9 percig pörög a Star Wars Jedi: Survivor

  • Írta: szlav
  • 2023. február 8.
  • Videó
Link másolása
Nem kell már túl sokat várnunk a Star Wars Jedi: Survivor megjelenésére, de addig sem maradunk friss látnivalók nélkül. Most 9 percnyi tömény játékmeneten követhetjük Cal Kestis és BD-1 kalandjait.

Az eredetileg márciusra tervezett, de április végéig eltolt megjelenés nem segít a helyzeten, az mai látnivalók azonban még jobban megnehezítik a Star Wars Jedi: Survivorre való várakozást. Az IGN jóvoltából most 9 percen át követhetjük Cal Kestist és droidját, BD-1-t, akik a Koboh nevezetű bolygón találják magukat egy félresikerült landolás után.

A szokásos terepakadályok és a nem túl barátságos fauna nem könnyítik meg a Fallen Order óta jóval érettebbé vált jedi dolgát, az igazi megpróbáltatásokat azonban a helyi banditák és a klónháborúból visszamaradt és átprogramozott droidkatonák nyújtják. Szerencsére ezeknek köszönhetően élesben láthatjuk nemcsak az új ellenfelek viselkedését, de Cal továbbcsiszolt harci technikáit is.

A Star Wars Jedi: Survivor április 28-án érkezik PC-re, Xbox Series X/S-re és PlayStation 5-re.

8.
8.
Kamukaze
#4: Ó igen :) a becses hungarikum
7.
7.
Robilluma
Az előző résznek a kevés hibájából talán a legzavaróbb az átláthatatlan térképrendszer volt.
45 másodpercnél vethetünk egy röpke pillantást a mostaninak egy részére. Attól tartok kb ugyanolyan lesz :/
A futáson és az emelkedőn feltaposáson van mit animálni valóban. Néhol bitang O lábakkal futunk, néhol olyan a lábunk mint a gumicukor.
De ha maradna ilyen az se zavarna, mert első blikkre rendben van minden és ugyanolyan szórakoztató lesz mint a Fallen Order.
6.
6.
Doomsayer
Nekem az első része is bejött a szerintem nagyon jó pályatervezés miatt, úgyhogy várom. Hát meg egyesekkel ellentétben még az sem zavar, hogy harcolni kell majd benne.
5.
5.
Hoki György
Jól néz ki, továbbra is nagyon várom, de 2 dolog zavaró. Az egyik hogy 1-2 animáció kicsit gyengus, pl a futás, meg a mozgás 1-2 aspektusa. Remélem csiszolnak rajta picit, a Respawnból kinézem, mert az előző résznél is figyeltek a rajongói kritikára, és pl a fénykardpenge kinézetét megváltoztatták egy filmbarátabb verzióra.

A másik, ami viszont jobban zavar, hogy aki játssza ezt a demót, mintha félne megmutatni bármit. A világon látszik, hogy félig meddig open word szekciókból áll, de a fickónak mintha derogálna leugrani a kitaposott útról, kicsit megmutatni a mozgáskultúrát, sőt, az első részben megtalálható mechanikák kompetens használatáról is óvakodik. Emiatt a gameplay sokkal darabosabbnak néz ki, mint ami valójában lenne. Például a kétkardos animációk nagyon rosszul néztek ki előre, aztán rájöttem, hogy nem, csak a player megszakítja a saját animációit valamiért az elején, amikor később hagyja őket kifutni, sokkal jobban néz ki. Valamint fura, hogy bár tudjuk, hogy jön a sugárvetős harc, mégse mutatnak belőle semmit.

Amúgy, a darabolásáról: sajnos egyértelmű, hogy ez egy disney oldali döntés volt, és bár megvédték a srácok múltkor is azzal, hogy "tartogatták a nagy pillanatokra" - ez működött is valamennyire, mert amikor lecsapod az inkvizítor kezét a végén, érzed a győzelmet. Viszont, nem áll meg a dolog, amikor figyelembe veszed, hogy a robotok és az állatok is darabolhatóak. Emellett, ha gyerekbarát lenne a cél, azt kicsit eltolták azzal, hogy Cal 1-2 mozdulata annyira brutális és kegyetlen, hogy sokkal rosszabb, mintha valakinek elrepülnek a keze vagy feje. Nem túl gyerekbarát pl, ahogy felkapsz egy rohamosztagost, halomra löveted a társaival, aztán amikor már alig él, 2 centiről keresztüldöföd a karddal.
4.
4.
DragonBleacPiece
#3: amire te gondolsz az egy átlag magyar család (leopárd nadrágos anyuka, tróger apuka fityegő cigivel a szájában, növényzetet egy letört ágdarabbal ütlegelő hülyegyerek) a normafán

a player csak élvezi a fénykard adta lehetőségeket
3.
3.
silkgoat
Neztem a f@szkalapot, ahogy amerra jar legyilkolja az oshonos faunat. Csoda nem kaszabolja le az osszes fat meg dobja el a csokipapirt vagy a cigisdobozt. :D
2.
2.
mdr88
#1: A dismemberment-tel kapcsolatban már az első rész során is kiemelték, hogy nem lesz "elérhető" humanoid ellenfelekkel szemben... mert hát az ugyen nem lenne Disney kompatibilis, meg egyébként is túl könnyű lenne a játék, ha valóban úgy viselkedne a fénykard, ahogy kellene neki :D Egyébiránt a Jedi Knigth-ban is cheat kód kellett ahhoz, hogy igazi kaszabolást lásson az ember.

Másodsorban látható a fenti videóból, hogy mire "kértek" még időt a srácok... elég csak a fénykardokra pillantani 2:50 környékén... aztán lehet hogy a dismemberment-en is javítanak valamit.. who knows.

Összességében eléggé egyben van, amit látunk szerintem... részemről nagyon várom, hogy a kis csiszolás után az arcunkba tolják végre a gamet :)
1.
1.
markoci555
jó lesz ez, nem tudom mi volt az a hír a nyitott világról, de ez alapján kb olyasmi mint az első, félig zárt világa, aminek örülök (még ha lesz is mellette nyitottabb, a fő vonal maradjon ilyen)

mondjuk nem tudom nagy kérés lenne-e egy ilyen "aaa"? játéktól 2023-ban azt kérni, hogy a fénykard ne csak a sebeket ejtse úgy, ahol éri az ellenfelet (ami mellesleg szerintem már kb 20 éve is ment Jedi Knight-ban), de működjön valamiféle dismemberment, mert minden második szörny feje ugyan úgy lett levágva, mindegy hogy történt a vágás, legszembetűnőbb például 5:56, ahol horizontálisan vág egyet, megvan a kard nyoma is, de a fej függőlegesen válik le

nagyobb, félig boss harcoknál könnyű megoldani, csak bedobnak egy végső animációt és hullanak a végtagok, de a kis ellenfeleknél semmi ilyesmi nincs
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...