Már javában készült a Halo Infinite folytatása amikor az engineváltás miatt elkaszálták

Link másolása
Bár a hét elején bejelentett engineváltást mindenki egyöntetűen pozitív fogadtatásban részesítette, sajnos áldozatai is voltak a készítők döntésének. Az egyik ilyen a Halo Infinite folytatása volt.

A hét elején jött a hír, hogy hatalmas változások köszöntenek be a Halo-franchise életébe. Az egyik ilyen a játékmotort érinti, aminek következtében a készítők lecserélik a Slipspace Engine-t, hogy az Epic nagy népszerűségnek örvendő motorját, az Unreal Engine 5-öt használják. Emiatt a sorozat következő felvonása már az új motort fogja használni, nem úgy mint a legutóbbi epizód, az Infinite, ami még Slipspace alatt készült. Kétségkívül üdvözölendő hír volt, mivel az UE5 híresen könnyen kezelhető, sajnálatos módon azonban a hirtelen váltásnak voltak áldozatai is.

A Halo Infinite folytatása ugyanis, az elődhöz hasonlóan, szintén a Slipspace alatt készült volna, a motorváltás miatt viszont kaszát kapott, pedig már javában zajlottak a munkálatok. Persze akár az is lehet, hogy csak a korábbi, Slipspace-es változatot kaszálták el, hogy az egészet a 0-ról építsék fel most már UE5-ben, így valójában nem veszett el a folytatás, pusztán átalakult. Sajnos azonban ezt nem vehetjük biztosra, ugyanis hiába tudjuk, hogy több Halo-játék is készülőben van, ezeket jelenleg teljes rejtély övezi.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...