Ezt tudja a ray tracing a The Lord of the Rings: Gollumban

  • Írta: zoenn
  • 2023. április 25.
  • Videó
Link másolása
Az Nvidia és a Daedlic ezúttal a The Lord of the Rings: Gollumban elérhető legdurvább látványt prezentálja a legújabb előzetesben. Bizony, a sugárkövetés bekapcsolásával leesik az állunk, meg az fps-ünk is.

A ray tracing erejére hívja fel a figyelmet a The Lord of the Rings: Gollum legújabb videója, amely értelemszerűen GeForce 20-as, 30-as, vagy 40-es sorozatú videokártyák tulajdonosai élvezhetnek. Utóbbiak DLSS3-at is, amit már a megjelenés napján támogat a játék.

Mindenesetre kicsit tartunk a gépigénytől, hiszen a minimális követelményekhez is egy RTX 2060-as kártyát követel a cím, ami azért még nem mindennapos. Reméljük, az optimalizációval nem lesz gond.

Minimális rendszerkövetelmények

Közepes grafikai beállítások, 1080p felbontás, RTX off

  • Operációs rendszer: 64-bites Windows 10/11
  • Processzor: Intel i7-4770 vagy AMD Rysen 5 1600
  • Memória: 16 GB RAM
  • Grafika: Nvidia GeForce GTX 1080/RTX 2060
  • DirectX: 11-es verzió
  • Tárhely: 45 GB Szabad hely


Ajánlott rendszerkövetelmények

Magas grafikai beállítások, 1440p felbontás, RTX On

  • Operációs rendszer: 64-bites Windows 10/11
  • Processzor: Intel i3-6100 vagy AMD Ryzen 5 2600
  • Memória: 32 GB
  • Grafika: Nvidia GeForce RTX 3080 (DLSS minőséggel)
  • DirectX: 12-es verzió
  • Tárhely: 45 GB szabad hely


Amint olvasható, a gépigény combos és néhány kérdést felvet. A játék azonban május 25-én landol a boltok polcain.

2.
2.
GemForge
#1: Teljesen egyetértek. Ilyen látványt RTX nélkül is láttam már, csak az nem szaggatott.
1.
1.
crytek
Mit tud? Videóban semmi nem derült ki róla. De az hogy csak 2k-ban tudja a 3080 dlss-el tartani az értelmes fps-t mindent elmond hogy ilyen kb közepes kinézet mellett mit is tud az "rtx" felezni az fps-t de azt k***vásul :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...