Átalakul a Halo Infinite battle pass-rendszere

  • Írta: szlav
  • 2021. november 18.
  • Hír
Link másolása
A napokban elindult a Halo Infinite többjátékos módja, de a battle pass nem nyerte el a játékosok tetszését. A 343 Industries tisztán és világosan hallotta a rajongók panaszait, így hamarosan barátságosabbá teszik a játék szezonbérletét.

Az Xbox huszadik születésnapján elrajtolt a Halo Infinite többjátékos módja, és habár a meglepetésként érkező launch hatalmas sikert aratott, az ingyenesen elérhető játékot megtámogató battle pass progressziója nem nyerte el a játékosok tetszését. A széria rajongói már a korai tesztkörökben kifejtették a véleményüket arról, hogy nem jó ötlet a bérlet szintlépését különféle kihívásokhoz kötni.

A játék a jelenlegi formájában ugyanis nem a lejátszott meccsekhez vagy az azon belüli teljesítményünkhöz köti a battle pass szintlépését. Különféle fegyverekhez, járművekhez vagy játékmódokhoz kötött kihívásokat kell teljesítenünk, amelyek amellett, hogy piszkosan lelassítják az előrehaladást, gyakran teljesen kontraproduktív viselkedést várnak el a játékosoktól. Aki például csak akkor léphet előre a bérletével, miután kiüti három ellenfelét a járműveikből, az szinte garantált, hogy egy CTF-mérkőzés során nem a csapata zászlójának védelmével fog foglalkozni.

Szerencsére a 343 Industries is belátta, hogy a rendszer eléggé visszás, így elhatározták, hogy átalakítják (és felgyorsítják) a battle pass szintlépését. A teljes átalakításra ugyan még egy darabig várnunk kell, a Twitteren közzétett ígéretek szerint azonban a csapat eltörli a problémásabb követelményeket, a helyükre pedig olyan kihívásokat tesznek, amely már egyetlen meccs lejátszása után tapasztalati pontot ad. Ezenfelül a fejlesztők megduplázzák az eddig csupán félóráig tartó XP-boostok időtartamát is.

1.
1.
szujonor
Helyes! :D Legyen olyan, mint a HMCC-ben!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...