Resident Evil 3 - komoly változásokra számíthatunk

  • Írta: szlav
  • 2020. január 10.
  • Hír
Link másolása
A Resident Evil 2 gyakorlatilag újraértelmezte a remake fogalmát, és hasonlóan tesz majd az idén áprilisban érkező Resident Evil 3 is. Néhány karakterre nagyobb hangsúly kerül, cserébe viszont búcsút inthetünk pár játékelemnek.

Érdekes részleteket fedett fel a Capcom a Resident Evil 3-mal kapcsolatban az Official PlayStation Magazine legújabb számában. A lap olvasói megtudhatták, hogy a Resident Evil 2 felújított változatához hasonlóan az áprilisban érkező epizód is jócskán átírja majd az eredeti játék egyes részeit.

Megtudhattuk például, hogy a játék egyik főszereplője, Carlos Oliveira jóval nagyobb szerepet kap majd a remake történetében, és nem ő lesz az egyetlen, akinek izgalmasabb karakterívet szánnak az írók. A sztori egyébként jóval áramvonalasabb lesz, így nem számíthatunk az eredetiben megismert többféle befejezésre sem, az egyetlen végkifejlet azonban az ígéretek szerint jóval nagyobbat üt majd.

A játék ikonikus ellenfele, a Nemesis is megkapja a saját fejlesztéseit. A monstrumot annak az AI-nak a felturbózott változata hajtja majd, ami Resident Evil 2 remake Mr. X-ét is kormányozta, de a Nemesis mégis másképp viselkedik majd, mint a megállíthatatlanul menetelő Tyrant - erre szükség is lehet a játék nyitottabb helyszínei miatt. A japánok egyébként emiatt különös figyelmet fordítottak a hangdizájnra is, hiszen a játékban fülelnünk kell majd, ha el szeretnénk kerülni a sarkon leselkedő zombikat.

A Capcom megerősítette, hogy a remake elhagyja a Resident Evil 3: Nemesisben bemutatott Mercenaries módot is. Habár az árkád stílusú túlélőmód mindig is saját rajongótáborral rendelkezett, a fejlesztők jobbnak látták, ha az ehhez szükséges energiát és erőforrásokat inkább a játék sajátos többjátékos módjára, a Resident Evil: Resistance-re fordítják.

A Resident Evil 3 és a mellécsomagolt Resident Evil: Resistance április 3-án érkezik meg PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.

9.
9.
Ps fanboy
#7: Ja tényleg! Igazad van, rosszul emlékeztem, valóban új rucikat tartalmazott a szekrény és nem pedig fegyvert. Sajna már több mint tíz éve nem nyomutlam a classic részekkel, valahogy nem visz rá a lélek. De amúgy annak ellenére, hogy R2make-ben minden sz@rért külön kell fizetni maga a játék nekem nagyon tetszik, szerintem rohadt jól sikerült. Viszont én nem feltétlenül a készítők anyagias hozzáállására próbáltam utalni, ami amúgy tényleg észrevehetően nagy, hanem arra, hogy ma már az olyan jellegű összetettebb feladatok-talányok minimális agytornát igénylő játékmenete nem nagyon illik be a mai mainstream játékok világába sajnos.
8.
8.
GAMEROD
Csak azt nem értem miért váltották le a rendőrautókat ilyen 60-as évekbeli baltával faragott modellekre. Tán nem bírja az engine a kerekebb dolgokat? Az előző remake-ben is idegesített.
7.
7.
#6: Brad-nél a kulcs a dark room-ban a szekrényt nyitotta, amiben nem fegyver volt, hanem úgy lehetett átöltözni az alternatív ruhákba. Ezt a játékelemet én vártam még a játékba megjelenés előtt, de rájöttem, hogy a fizetős DLC ruhákkal semmi nem veheti fel a versenyt. 28,9 € az összes DLC a játékhoz a mai napon, amiből 3-ak a másik ruhák darabonként, 3 az eredeti zene, a régi kockás modellek ingyenesek és még 5 € az All Unlock, vagyis a korlátlan lőszeres fegyverek. Ezek mind olyan dolgok, amik régen a játékon belül ingyenesen intézhetők voltak, a Resi 3-nál meg ugye pont a Mercenaries kellett a jó, örök lőszeres dolgokhoz. Hát most gondolom majd lesz hozzá DLC.
6.
6.
Ps fanboy
Engem nem hat meg a dolog. Ez a több befejezés dolog is szerintem ma már sokaknál nem működne úgy mint régen ahogy a Capcom az ilyesmit csinálta. Mint pl. az eredeti második részben ha elkezdted a játékot és mondjuk úgy jutottál el az őrsig, hogy közben nem vetted fel sehol a lőszereket amik az utcán itt ott elvoltak szórva, akkor beadott egy zombi stars tagot, nevezetesen Brad Vicers-t a őrs elötti lépcső alatt és ha leterítetted kaptál tőle egy kulcsot, ami bent a rendőrség egyik helyiségében lévő szekrényéhez való, amiben egy szép kis csúzli várt amit amúgy nem kaphattál volna meg sehogy máshogy. Ergo nem volt minden az ember pofájába rágva, neki kellett rájönni minden titokra, olykor véletlenül. Az ilyesmi, vagy konkrétan ez a többféle befejezés a mai kor felfogásában úgy nézne ki, hogy eljutsz egy pontig, ott a játék hirtelen választás elé állít, amit lezavarhatsz egy A, vagy egy B gomb lenyomásával, majd a végén tökugyanúgy történik minden, csak éppen a vége átvezető alatt más ül veled a helikopterben. Hát köszi, ha ilyesmi lenne akkor inkább ne is tegyék bele mert ez szánalmas. A Mercenaris módot mondjuk kicsit sajnálom, de majd a Resistance féle multi talán kárpótol érte.
1.
1.
Anti4730
Nehogy Mar azt probaljak Meg beadni hogy a mercenaries jatekmodba olyan Sok energiat kell befeketetni. Na mindegy amugy imadom a resident evil Sorozatot, az otot is, es a mercenaries jatekmod mindig is az egyik kedvencem volt.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...