Visszatér a PlayStation Store-ba a Cyberpunk 2077

  • Írta: Baloo
  • 2021. június 15.
  • Hír
Link másolása
Úgy néz ki, közel 180 napos kényszerpihenő után június utolsó napjaiban végre valahára visszatérhet a PlayStaion Store digitális polcaira a Cyberpunk 2077 - derült ki a CD Projekt RED legutóbbi nyilatkozatából.

Aki szereti a videojátékokat, és az utóbbi hónapokat nem egy szikla alatt töltötte, az bizonyára hallott róla, hogy a Cyberpunk 2077 elég komoly technikai problémákkal küzdve debütált tavaly ősszel.

A problémák olyan hangsúlyosak a voltak a Sony konzolján (is), hogy a japánok végül úgy döntöttek, leveszik a játékot a PlayStation Store-ból. Most, közel félévnyi találgatás után arról, hogy vajon mikor kerülhet vissza az RPG az áruházba, úgy tűnik, hogy a tékozló fiú végre hazatérhet.

A CD Projekt RED ugyanis bejelentette, hogy június 21-én visszakerül a Sony digitális boltjának kínálatába a Cyberpunk 2077. A lengyel csapat viszont ezután sem lélegezhet fel egyelőre, hiszen a játékosok bizalmának a visszanyerése mellett a bíróságon is helyt kell még állnia.

51.
51.
#48: Na látod, ezért nem is kellesz ide. Egyetlen egy értelmes kommented sincsen, csak ha valakit fikázni kell. Eljátszod a hattyú halálát a mérgezett fórumról, amit csupa rosszindulatból teleírok, amikor van egy fél óra kajaszünetem a melóban...

Figyelj ide, te művelt és okos ember. Mi itt játékokról beszélgetünk, te meg rólunk. De ha neked szabad, akkor már nekem is. Az egyetlen egy aki playstation fóbiás és kezeltetnie kéne magát az te vagy és amit csinálsz az semmi más, csak vergődés. Baj van a fejedban, haver. Be akarod tiltani a neked nem tetsző kommenteket? Rajta, tiltasd be. Meg az Ooorky, meg már mindenki hülye, csak te vagy egyedül normális mi? Meg mindazok, akik azt hiszik a playstation-re, hogy valami szent ereklye a szektában és a rá való játékok meg mind hibátlanok, nem úgy, mint a neked nem tetsző másik játékok, meg a gagyi microsoft gagyi show-ja az összes cuccal együtt.

Bohóc vagy. Rossz szót nem szóltam sem a GoT-ra, sem a Ratchet-re, sem a Returnal-ra, sem még b+ 2500 másik játékra sem a hátrányos helyzetű platformodról és te dumálsz rólam? És én miért nem sírok miatta, mint egy kislány?

Ha aklarsz lekoccolsz, nekem mindegy. Szevasz Boris 72. Egy trollal kevesebb legalább. Ha meg maradsz, akkor meg Isten hozott az interneten.
48.
48.
ABorealis27
#43: "mint a Halo Infinite esetén. HFW tetszik, mert 20 méterre köd van és semmit nem látsz, de a Halo-ban meg 6-8 km-re ellátni és penge éles + 4K 60 fps a kép: Halo szar. Hát nem? De."

MUHAHAHA :D
Te jószagú atyaúristen. Te blogokat írsz a szánt szándékkal megszépített game trailerekben alkalmazott effektekről és a hibáikról, legyen akár olyan jelentéktelen, mint például az egyik szereplő homlokának szélén teljesen irreálisan megcsillanó, a háttérben feltűnő pici kék fényforrás tükröződése, de a view distance-szal magyarázod, hogy miért nem kellene sz@rozni a Halo Infinite-et a Forbidden Westtel párba állítva. OMFG. Te tényleg teljesen hülye és vak vagy a játékokhoz és valami elképesztő - ténylegesen kezelésre szoruló -.PlayStation fóbiában szenvedsz.
Ezért sem tudod észrevenni, hogy a Ghost of Tsushimának mik az értékei és miért teljesen abszurd és röhejes, amikor egy pályarész kötöttségét hozod fel érvnek amellett, hogy persze ez a Sony ex is csak egy túlértékelt fos. Mert mi más is lenne, nem igaz?

Sajnos újabban teljesen elvesztetted a kontrollt, telehányod a topikokat az arroganciával és rosszindulattal fűtött téveszméiddel, amiket a betegségedből kifolyólag kreálsz. (Amihez btw a veled egy cipőben járó szintén beteg alteregód, Ooorky asszisztál, na ő se piskóta, hanem ugyanúgy beteg) Most is mindenhol tiéd volt az utolsó komment. Sikeresen megmérgezted a kommentszekciót, Smith ügynök.

Ténylegesen mentális beteg emberek által "dominált" fórumra én nem vagyok kíváncsi, szóval nyugi, rám nem kell többet habzó szájjal fröcsögnöd, tartogathatod a többi PS-es helikopterre, de sokkal inkább egy ápolóval kellene ezt tedd a jövőben...
Sikeres terápiát kívánok.
46.
46.
Fata Morgana
Gondolom a harmath gyenge AI nem lesz újra írva, és eddig nem működő 20-30 skill-el mit kezdenek + az élettelenséggel ami a játékot jellemzi a játékot, ezt elcseszték de nagyon.
Nem hinném, hogy változtat a helyzeten az utólagos fércelés, mert a nagy ígéretek elmaradtak amiről áradozott a stúdió átbaxtak X mennyiségű játékost.
Nekem elég volt amit a spanomnál láttam + amit a játékról elmondott.
Az biztos ,hogy még ingyen sem kellene ezek után, hazug seggfejeknek nem jár egy fillér sem a részemről.
37.
37.
#34: A-ból B-be menés és open world, meg hogy kell-e.

Well, én is csak azt szoktam csinálni egy feleslegesen open world játékban, de nem ez az első ilyen cucc, ott van pl a Mafia 1-2 (többek között). Ezekben sem volt semmi a városban, mégsem lehet rá azt mondani, hogy feleslegesen open world. Mi több, ez a legértelmetlenebb dolog, mert egy városban való közlekedés nem tudom hogyan lenne jobb, ha COD szintű csőpályák lennének benne...

Különben meg lenyűgöző a CP téma. Van a sok hater, akik magukat abszolút normálisnak tartják, de ha valakinek meg tetszik a cucc, azt egyből hülyének. Semmivel sem különb, mint a pride-os hozzáállás. Közben meg videojátékról beszélünk és sokan már fél éve arra tették fel az életüket, hogy azoknak, akiknek tetszik benne valami elmagyarázzák, hogy nem szabad tetszenie semminek, mert átvágták őket a reklámban.

Jaj Istenkém...
29.
29.
Aanash
https://m.youtube.com/watch?v=u3Mmzs8g7Ig

Itt az igazi cyberpunk 2077
23.
23.
PS4jacksony
#4: Egyetértek ez az év vég vagy jövő év is alkalmas lett volna a Next Gen konzolok megjelenésére.
Túl korán jöttek meg is lett az eredménye.
15.
15.
adamsfamily
Én első naptól játszottam vele,de az Xbox one x verzióban nem volt annyi bug.Letöltöttem pc-re,ott viszont akadt jó pár az alatt a 2 óra alatt amennyit ott játszottam vele és az már patchelt kiadás volt.A One x verzióban amivel találkoztam az a telefonálós párbeszédeknél volt.Illetve néha a városban leesett az fps autókázás közben.Amit fel lehet róni és fel is kell a fejlesztőknek,az szerintem főként a kőrözési rendszer nem létezése.Illetve néhány mechanika elég félkésznek érződik.
14.
14.
Kisjack241
#6: Olyan elképzelhetetlen hogy a fejlesztők tudták a megadott határidőre nem lesz kész, tele lesz hibával, ezért beleszőttek egy poént a techsebész szövegébe, ami a glitchekre reflektál? Nekem nagyon tetszik a gondolat. Gondolom nem szoktad végighallgatni a beszélgetéseket, vagy elolvasni a jegyzeteket, amikbe sok ember rengeteg időt és kreativitást ölt bele. Pedig ennek a játéknak ez az egyik legjobb oldala szerintem.
11.
11.
delphijos
#4: Ha idén lett volna a váltás, semmivel sem lett volna több gép. És ettől még nem fújták volna le kompletten az előző gen-es verziókat.
10.
10.
csoki0619
#4: Aha, igazad van, biztos több pénzt hozna nekik az új generáció amiből jó ha van 15 millió eladva, mint a régi gen ami 150 millió fölött jár.
6.
6.
Akutyafáját
#1: nem, azok a hanyag munka által okozott glitchek, nem pedig játékmechanika.. uramatyám mennyi eszed van , már ne is haragudj :)))
5.
5.
Heldengeist
"a japánok végül úgy döntöttek"

Nem döntenek azok már sehogy. A PS HQ évek óta kaliforniában van.
4.
4.
tyber16
#2: Az lett volna a legjobb ha az egész konzolgeneráció váltást idénre teszik át és akkor lehetne rendesen ps5-öt meg xboxot kapni és elengedhették volna a prevgen verzióit a cyberpunknak és egy nagyon jó nyitócím is lehetett volna új konzolokra.
3.
3.
fubenalvo
#2: Mert a korábban ismert jófej fejlesztőstúdió fölé került még egy "öltönyös réteg" akik csak befektetésként/termékként tekintenek a játékra aminek adott idő alatt meg kell térülnie. Valszeg durván ütve volt a stúdió vezetőinek feje felülről, hogy rohadtul meg kell jelenni, hogy termeljen és nincs más opció. Manapság kb ez az ára annak, ha az ember az AAA tetejére gyárt játékot. :/
2.
2.
almaspite
Ó gyerekek a francért kellet ezt bejelenteni 2020-ra. Ha idén idén jött volna, akkor kultusz játék lehetett volna belőle.
1.
1.
Kisjack241
Most jàtszom másodszorra, pár hónap kihagyás után megint jól beszippantott. Igyekszem mindenhol máshogy dönteni mint az első végigjátszás alatt, és nagyon tetszik hogy mennyire különböző a dolgok alakulása. Nyilván nem a fő történetszálra gondolok. Viszont érdekes hogy mikor Viktor berakja az első Kiroshi szemeket, mèg mondja is hogy egy darabig lehetnek hibák a látásban, glitchek, textúrahibák. A legtöbb grafikai hibával az első pár órában találkoztam, most 15 óra körül már alig van hiba ami feltűnik. Lehet hogy szándékosan később lesz szebb a játék, vagy csak megszokja a szemem a sok apró hibát és automatikusan kigyomlálja a tudatom? :D mindenesetre most is nagyon jó vele játszani, szinte csak a katanával csinálok mindent, nagyon szeretem. (Ps4pro)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...