DOOM: The Dark Ages - júniusban érkezik a path tracing patch, megvan a 3 millió játékos
- Írta: Amda
- 3 napja
A path tracing és a sugárrekonstrukció előnyeinek bemutatására az NVIDIA összehasonlító képernyőképeket osztott meg. Kezdjük a sugárrekonstrukcióval. Ennek köszönhetően a PC-s játékosok jobb minőségű tükröződéseket kapnak. Ráadásul ez az opció élesebb és részletesebb képet kínál, ez a fő tulajdonsága. A játék eléggé puha, akár maszatosnak is nevezhető grafikáján, ez talán javítani fog. A felső kép a kikapcsolt, az alsó kép a bekapcsolt állapotot mutatja.
Ami a path tracing-et illeti, az összehasonlító kép jobb, mint az első, amit az NVIDIA még áprilisban osztott meg. Ezen a képen láthatjuk a path tracinggel járó jobb árnyékolást és AO-t. Jobb tükröződéseket és valósabb bevilágítást látunk. Felül a kikapcsolt, alul a bekapcsolt állapotot láthatjuk.
Az új Doom felemás érzelmeket váltott ki a játékosokból, mind játékmenet, mind grafika szempontjából. Nos egy biztos, ennek az effektnek a hozzáadásával a játék szebb lesz, másrészről viszont ez a szépség csak high end PC-ken lesz játszható sebességű. Bár 360p-ben is be lehet kapcsolni a path tracing-et, csak úgy - és azt hiszem ebben mindannyian egyetérthetünk - nem sok értelme van.
A The Dark Ages egyébként a frencsájz legjobb nyitását produkálta az id Software szerint, és már 3 millió játékost szólított meg, amit hétszer gyorsabban ért el, mint a legutóbbi rész, az Eternal.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.