Megjelenési előzetesen a Scorn

  • Írta: RangerFox
  • 2022. október 14.
  • Megjelenés
Link másolása
A mai napon végre megjelent a Scorn, a konzolokon Xbox-exkluzív indie horrorjáték, és érkezett mellé egy kedvcsináló előzetes is.

Előző hónapban már beszámoltunk róla, hogy egy héttel hamarabb érkezik a Scorn a vártnál. Nos, ez az idő elérkezett, ugyanis a mai naptól kezdve bárki kipróbálhatja a régóta várt horrorjátékot. A megjelenés mellé egy hangulatos, és kissé visszataszító launch trailer is érkezett, mely lentebb tekinthető meg.

A Scorn már elérhető PC-re és Xbox Series X/S-konzolokra. Ezenfelül az Xbox Game Pass részét képezi, így az aktív előfizetéssel rendelkező játékosok felár nélkül kipróbálhatják a játékot.

17.
17.
crytek
Aki a fiókján akarja tudni..Humble Choice februári csomagjában benne van
16.
16.
Krumplistarkedli
Lassan 1 ev telt el a Scorn ota.. es meg most se tudjuk 100%-osan hogy vegulis mirol is szolt :)) Keves volt a támpont.
15.
15.
Extol
Nyomatom most, majd meglátjuk milyen!
14.
14.
Krumplistarkedli
#13: Igen, sajnos kevés volt benne a támpont, mert az se jó ha az ember nem jön rá a teljes történetre / vagy legalábbis a történet lényegére a játék végéig, és kell bújni utólag a történet elmagyarázós videókat. Szóval egyet értek.
13.
13.
delphijos
#12: Én nem tartom kizártnak hogy az aki a 2. karaktert “megszállta” az az első volt, nem pusztult el, csak a trutyi miatt átalakult. A 2. karakternek nem volt fegyvere amíg meg nem “szállták”. Az elsőnek már megvolt amikor a trutyi betemette.

Ettől függetlenül azt gondolom hogy jó ha egy játék nem szájbarágós, és nem nyomja a sztorit az ember képébe, de én ezt a másik végletnek érzem, hogy a látványon kívül SEMMI támpont nincs. Milyen faj volt ez, mire szolgált a hatalmas komplexum ( csak tippelni lehet hogy valami reprodukciós cucc ) honnan jött a fertőzés…. Azért az se jó ha gyakorlatilag semmit se tud az ember….
12.
12.
Krumplistarkedli
Az előző kommentemben leírtam a sztory magyarázatokat (#11) amiket találtam másoktól, és így belegondolva nagyon is erős történetet szabtak a játéknak, csak kár hogy ez játék közben nekem nem igazán jött le mert másfajta válaszokat vártam.
11.
11.
Krumplistarkedli
#8: Vissza tértem a sztory magyarázatával az előző kommentem kibővítéséhez (NÉHOL SPOILER):

- igen, az alig 14 órás utazásom ebbe a morbid világba sajnos hirtelen véget ért. Azért is nyúlt el nekem ennyire a játékidő mert szinte minden mintát, formát, szobrot, szóval a teljes formavilágot gondosan szemügyre vettem, megcsodáltam és kerestem benne az igazságot, a történetet, a jelentőséget

- a #10-re válaszolva ez a sok felfedezés számomra azt jelentette, hogy bejártam minden kis zeg-zugát a létesítménynek, a szűkös folyósókat, a nagy termeket, mindent ahova csak el lehetett jutni és közben próbáltam megérteni mik a jelentőségük a különböző alkotásoknak, a mindenféle és minden formájú szobroknak, élő és már nem élő lényeknek amik a szemem elé tárultak az utazás során

SZTORY MAGYARÁZAT:
- elöljáróban csak annyit, hogy sajnos én teljesen más irányból közelítettem meg a történet megfejtését, teljesen más féle magyarázatot kerestem benne, például azokat amiket az előző kommentemben leírtam (#7), de itt volt a hiba mert valahogy nem adtam meg a lehetőséget, hogy más szemmel próbáljam megfejteni az elém táruló világ jelentőségét, csak a saját elképzelésem szerinti magyarázatot akartam megkapni
- éppen ezért a játék végén én is csak álltam és pislogtam, hogy akkor most mi a fene volt a történettel, hol a teljes magyarázat a kérdéseimre. Kajakra több volt a végére a kérdésem mint a játék elején. És ekkor a mindentudó internethez fordultam a válaszokért, hogy lássam mások mit értettek ebből meg, hátha nem várták el, hogy a magyarázat az elképzeléseik alapján történjen, mint nálam
- találtam is 2 különböző ipsét akiknek a magyarázata számomra durván értelmet adott az egész Scorn világnak, de oly annyira, hogy már már kedvet kaptam, hogy ismét nekifussak a játéknak elölről
- tehát a sztory magyarázata a következő: ebben a világban nagyon sok minden csupán jelképes alakot ölt, nem feltétlenül az okát kell keresni, hogy miért van az ott, hanem csupán megfejteni amit látunk, például a játék elején van az az ipse aki abba a teknőfélében született ami valami mechanikus méhet jelképez, és van választásunk, hogy vagy végzünk vele avval a fagyi kaparó karral (hogy aztán a lehulló karját használjuk fel a kapu nyitáshoz), vagy a fűrésszel levágjuk róla a teknőjét, és már itt az elején ez a két lehetőség rá akar vezetni arra, hogy itt bizony az egész történet a születés körül fog forogni: az élet és a halál körül, de mint később kiderül, inkább a halál körül forog, ja és ott a sok holttest a földön, minden fele bele botlunk ami azt sejteti, hogy nem mindenki éli túl a születés csodáját. Ahogy haladunk tovább az ipsével, egy adott pillanatban a megtermékenyítést szimbolizáló teremben felrobbannak a petéket jelképező gumók és a trutymó eláraszt mindent. Itt ugyanis a karakterünk elpusztul teljesen ebben a robbanásban, legalábbis ezt hisszük, hiszen újra ébredve a köldökzsinórt kell a hasunkból kihúzzuk, ami arra enged utalni, hogy a falból kiálló gumókból születtünk meg egy másik karakterrel (bár itt inkább a fogantatást kéne jelképezze, mert a születés odébb lesz, de mint kiderül a születést több féle képpen szimbolizálja később is), ami ergó a kettős terhességet jelképezi, hogy egy másik élet is sarjadt. Az első karakterünkről azt hisszük hogy odaveszett a robbanásban, pedig nem, de erről majd később. Ugyanazokat a képeket látjuk a második karakterrel mint az elsőnél, a felszínen kavargó porvihart, a létesítmény felé igyekvő szándékot. Elindulunk ezzel a második karakterrel, pont úgy ahol és ahogy az első próbálkozott a játék elején az intróban (csak ő a szakadékba zuhant). Itt nem tudjuk mennyi idő telt el ez első karakterünk balesete és a második karakterünk fali gumókból való születése óta. Egyszercsak eljutunk egy létesítménybe, ahol előbb utóbb rábukkanunk furcsa virágbimbókra, és az egyikből egyszer csak kimászik egy emberszabású de pár pillanat után odavesz. Ez ugyanis a korai szülést szimbolizálja ami ebben az esetben halálba torkollik a születés utáni pillanatokban. De addigra találkozunk furcsa lényekkel (némelyikek támadnak, köpködnek) is amik végülis megszületett emberi lények durva születési rendellenességekkel, és ezért néznek ki máshogyan mint mi, ezért nem fejlődtek ki emberi alakba. Találkozunk addigra falon mászkáló némileg ember némileg bogár/ízeltlábú rendellenesen kinéző lénnyel ami megtámad minket, belénk kapaszkodva (szó szerint a gyomrunkba marva) kísér minket, és olykor olykor durva fájdalmakat okozva matat bennünk. Ez ugyanis valószínűleg az első karakterünk aki a robbanásban odaveszett, de nem teljesen, mert az idő múlásával és a sok trutymóból, és a környezetből megfertőződve mutánsként tovább él és vadászik. Ez az esemény jelképezi, hogy például a dupla terhesség esetén az egyik magzat megtámadhatja a másik magzatot, akár össze is nőhetnek a méhben, mutálódhatnak, felfalhajta stb. Később találkozunk egy nagy furcsa lepény szájú gigantikus lénnyel ami ugyan nem bánt minket de lesi minden mozdulatunkat. Ez jelképezi az anyát, aki követi a fejével a magzatot, vagyis minket. Az a 3 interakció ami által felvágjuk az anyát, hogy megnyissuk az utat befele, azok a császármetszéseket jelképezik, amik miatt rendkívüli fájdalmat okozunk az anyának, de ő nem bánt minket ekkor sem, hiszen azt akarja, hogy megszülessünk. Utána elindulunk felfele a kastély fele, de ezzel kicsináljuk azt az anyát, ami azt jelképezi, hogy a magzat születése halált okozhat az anyának. Amikor feljutunk a kastélyba, ott minden tiszta, nincs falon csurgó húscafat, semmi olyan ami lent volt. A kastélyban rengeteg utalás van a fogantatásra, illetve azt sugalják bizonyos ábrák, hogy a fogantatás lehetséges volt férfiaknak is valamilyen módon beléjük téve mű méh-hel, hiszen a női egyedek kihalhattak hamarabb. Ezért is láthattuk a végén a terhes férfiakat akiknek a vér infúziót beadtuk és az arcukon kinyílt valami virág kameraszerű szemmel. Találkozunk itt olyan ábrákkal is amik az ilyen szárnyas mutánsokat mutatják ahogyan kiszedik az emberből a magzatot, vagy épp beültetés előtt van. Ezekben a mű magzatokban mutáns babák fogantatnak, talán azok a sárkányszerű mutánsok kísérleteznek az emberekkel és a mű méhekkel, lásd például a boss harcokat (2), ezekről a magzatokról van szó amiket végül bepaszírozunk hogy a vérüket a terhes pasasoknak adjuk be. Ebben az időszakban sikerül leműtenünk magunkról az első mutáns karakterünket, ami sajnos elszalad, nem pusztul el, ami addigra nagyon is egybe forrt velünk, mutánsá akart tenni minket is az egybeolvadással. De egyenlőre megúsztuk. Csak a belünket kell fogjuk nehogy elhagyjuk. Amikor oda megyünk ahoz a mechanikus doktorhoz, azt hisszük segít bevarrni a sebet, egy frászt, felvágja a koponyánkat és csatlakoztatja a tudatunkat a többi entitáshoz, ami egy egységes öntudatot szimbolizál, valami féle felemelkedést és összekapocsolódását a tudatoknak. Ekkor a második karakterünk nincsen már jó bőrben, és felébredünk az ott fekvő terhes férfiak-ként, közöttük tudunk váltani, hogy megoldjuk az utolsó feladványt. Utána miután kinyílik a kapu, felkapjuk a második karakterünket ölbe, és elindulunk a kapun át. Az a furcsa kapu ami fogad az a női nemiszervhez hasonlít és a születés előtti pillanatokat szimbolizálja, márt csak pár lépés és átjuthatunk a nemiszerven a születéshez. De ekkor felbukkan a mutáns első karakterünk ami elkap és a végén összefonódik velünk, egybeolvadunk, összenövünk. Mutánsok leszünk, és nem jutunk el a megszületésig, pedig oly közel volt a "kapu". Ezek szerint nem voltunk méltóak a megszületésre, és mutánsként kell elkárhoznunk.

SZTORY MAGYARÁZAT UPDATE:
- úgy néz ki, hogy volt egy eléggé beteg történet szálja is a sok szimbolikus dolognak, mégpedig, hogy a bolygót megszállta valamilyen földönkívüli (alien) faj (az a szárnyas poliplábú faj ami látható a játék során fali ábrákon is) és kb valami féle űrhajót is látunk a második karakterünkkel amibe be is megyünk, akik az embereken kísérleteztek mert őket is akarták magasabb rendű lényekké változtatni, hogy hasonlítsanak hozzájuk, átformálják őket illetve valami féle nyersanyagnak számítottak az emberek ennek az alien fajnak mert egy részét át akarták változtatni szolgákká, akik azt csinálják amiket az alien faj akar (ezért is genetikailag eltávolították a szájukat az embereknek, később láthatjuk a fali ábrákon hogyan alakították át az embert száj és arc nélküli úgymond robottá, hogy kinyílt virágos arcú legyen azzal a kamerával/szemmel a közepén, de az utazásunk során láthatjuk az emberi testet a különböző fázisokban az átalakulás ösvényén) és ezért genetikailag belemásztak az emberi fejlődésbe, a szaporodási folyamat, a fogantatás módosítása nagyon is foglalkoztatta őket, hogy ne várjanak 9 hónapot az újszülöttekre, így láthattuk kalandunk során a mesterséges megtermékenyítő világitó repülő bigyókat ahol az első karakternél felrobbant az az organikus csalamádé is, nagyon sok kísérletezés nagyon sok áldozattal járt, láthattuk a savas lemosót ami eltüntette a holttesteket, és ez egész folyamat során keletkezhetett valami féle nem kívánatos melléktermék ami az a baktérium volt ami ugyebár megfertőzte az első karakterünket is aki már kezdte átvenni az alien alakját. Szóval ez a baktérium kegyetlenül megfertőzte az embereket, és az egyéb mutánsokat mindegy melyik fázisában voltak az átalakulásnak. Valószínű ezek az alien lények se bírtak el a fertőzéssel és elmenekültek, és a mi karaktereink voltak az utolsók akik eddig eljutottak. A mutáns babákat a bossharcoknál láthattuk, ezek apró testű de annyira fejlett aggyal rendelkeztek, hogy arra a holttestre erősített robot végtagokkal rendelkező erős szolga felett át tudja venni az irányítást, akivel meg is harcolunk és a vérét, az energiáját beadjuk annak a 2 terhes embernek ami által átvesszük felettük az irányítást amikor a második karakterünk elméje becsatlakozik a közösbe. Ja és amikor a baktériumot eltávolítjuk magunkról (ami igazából az első karakterünk) akkor láthatjuk, hogy a baktériumok nagyon is elterjedtek voltak már abban az időben is, hogy ilyen gépet építtettek az alienek.

VÉGSZÓ:
- ha ezt a magyarázatot vesszük, ami egyébként szerintem eléggé ide illik akkor nagyon durva jelképes világot teremtettek a fejlesztők, szimbolikus eseményekkel teli ami az élet és a halált jelképezve visz végig minket a születésig (szinte), és így nézve piszok durva az egész történet és ámulatba ejtő, hiába rövidke, de így mostmár hihetetlenül tartalmas, így nézve a dolgokat
- mostmár értem miért nem leltem magamtól magyarázatra a játék végére, hiszen én nem ilyen szempontból kerestem a válaszokat. Pedig a szemem előtt volt a sok jelképes dolog, de én ragaszkodtam az én elképzelésemhez és eszerinti várt magyarázathoz.

Ha ti leltetek másik magyarázatra is, osszátok meg velünk is :)
10.
10.
delphijos
#7: Félreértés ne essék, nagyon örülök hogy neked ennyire bejött, a hangulata meg a képi világa szerintem is elképesztő. Én is csak azt nem értem hogy mi az a rengeteg “felfedezni való” amit írsz. Persze, bámészkodni lehet, és közben ötletelhet az ember, de hogy ezt felfedezésnek nevezzem…. Szó sincs róla hogy eldugott helyeken találna bármit az ember ami akár egy kicsit is segít megérteni a sztorit. De persze lehet velem van a baj.
8.
8.
crytek
#7: Látható, hogy neked tetszik a game. És számomra megdöbbentő, hogy tudtál ebbe 12 órát bele rakni hogy még nem vagy a végén. Ez a game arra épül hogy keress meg dolgokat a továbbjutáshoz azaz aki végigviszi a játékot nincs olyan hely vagy folyosó ahova ne nézett volna be.

Abban reménykedem viszont, hogy majd leírod miről szólt a game, mert nekem nem esett le.
7.
7.
Krumplistarkedli
1. KEZDJÜK AZ ELEJÉN:
- valamikor 2015-ben futottam bele legelőször a pre-alpha footage videóba, de már akkor felkeltette az érdeklődésemet a játék hangulata, amit a 2016-os teaser trailer csak tovább fokozott, ez a morbid hangulatú furcsa játék, és ekkor 2016-ban éreztem azt, hogy ezt a játékot nem hagyhatom ki, ekkortól kezdődött nekem az igazi várakozás.
- Nem vagyok vérbeli Alien fan, de jó szívvel néztem az Alien filmeket, lehengerlő ez az Alien világ amit H.R. Giger és Zdzisław Beksiński művei inspiráltak, akárcsak ezt a játékot, és remek munkát végeztek a fejlesztők
- az évek során nyomon követtem a megjelenések elhalasztása mellett a 2 részből 1 egésszé válás folyamatát és íme, 6 évnyi várakozás után eljött az igazság pillanata
-túl sok kérdést vetettek fel bennem az évek alatt megjelent videók erről a játékról, milyen civilizáció volt ez, mi céllal épültek a sok mechanikus szerkezetek, miféle lények voltak ezek, mi romlott el, mi a története ennek a morbid társadalomnak..stb

2. ELSŐ BENYOMÁSOK:
- amint beléptem a játékba, már egyből rossz érzésem támadt mert a környezet baromira nem barátságos, eléggé nyomasztó és porban fuldokló. Ki tudja mennyi éven át feküdt szegény ipse a padlón, hogy már benőtték a kezét és a testét a környezeti elemek. Mi ébresztette fel őt, de első sorban miért feküdt ott annyi éven, évtizedeken, évszázadokon keresztül, hogyan élte túl az eddigi hibernálást (mármint ha egyáltalán hibernált).. És miért olyan a teste amilyen? Miután gatyába rázodott az ipse megindultam felfedezni vele a környezetet. Öcsém, ezek a szűk folyósók hidegrázósak, egyik folyósóból másik 3 folyósóba torkolló labirintusos de ugyanakkor logikus felépítésű helyiségek baromira hangulatosak, ahogy megállsz és megcsodálod a mintákat a falon, az ajtófélfákat, szobrokat, a díszítő elemeket, a gépeket, a baromira hangulatos megvílágítású possadt fényben úszó poros levegő hatását, szinte a torkomban éreztem a poros dohos levegőt. Kik építették mindezt, mik ezek a gépek, milyen célt szolgálnak, mi ez a nagy gyár, mi a fene történt itt? És hasonló kérdések garmada bukkant fel bennem minden egyes lépésnél. Pláne amikor egyes gépek mozdulása olyan zajt csapott, hogy azt se tudtam milyen morbid lényeket fog felébreszteni, főleg, hogy sűrűn meg lettek zavarva ezek a lények az egyes ajtók, kerekek, bogyók és egyéb elemek elmozdulása miatt amiket előidéztünk. Természetesen rohadt régi gépek és elemek ezek, és tudnak nyikorogni rendesen. A hanghatások eszméletlenek. Meg micsoda bűz lehet ott, bele gondoltatok már ebbe? Habár sok helyen jégcsapok csoportosultak szóval fagypont alatti lehet a légköri hőmérséklet és nem rohad az a sok hús, tetem, egyebek. A hangulatot a sok földön heverő emberszabású tetemek is rendesen befolyásolják, meg a mindenféle morbid gépezet is.
- én nem értem egyesek hogyan tudnak végig siklani gyorsan ezeken a morbid és undorító részletességeken amik csak úgy áradnak felénk bármerre is nézünk, és nem állnak meg megvizsgálni, megcsodálni ezeket, felfedezni minden egyes folyósót, minden egyes díszítő elemet, gépezetet, vagy az élő akármiket. Ha túl gyorsan átsiklasz a részletességeken talán nem is kapod meg a válaszokat arra a bizonyos kérdésekre mivel hogy az egész történet mesélés a szemünk előtt történik a környezet által, illetve minden eleme által ami a szemünk elé tárul, és nekünk kell össze rakni a válaszokat ezen információk alapján. És ez mind időbe telik, de ezt nem fogod megérteni ha 2-3-4 óra alatt átszaladsz a pályákon. Sok kérdést már maga az adott szobor, vagy interakció megválaszol, ami a szemünk előtt zajlik, csak észre kell vennünk. A játék nem fog figyelmeztetni mindek ha nem vesszük észre ezeket.

3. HOL TARTOK A JÁTÉKBA
- még nem értem a játék végére pedig már túl léptem a 12 órányi játékidőt (de nem a puzzle-k miatt, azokkal eddig nem vacakoltam túl sokat), és úgy érzem, hogy kb a játék felénél járhatok.

4. VÉLEMÉNY, VÉGSZÓ:
- ez a játék nem való mindenkinek, nem fogja mindenki megérteni, és nem fog mindenkit lekötni a sok felfedezni való, nem lesz mindenkire ekkora hatással a környezete, ez a játék egy bizonyos réteget céloz meg (mint például a Death Stranding játék amit végig vittem és szerintem egy igazán remek játék, azok a zenék és a tájak, hiába sok benne a séta, na meg ilyet én még nem tapasztaltam hogy kelljen figyelni az egyensúlyra is a séta közben, pazar újítás volt ez, és a hangulata is zseniális, nagyon eltalálta ezt az egészet Hideo, pedig sok embernek unalmas volt és nem merültek bele a történetbe)
- az eddig látottak alapján ez egy fantasztikus és egyedi játék, aminek olyan a hangulata, hogyha hagyod hogy beszippantson és elmélyedsz benne és nem sajnálod rá az időt hogy mident felfedezz, megcsodálj, megnézz, beindíts, akkor fogod igazán felfedezni és megérteni ezt az undorító szépségét amit a szemed elé tár minden egyes képkockával a SCORN világa, és nem fog egyáltalán unalmasnak hatni vagy akció szegénynek, hiszen az a történet amit elmesél minden egyes porcikájával az egyszerűen lehengerlő és szájtátóan bizsergető, a zsigereidben fogod érezni az undormány csíráját!
Eszméletlenül fantasztikus ez a játék, a hangulata hihetetlen. Én csak ajánlani tudom. Nekem baromira bejött és átjött a történet (eddig).
Kíváncsian várom hogy mennyire fogja vagy nem fogja megválaszolni nekem a kérdéseimet miután végig viszem, akárcsak másoknak. Jó játékot kívánok nektek is hozzá :)
6.
6.
crytek
Le is pergett. Szinte ingyen 1000G. Most lehet bújni a netet hátha 1-2 ember rájött miről is szólt a játék...


Rá lehet fogni hogy ez egy ügyességi séta szimulátor. Vagyunk mi akik valakik/valamik vagyunk és el kell jutnunk valahova valamiért. Nagyjából így lehet összefoglalni ezt a játékot ugyanis embert nem láttam még aki tudta volna hogy ez mi is volt. Akinek legalább valami halvány sejtése van róla össze meg kommentben
A játék grafikája desing-ja szerintem amolyan "alien filmes" feelinget áraszt. A játék mechanika egyszerű menj és old meg az akadályokat amik meggátolnak a továbbhaladásban. Volt olyan rész ahol a pár db ősz hajszálam hirtelen rendes hajkoronába váltott mert agybajt kaptam KÉTSZER is, mivel az első run közben a game olyan fantasztikusan tudott autosave-elni,hogy amint betöltött mindig meghaltam így kb 2.5 óra gameplay ugrott a kukába (rendes mentés nincs)
Az utunk során fegyverek is a segítik majd a dolgunkat ám azonban érdemes a lőszerrel spórolni mert nem halomba áll a skuló. Van egy "ütő fegyver" is de ez csak közelről működik és óvatosnak kell lenni mert ha nem vigyázunk a halálba köpnek minket. Vannak gépek ahol fel lehet tölteni a készleteinket lőszerrel és életerő utánpotlással. Utóbbival érdemes sporolni mert lesz olyan hely ahol nem is számít az ember és ha nincs lehet újra kezdeni az egész actot persze ebbe is belefutottam,mert ki gondolta hogy lesz ilyen rész ahol ...(nem írom le mert spoiler)
Érdekes és elborul a játék világa, jó volt vele játszani.
Egyelőre nem igen cuppan rá a nép mivel a final acsi 1.69%-on állt
Ha nincs save bug és mennek a puzzlek elsőre 4-6 óra a cucc.
Neten van már 2 óra 6 perces video is a végigjátszásról.
A játék legnagyobb és szerintem egyetlen negatívuma hogy nem tudjuk miért játszottunk miről szólt a játék. Sajnos ez egy ilyen game szerintem 2 hét és mindenki elfelejti
5.
5.
Extol
Ja hogy még csak most jelent meg! Követni sem tudtam
4.
4.
crytek
Na, már egy autosave failba bele is futottam 2.5 óra gameplay ment a kukába...így lehet nyújtani a játékidőt valóban :(
3.
3.
Ca$Hman
Egy jó túlélőhorrot akartam bazz, vagy egy bújkálós menekülős gamet, legfeljebb egy jo sztoriju hangulatos setaszimulatort. Mindharom verzio klasszikus lehetett volna ilyen 10/10es stilusu latvannyal és hanghatásokkal, erre kiadták ezt az üres folyosokon és termekben bolyongós , ketyeréket kapcsolgatós valamit... Hatalmas csalódás.
2.
2.
Kamukaze
Néztem belőle végigjátszás videót. Csak az "unalmas" szó jutott eszembe. Biztos van akinek bejön, de nekem egyszerűen lapos és üres. Jó játékot kívánok!
1.
1.
crytek

VG247 - 4/5
Eurogamer - 3/5
Rock, Paper, Shotgun - ajánlott
GameSpot - 4/10
GamesRadar - 3.5/5
IGN - 7/10
PC Gamer - 80/100
GamingNexus 9/10
The Guardian 4/5
Press Start 7.5
EGM 4/5
Windows Central 3.5/5
Xbox Era 4/10
VGC 2/5


Ahogy gondoltam semmi kiemelkedő nincs benne ráadásul nagyon rövidke lett.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...