Valódi mérkőzésekből gyűjtött adatokkal és átdolgozott kapusokkal erősít az NHL 26
- Írta: zoenn
- 2025. augusztus 15.
Mélyrehatóbban is bemutatta az NHL 26 játékmenetét az EA Sports. Az ICE-Q 2.0 hatja az idei hokijátékot, amit valódi mérkőzésekből gyűjtött NHL Edge-adatokkal működtetnek, ami végső soron intelligensebb AI-t eredményez. A rendszer vizsgálja a korcsolyázás gyorsulását és végsebességét, a lövések helyét és annak sebességét, a védekezés százalékos arányát zónánkét, és még a játékosok mozgásának hőtérképét is, továbbá a korongbirtoklási időt és a test reakcióidejét is. Szóval mindent! Ezeket az adatokat 14 infravörös kamera, korongérzékelők végzik. Ezek mind bekerülnek a játékosok tulajdonságai közé és a tendenciákba.
Ez utóbbiak mutatják meg igazán, hogyan viselkedik az adott játékos a meccseken. Inkább a szokásaikat próbálja visszaadni, mintsem az egyszerű statisztikákat. A játék 22 egyedi tendenciát tartalmaz a megjelenéskor, és az után továbbiak is bekerülnek. A meccsek hangulata is fejlődik, lesznek új overlay-ek, közvetítési vizuálok és okosabb visszajátszások is.
A kapusok is nagy frissítést kaptak idén Goalie Crease Control System néven. Az új rendszer célja, hogy reaktívabb kapusokat biztosítson, ennek elősegítésére 80 új animációt is hozzáadtak a repertoárhoz és az intelligenciájuk is fejlődött. A helyezkedésük az adott játékos méretéhez és stílusához kötődik.
Végül, az X-Factors rendszert is átdolgozták az alapoknál kezdve. A megjelenéskor 28 lesz belőlük, és meghatározott játékmeneti identitások köré épülnek.
Az NHL 26 szeptember 12-én érkezik PS5-re és Xbox Series X/S-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.