Dying Light 2 - akár 500 óra játékidő is lehet benne

  • Írta: gorien
  • 2022. január 9.
  • Hír
Link másolása
A maximalistáknak bőven lesz teendője a Dying Light 2: Stay Humanben. A Techland csapata mindig is ambiciózus projektként hivatkozott a zombis játékra, amelyben állítólag akár 500 órányi tartalmat találunk majd.

A februárban esedékes Dying Light 2: Stay Human már aranylemezen van, úgyhogy a Techland nyugodtan töltheti azzal az idejét, hogy megpróbál felcsigázni minket. Nemrég az NVIDIA kártyái nyújtotta látványból osztottak meg ízelítőt, egy új tweet pedig a játék tartalmasságával házal, mondván, hogy legalább 500 órába telik, míg mindent teljesítünk – nagyjából ennyi időbe telne egyébként a csapat varsói stúdiójából Madridba sétálni.

A Techland egy további tweetben leszögezte, hogy ez a időtartam a maximalistáknak szól, akik minden egyes apró-cseprő feladatot végig akarnak csinálni a Dying Light 2 jókora világában. Akiket csak a történet és a fontosabb mellékküldetések érdekelnek, ennél lényeges kevesebb időt fognak tölteni a játékban: akár 100 óra alatt is végezhetnek.

A Dyling Light 2 február 4-én jelenik meg PC-n, PlayStation 4-en, PlayStation 5-ön, Xbox One-on és Xbox Series X/S-en.

13.
13.
Heldengeist
"Akár 500 óra játékidő is lehet benne"

Jelentése: Ebből kb. 450-480 óra utazás A-ból B-be a hatszázmillió négyzetmérföldes térképen és grind.

Általában 50 óra játékidő felett a játékok már csak mesterségesen vannak húzva, mert gyakorlatilag egy játékkal kapcsolatban csak mennyiségi dolgokkal tudnak marketingelni. x méretű bejárható terület, y játékóra, z számú küldetés, stb.

Így kijön egy játék, amiben az első és az utolsó 10-20 óra szórakoztató, a kettő között meg hullámvasút több 10 órányi unalommal.
11.
11.
norbi27
Már volt cikk a Techland pontosításáról a stúdió tweetje alapján:
https://mobile.twitter.com/DyingLightGame/status/1480633241937891328?s=20

Vagyis 20 óra a main quest, ami 80 lesz a mellékküldetetésekkel. Ez a lényeg. Az 500 óra marketing maszlag, csak rosszul sült el. Ezért kellett a pontosító tweet.
420 óra extra idő nem kell egy 20 órás játék különböző endingjeinek a megismeréséhez és a map bejárásához. Illetve lehet, hogy tényleg lemérték és ennyi az összes párbeszéd végig hallgatása, minden helyszín felfedezése és gyűjthető tárgy beszerzése, csak ilyet senki nem szokott leközölni.
A következő az lesz, hogy a szövegkönyv karakterszáma, a gyűjthető tárgyak mennyisége, a map területe négyzetméterben és a lehetséges endingek alapján kapunk egy OW indexet.
Minden évben Guiness rekord dőlne. Amíg tetszene a játékosoknak. A mostani reakció alapján az "amíg" az lehet, hogy most van (kösz, Ubisoft :D).
5.
5.
Gpety
Annak ellenére, hogy szerettem az első részt, mégsem vittem végig, már az is túl hosszú volt.
4.
4.
markoci555
0 infó arról hogy ez mit jelent pontosan... mindenféle gyűjthető ****rral, dlc-vel és újrajátszással együtt se lett 100 óra az első rész, hogy a fenébe lesz ez kb hat-hétszerese!? Csak valami brutális repetitív hülyeséget tudok elképzelni, és reménykedek, hogy ilyen achievementet nem is raknak bele... még ilyen frakció kimaxolásos újrajátszással se tudok elképzelni ennyi játékidőt
3.
3.
Robilluma
Na ne szórakozzanak...
Napi 3 óra játékkal kb fél év lenne maxolni a játékot :DDD Az az 500 óra enyhe ferdítés lehet. Vki a tesztelőktől megcsinálta tán???
Mennyi jelentéktelen hülyeséggel tömték meg a játékot amivel ennyire el lehet húzni? Mert biztos h az az 500 óra nem tartogat minden órájában vmi érdekeset. Majd lesz 'foglald el az összes banda táborát' 'gyűjtsd be az összes potion alapanyag növényt' 'scannelj minden mozgó akármit ami szembejön'.
Platináztam a CP2077, HZD, Witcher 3, GoW, Tsushimát is de még így se tartott egyik sem 250 órát sem. A max volt cirka 200-220, pedig én a tötymögölős féle vagyok és minden kő alá benézek.
Jöhet a posztapokaliptikus, zombis AC térképtisztító fesztivál.

Én alapból nem veszem meg a játékot. A parkourosdi elég volt az elsőben a rengeteg őrjítő háztetős lezuhanással és instant rippel. Hiába ow, két pillantást nem tudtam a környezetre és a világra vetni, pár másodperc alatt ott lihegtek ezren a nyakamon. Frusztráló volt állandóan rohanni. A saját karakterünk se volt szimpi, és a sztori is nagyon erőltetve volt, végig egy irányba ment. A lootok meh kategória, főleg h a legkirályabb cuccok is elhasználódtak.
Szídni nem szídom mert rossznak nem volt rossz, de bőven elég volt az első.
2.
2.
shatterhand
Irigylem azokat akik nem unják meg az ilyen hosszú sztorikat. Én már 10óra után szeretném látni a vége feliratot. És inkább az ujrajátszást variálnám.
1.
1.
csoki0619
Már ez első rész sztori módja is kicsit túl lett húzva sztem, de ott a helyszín váltás a játék kb felénél hozott annyi újdonságot, h végigvigyem.
100 óra csak a sztori? A RDR 2 50 órája is túlzás volt már és az Rockstar, az összes pénz is náluk van. Egy náluk sokkal kisebb csapat h fog dupla annyi időt megtölteni változatos tartalommal, nem tudom.
Nekem nincsenek magasan az elvárásaim ezzel a játékkal kapcsolatban. Az első a maga idejében a sok bugyuta zombis cím közül ki tudott tűnni a körítéssel, a parkour elemekkel, craftolással, még a sztori is emészthető volt, a több éves support miatt pedig minden tiszteletem a stúdióé. Egyszeri sikersztori, amit próbálnak meglovagolni, de nem fog nekik sikerülni.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...