DOOM: The Dark Ages - júniusban érkezik a path tracing patch, megvan a 3 millió játékos

  • Írta: Amda
  • 3 napja
  • Hír
Link másolása
Az NVIDIA bejelentette, hogy a Doom: The Dark Ages path tracing patch 2025 júniusában jelenik meg. A patch az NVIDIA Ray Reconstruction funkciót is magában foglalja.

A path tracing és a sugárrekonstrukció előnyeinek bemutatására az NVIDIA összehasonlító képernyőképeket osztott meg. Kezdjük a sugárrekonstrukcióval. Ennek köszönhetően a PC-s játékosok jobb minőségű tükröződéseket kapnak. Ráadásul ez az opció élesebb és részletesebb képet kínál, ez a fő tulajdonsága. A játék eléggé puha, akár maszatosnak is nevezhető grafikáján, ez talán javítani fog. A felső kép a kikapcsolt, az alsó kép a bekapcsolt állapotot mutatja.

Ami a path tracing-et illeti, az összehasonlító kép jobb, mint az első, amit az NVIDIA még áprilisban osztott meg. Ezen a képen láthatjuk a path tracinggel járó jobb árnyékolást és AO-t. Jobb tükröződéseket és valósabb bevilágítást látunk. Felül a kikapcsolt, alul a bekapcsolt állapotot láthatjuk.

Az új Doom felemás érzelmeket váltott ki a játékosokból, mind játékmenet, mind grafika szempontjából. Nos egy biztos, ennek az effektnek a hozzáadásával a játék szebb lesz, másrészről viszont ez a szépség csak high end PC-ken lesz játszható sebességű. Bár 360p-ben is be lehet kapcsolni a path tracing-et, csak úgy - és azt hiszem ebben mindannyian egyetérthetünk - nem sok értelme van.

A The Dark Ages egyébként a frencsájz legjobb nyitását produkálta az id Software szerint, és már 3 millió játékost szólított meg, amit hétszer gyorsabban ért el, mint a legutóbbi rész, az Eternal.

6.
6.
delphijos
#2: Egyetértek a kritikával. Ja, és nem illik rá, mert a Magyar nyelvben nincs ilyen kifejezés. Olyan van hogy “puha ecsetvonások”, de magára a képre amit kifejezni akarunk vele, arra mi a “lágy” szót használjuk, nem a “puhát”.
5.
5.
Amda
#4: Onnan jutott eszembe ez a puha, hogy nemrég magam is kipróbáltam a játékot, és a film grain miatt, meg a DLSS miatt, közelről nézve, még komolyan, enyhén "bolyhosnak" is tűntek pl. a szöges barikádok az első pályán, hangozzék ez bármilyen furcsán is. Gyurmaszerű az egész, most írhatom, hogy életlen, de az nem adja vissza ezt az érzést.
4.
4.
Doomsayer
#2: Nem akarok semmit sugallni, arra gondoltam, mielőtt szerkesztetted a kommentedet, ami oda van írva. Ugyan úgy nem bírom a retardált fordításokat, mint a "szintsapka" és ezek. Most már csak nem kezditek el az "élő-lélegző világ" meg ezek tetejére rászórni a "puha a grafika" színvonalú szövegeket...
3.
3.
sasncore
Bejött a NETFLIX féle tartalom gyártás előfizetéssel. UBI/EA/Microsoft Ez a jövő per pillanat, előfizetésben mindent töltenek, megértem. Most már azt kellene csak hírként közölni amit végig is játszottak, vagy legalább egy 8-10 óra aktív gameplay van.
2.
2.
Amda
Szerintem illik rá a kifejezés, ugyanis a játék tényleg elég életlen és finom grafikával rendelkezik. Amúgy meg egyáltalán nem az történt amire a kedves kommenteddel sugallni próbálsz, de köszönjük.
1.
1.
Doomsayer
Attól, hogy az életlen, homályos képre az angol a soft szót használja, attól még nekünk nem kell puhának fordítani.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...