E3 2021: Hová tűnt az Everwild?

  • Írta: fojesz
  • 2021. június 15.
  • Pletyka
A Rare fejlesztésében készülő Everwild az idei E3 nagy hiányzója volt, és most már azt is sejteni, hogy miért: lapértesülések szerint a Rare újrakezdte a játék munkálatait, és 2024-es megjelenéssel számol.

A VGC értesülései szerint Simon Woodroffe kreatív igazgató tavalyi távozása után újrakezdte a Rare az Everwild fejlesztését, emellett komolyabb változtatásokat eszközöltek a projekt menedzsmentjén is. Az új kreatív igazgató a fejlesztőcég veteránja, Gregg Mayles lett, aki remélhetőleg segít irányba állítani a munkálatokat - a hírek alapján ugyanis leginkább ez volt a baj az Everwilddal.

A VGC szerint a Rare-nek egyedül az audiovizuális körítés tekintetében volt határozott elképzelése a játékot illetően, ezenkívül nem igazán tudtak dűlőre jutni a fejlesztők azzal kapcsolatban, hogy miről is kellene szólnia - az is nehezítette például a tervezést, hogy a Rare vezetése harc nélküli játékot szeretett volna. Annak idején egy külső nézetes kalandjátékként mutatták be az Everwildot, amely istenszimulátoros elemeket is tartalmaz majd, de ennél több konkrétumot nem tudtunk meg róla - még a tavalyi interjúk alapján is érződött a fejlesztők bizonytalansága.

Akárhogy is, a VGC úgy tudja, a fejlesztőcsapat most 2024-es megjelenéssel számol, és ez is egy optimista becslés. Érthető hát, hogy az E3-at kihagyta a játék, és nagyon úgy néz ki, hogy egy jó darabig nem hallunk majd felőle - kérdés, hogyan öregednek majd az eddig kiadott előzetesek (itt és itt), és mennyi közük lesz a végeredményhez. Érdekesség, hogy mire az Everwild megjelenik, már évtizedes múltja lesz házon belül, hiszen a projekttel már jóval a 2019-es leleplezés előtt elkezdtek kísérletezni.

A Rare egyébként annyit erősített meg mindössze a VGC sztorijából, hogy valóban Mayles vette át a projekt vezetését. A VentureBeat sorait erősítő Jeff Grubb szintén arról számolt be nemrég, hogy tudomása szerint a vártnál jóval tovább tart majd az Everwild fejlesztése.

Idén is van E3-as aloldalunk, kövessétek velünk a legfrissebb fejleményeket!

2.
Robilluma
Nemááááár. Ez egy igazán szimpi és aranyos játék(nak tűnt) :(((

"nem igazán tudtak dűlőre jutni a fejlesztők azzal kapcsolatban, hogy miről is kellene szólnia"
Hányan írták a történetet? Úgy kezdték a fejlesztést hogy nem volt semmi sztori alá? Nem tudták lesz-e benne harc vagy sem??? A kreatív igazgató nem tudta irányba állítani a munkálatokat? Miafax ez??????
Ez egy MS belsős stúdió baszki. Nem felügyeli senki a projektet?

Konzolmegjelenésre, tavaly nyáron a Medium-Hellblade2-Everwild triót mondogatták. Erre a két belsős címet az idei E3on nemhogy meg se mutatják de az egyiket kezdik elölről.
Nagyon remélem h a Hellblade 2nél nincsnek ilyenek...
Én elhiszem hogy világhódító útjára indult a GP és az univerzum összes pénzét arra költik hogy belekerüljön a Halo, Stalker2, BKV és MÁV évtizedes bérlet, vegasi hétvége meg pecázás Tom Hollanddal, de azért jó lenne ha jönnének a kjó játékok is. A szolgáltatás ott van a szeren, most már lehetne játszani is vmi baxó címmel... amikre elvileg felpumpolták a series Xet.
Az Infinitenél már megijedtem, mert az volt az MS címlapsztorija a launchra és aszittem h nem triplaA hanem 6A lesz, beleölve annyi dodó amennyi csak kell a sikerhez, aztán lett az ami . De nehogymár az legyen a tendencia h majd mindennel probléma van.
És a -számomra- leginkább várós címeknél van baj. Remélem (ajánlom :D ) a MachineGames-es Indiana Jones-szal minden OK.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...