A múlt héten befutott Avowed többnyire pozitív fogadtatásra lelt a játékosok és a kritikusok részéről, az RPG rendezője, Carrie Patel a Bloombergnek adott interjújában utalt arra, hogy valószínűleg nem utoljára tapossuk a játék világát.
Arra a kérdésre, hogy az Obsidian következő projektje valami újdonság lesz-e, a rendező azt mondta, hogy sokkal valószínűbb, hogy még több Avowed-tartalmon fognak dolgozni - legyen szó kiegészítőkről vagy folytatásról.
"Most, hogy felépítettük ezt a csodálatos világot, és a csapat erejét a tartalom és a játékmenet köré építettük, szeretném, ha többet tennénk vele." - fogalmazott Patel.
Az Obsidian több mint hat éven át dolgozott az Avowedon, és még többet a Pillars of Eternity univerzumán. A projekt fejlesztése még 2018-ban kezdődött, két évvel azelőtt, hogy a Microsoft felvásárolta a csapatot. Akkoriban még 170-180 alkalmazottjuk volt, ám az üzlet megkötése után ez a szám felkúszott 285 főre az elmúlt 5-6 évben.
Az Avowed eredetileg a Skyrim többjátékos szellemi örökösének készült, hatalmas nyitott világgal, de az Obsidian viszonylag korán dobta a cím online részét. Miután Patel 2021-ben átvette a fejlesztés vezetését, az a döntés született, hogy a játék egyetlen nagy térképét több kisebb nyitott zónára bontják. A sztori végül a tervezettnél is jobban belement a Pillars of Eternity univerzumának történetébe. Tehát két komplett rebooton esett át a szerepjáték, mire a mai formáját elnyerte.
A stúdió szívesen dolgozna egy új Fallout-játékon is - ezt már a stúdió vezetője, Feargus Urquhart vallotta be az IGN podcastjében.
"A Fallout közel áll a szívemhez. '80-as évekbeli gyerek vagyok, X-generációs, szóval az egésznek van értelme. Ha valaha lehetőség adódna, hogy készítsünk egyet, szívesen megtennénk. De sok más dolog is van, amivel foglalkoznánk."
Josh Sawyer, a Pillars of Eternity és a Fallout: New Vegas rendezője pedig egy élő Twitch-közvetítés során hintette el, hogy szívesen elkészítenének egy Pillars of Eternity Tactics-játékot is, jó néhány fejlesztő feldobta neki már az ötletet. Mivel a taktikai műfaj egy viszonylag szűk rétegnek szól, komoly problémát jelentene időt fektetni egy olyan címbe, amely nem biztos, hogy elegendő nyereséget termelne. A spin-off lehetőségét nem zárták ki.
Az meg, h egy oldalt közösen szerkesztenek emberek és eltérő vélemények fogalmazódnak meg mindennemű cenzúra nélkül, az sztem a szólásszabadságból adódik. Az, h Delfin nem ért egyet a tesztelővel, first world problems.
"...mókás hogy milyen durván lehúztátok…"
Kik húzták le? Mire fel a többes szám?
Lehet különböző véleménye az egyes szerkesztőknek, de igenis egy oldalt képviselnek, nem független emberekről van szó, akik egy random blog oldalra hányják ki az ömlengéseiket. Ilyen módon elvárható lehetne, hogy legalább olvassák és tisztában legyenek a mások által írt véleménycikkekkel. Vagy lehet, én tévedek, és akkor elnézést kérek...
Nem! Te húztál párhuzamot a játék kritikája és ennek a cikknek a tartalmával kapcsolatban.
"Nem az a baj ha valakinek nem a kedvence egy játék, nem vagyunk egyformák. Hanem hogy az a teszt rossz. Mivel itt lett megemlítve hogy siker a játék, ide kommenteltem. Ez van. "
Tehát akk a játék tulajdonképpen jó, mivel sikeres, a teszt meg rossz, mert a játék sikeres?
Akk ez a megjegyzés kinek van címezve? A cikk írójának? Az egész szerkesztőségnek? A tesztelőnek?
Számon kérsz egy olyan dolgot a cikk íróján, amihez semmi köze, azon kívül,h Felyx-el kollégák.
“ A múlt héten befutott Avowed többnyire pozitív fogadtatásra lelt a játékosok és a kritikusok részéről”
Ezek tükrében különösen mókás hogy milyen durván lehúztátok…
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.