Ahogy arról a hét elején megemlékeztünk, PC-n óriási siker eddig a Dying Light folytatása, a Stay Human: a SteamDB adatai szerint az egyidejű játékosok számában hatalmasat ugrott előre a második rész a 2015-ben megjelent első felvonáshoz képest.
A fokozott érdeklődés minden bizonnyal az eladásokban is megmutatkozik majd. Egyelőre nem állnak rendelkezésünkre hivatalos adatok, de a SteamSpy egészen jól szokott becsülni, így érdemes odafigyelni az ottani számokra. Az oldal becslése szerint csak PC-n már a premiert követő első hét alatt összejött a több mint egymillió eladott példány, ráadásul látva, mennyire népszerű a játék, a kétmillió sem tűnik távoli célnak.
A SteamSpy számítási módjáról érdemes tudni, hogy csak a publikusan elérhető profilokat elemzi és azokat veszi számításba, akik birtokolják a játékot. Vagyis akinek privátra van állítva a profiljának elérhetősége, az nincs is benne ebben a becsült egymilliós adatban.
Csak pont azt amit leírtam. Mindig is lesznek milliók akik leszarják a konzolokat... Fogad el. Bármennyire erőlteted a kemény személyeskedő dumádat ez így van mindig is így volt és mindig is így lesz
Most is azt mondom mint mindig. Olyan gépet kell venni amin az a játék van amivel játszani akarok.
majmolja a zsanereket hanem frissnek hat mindig mig egy elden ring vagy hfw ugyanaz a séma barmilyen jo is.
Viszont ahogy írod,hogy az OW bevonza az embereket attól még egy boss legyőzése nem lesz könnyebb és ott lesz k.anyázás,ha nincs ehhez hozzá szokva valaki.
Majd a trófea rendszernél jobb képet lehet kapni,hogy az elején lévő Margitot hány % tudta legyőzni.
Szerintem ez még mindig egy réteg játék,de egyre több követője lesz.Én is másfél éve kezdtem bele és folytatni fogom a sort mert jól megy.
"Amilyen az adjon Isten, olyan lesz a fogadj Isten"
A Souls like game-k elég nagyot mentek tavalyi évben is, egyre több a rajongó mert van kihívás ezekben a játékokban, mondhatom az évek múlásával azért élég vaskos lett az a réteg pl a DS3-ból ami a legjobban fogyott 2020-as adat szerint 10millió példány kelt el belőle.
Az akarva-akartlanul könnyítésnek tekinthető stealth gameplay, segítség idézés, eléggé op-nek kinéző varázslás mind azt szolgálja, hogy ne csak a skilles gamerek játszhassák végig. Ez már talán neked is menne :) .
Az open world is bevonz rengeteg, a műfajtól amúgy tartózkodó gamert.
Nem rétegjáték ez már, szerintem kasszasiker lesz, nyitóhéten 5-8 milliós eladással.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.