Könnyebb lesz beletanulni a Crusader Kings III-ba

  • Írta: gorien
  • 2020. március 29.
  • Videó
Link másolása
A Paradox Interactive játékait az összetett játékélményért szokták szeretni, ám ugyanez ijesztően hathat az új játékosokra. Hogy a tanulást könnyebbé tegyék, a fejlesztők egy átláthatóbb oktatórendszert terveznek a Crusader Kings III-ba.

A Paradox Interactive stratégiai játékai gondosan megtervezett, összetett rendszereikről híresek. Ugyanakkor épp ezért sokan, főleg az újoncok, elidegenítőnek is találhatják a játékokat, hiszen  nagyon rá kell szánni az időt, hogy megismerjük őket – és még több idő kell, hogy profik is legyünk bennük. A fejlesztők ezért szeretnék megsegíteni a kezdőket a Crusader Kings III-ban.

Legújabb fejlesztői videójukban többek között bemutatják az új oktatósegédletet is. Az új interfésznek hála a még mindig komplex játék megismerése nem lesz komplex, nem kell többé a tooltipek billentyűkombinációját keresgetni. A Crusader Kings III-ban egy irányított tutorial is helyet kap a korábbi menüalapú helyett, a tippeken belül is megvizsgálhatóvá válnak egyes kérdéses kifejezések, és a játékbeli figyelmeztetések is sokkal követhetőbbek lesznek.

A videóban emellett hallhattok még zsoldosokról, hódításról és polgárháborúkról is. A Paradox Interactive tavaly november óta havonta osztja meg a kulisszák mögötti és játékmeneti érdekességeket a készülő játékukról, így hasznos infókat tanulhatunk róla addig is, míg az év folyamán meg nem jelenik.

3.
3.
Mortis
#2: Pedig nincs benne az EU kereskedelmi S politikai rendszere; nincs benne közel sem olyan mèlysègű gazdasági szimuláció mint a Victoria-ában; harcrendszere gyerekes a HOI-hoz kèpest. Talán a Stellaris van egy szintén vele, bár ott adott számú bolygó után bedurvul a micromanagement. Az Imperator-t nem ismerem, mert amíg olyan üres lesz mint amilyen, nem vagyok hajlandó pènzt adni èrte
2.
2.
Azért nem volt az olyan egyszerű.Szeretem a játékot, de több óra és pár restart kellett hogy normálisan elkezdjem a játékot.Mai napig 30+ óra után is vannak részek amiről fogalmam sincs.
1.
1.
Mortis
A CK2 egyébként is a legegyszerűbb volt a Paradox-féle grand strategy-k közül, tehát ez összességében nem hiszem hogy sokat jelent. Dumb-dumb-mok amúgy se ülnek le egy ilyen elé; de a notifikációk átláthatóságát megköszönöm s talán a ledger-ét is, mert az őskori még az EU4-ben is.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...