítik akik nem vagy épp alig játszottak vele...A game minden díjat megérdemel, ezt a játék teljes ismeretében mondom... Ja és még mielőtt azt hinnétek valami Kojima fan vagyok, ez előtt a játék előtt azt sem tudtam ki ő még a nevét sem ismertem...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...