Kíváncsiságból kerestem rá: egyszer írtunk a Kaspersky Labsről, pontosabban Daks, mikor hirtelen felindulásból kanyarított egy anyagot a Windows XP újratelepítéséről és a szűz operációs rendszer legfontosabb programjairól.
A lényeg, hogy ezek után viszonylag éles fordulattal a Watch Dogs kapcsán kerül elő a cég neve nálunk, a Ubisoft ugyanis őt kérte fel szakértőként, hogy véleményezze a fejlesztők ötleteit a hackelés kapcsán. Dominic Guay producer szerint rendkívül érdekes volt látni, hogy milyen visszajelzéseket küldtek a srácok: sokszor megmondták, ha valamelyik elképzelés egyáltalán nem megvalósítható a való életben, máskor pedig szóltak, hogy az adott ötletet szerencsésebb máshogy nevezni.
A végeredmény: a Watch Dogsban a hackelés kifejezetten realisztikus lett állítólag, ami persze elvárható egy olyan címtől, ahol mindez nem pusztán azért került be a kalapba, hogy a karakterünkkel átjuthassunk mindenféle ajtón. A Ubisoft leszögezte: a Watch Dogsban a hackeléssel terveznünk kell, előre ki kell találnunk, hogy hol és mit fogunk csinálni a küldetésünk teljesítése érdekében.
Amikor a kiadók folytatásokkal jönnek akkor az a baj, amikor meg új címmel jönnek, olyannal amit még nem láttunk akkor meg az a baj.
Minden hírnél másért nyavalyogtok.
Azért a játék alap történetét igazán elolvashatnátok...
A városban minden ONLINE van. Minden ami elektronikus csatlakozik egy központi hálózathoz és az emberünknek (aki mellesleg ha jól tudom CIA-s) a telefonjával van hozzáférése a hálózathoz.
Ha annyi pénzem lenne ahányszor ezt hallottam már, akkor két GTX Titan lenne a gépemben SLI-ban, hozzá az új Haswell chip-el mikor kijön.
Mielőtt elkezdtek osztani , azelőtt elmondom hogy nem a játékot fikázom,és várom mind a Watch Dogs-t,mind pedig a GTA V-öt.
#16: Ez a játék sehol nem lesz komolyabb mint a játékok, amiket felsoroltál. :)
1. Az Ac nem unalmas
2. ez se lesz unalmas
Ha olyan sokáig el lehet vele lenni akkor jó!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.