A Boss Key főnöke az utóbbi időszakban inkább a játékfejlesztés árnyoldalát élte meg. Cliff Bleszinski egyébként még az Epic Gamesnél szerzett magának hírnevet az ott töltött 20 év alatt, olyan játékok fűződnek a nevéhez, mint az Unreal, az Unreal Tournament vagy épp a Gears of War.
Miután 2012-ben távozott a stúdiótól, 2014-ben tért vissza egy saját csapatot, a Boss Key Productionst megalapítva. A brigád első munkája, a LawBreakers az aréna-shooterek műfajában hódított, vagyis csak hódított volna, mivel teljes érdektelenség fogadta a játékosok részéről. Bleszinskiék még megpróbálták meglovagolni a battle royale-hullámot a Radical Heightsszal, ám erre sem voltak sokan kíváncsiak, ami végül a stúdió bezárásához vezetett idén májusban.
A sorozatos kudarcok még egy sokat látott fejlesztőt is megtörnek, CliffyB pedig egy vigasztalhatatlan hangulatú tweetben kürtölte világgá, hogy felhagy a játékfejlesztéssel. Mint írja, még a Boss Key bezárása után is fizette az alkalmazottakat és az egészségügyi járadékokat - saját zsebből -, hogy a családok semmiben se szenvedjenek hiányt. Ő maga két éve nem vett fel fizetést.
"Nagyon szomorú vagyok, és ez a sz*rság a másik oka, amiért soha az életben nem csinálok még egy játékot" - fakadt ki Bleszinski.
A poszt egyébként azután született, hogy egy rajongó nehezményezte, hogy nem térítik vissza neki a LawBreakers árát. A játékfejlesztő is ember, sok esetben nem miatta válik sikertelenné egy játék.
Őszintén reméljük, hogy az úriember túl lesz a holtponton, és egy nap meggondolja magát. Ám addig is, kívánjuk neki a legjobbakat!
Hát ezt a megjegyzést pont Bleszinski kapcsán kellett ellőni. Ha ez a maj...[khm] ez az ember nem lett volna a Lawbreakers közelében, ezerszer több esélye lett volna szerencsétlen címnek befutni. Függetlenül attól, hogy a zsánerében azért akad több lélekkel rendelkező konkurens is.
Hatalmas felelősség nyilvánosan megosztani minden gondolatot, különösképp, amikor egy-egy céggel azonosítják az ember szavait.
Akik a kill switchen kidolgoztak a fedezekharcot azok kerultek a gearshez,majd onnan a mass effecthez.
https://tinyurl.hu/XirQ/
Minden játéknak meg volt az úgymond őse,de olyat mondani,hogy konkrétan átvette a gears a killswitch fedezékrendszerét a merő hülyeségről árulkodik.És eléggé kiábrándító lett volna,ha a killswitch-et vették volna alapul azóta mindennél.........
Világrengető pedig az atom volt.
másfelől ez az ember egy idióta, talán nem multis ****t, meg br vonatra felülni kéne, hanem normális kreatív valamit kidobni
Eddig is tudtam,hogy ez az oldal egyszerű ,mint a ropi,de azért jót tudok röhögni néha.
KB annyi köze van a játékmechanikához mondjuk a kill switch-nek a gow-hoz,hogy mellmagasságig érő "fedezékrendszeres" az is.Egyébként a palacsinta meg tisztára a kígyóra hasonlít.........................
Na bumm.
Amugy tenyleg unalmas volt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.