Frissítve: Befutott Cyberpunk 2077 legújabb javítása

  • Írta: Baloo
  • 2021. augusztus 18.
  • Letöltés
Link másolása
A CD Projekt RED hamarosan az eddigi legnagyobb javítást hozza el a Cyberpunk 2077-hez az 1.3-as patch formájában, ami a foltozások mellett kisebb ingyenes extrákkal is felruházza majd az akció-RPG-t.

Habár egyelőre nem rendelkezik megjelenési dátummal, már közeleg a Cyberpunk 2077 1.3-as javítása, amit az eddigi legtartalmasabb tapaszként emleget a CD Projekt RED. Erről már most meggyőzödhetünk mi magunk is, hiszen a javítások hosszú listája átnyálazható az alábbi linken.

A csapat viszont azt is beharangozta, hogy a patch kíséretében érkeznek majd az első ingyenes kozmetikai tartalmak a Cyberpunk 2077-hez. A csomag tartalma azért nem lesz túl vaskos, mindössze Johnny Silverhandet ruházza fel egy alternatív kinézettel - ez a beállítások menüjében lesz majd állítható -, valamint két új dzsekivel és az Archer Quartz "Bandit" járgánnyal leszünk gazdagabbak a telepítés után.

Update! Gyakorlatilag a cikk publikálásával egyszerre posztolta a fejlesztőcsapat, hogy már élesedett is a javítás PC-n, Stadián és konzolokon. Jó töltögetést hozzá!

21.
21.
A Fénybenjáró
#20: Vagy úgy. Én legelőször talán a Sleeping Dogs-ban találkoztam ilyen random eseménnyel és véleményem szerint izgalmasak ezek a jelenségek egy open world játékban.
20.
20.
#5: "A "randomgenerált ****" kifejezés, az mi tulajdonképpen?"

Ugye vannak a játékban a fő sztorik, az tiszta sor és ugyan ilyenek a mellékes küldetések és tevékenységek is. Ezen kívül vannak a randomgenerált dolgok benne, amit én nem kedvelek. Egy olyan ponton a városban, ahol alapból nincs semmi, egyszer csak bedob a játék történésnek egy rablást, vagy, hogy a rendőrök harcolnak valakikkel, vagy ilyesmit. Mondjuk volt ilyen a Wicser 3-ban is, hogy út közben történt egy-egy random esemény (de van a RDR2-ben is ilyen) és azokkal semmi bajom nincs, azok színesítik a játékélményt.

Hogy akkor a 2077-ben miért baj, mind you?

Mert van benne egymilliárd loot, elképesztően mély craft és fejlesztési rendszer és minden valóban nagyon jól megálmodott hasonló. A bajom viszont az, hogy a játék érdemi része, tehát fő és mellékküldetések és minden, ami látott dizájnert is, összességében sokkal kevesebb ideig tartanak, mint amennyit a craftolásos fejlesztéses őrület igényelne/elbírna. Így hát ha az tetszik, vagy arra kattansz rá, akkor marad a randomok farmolása, amit én speciel nem szeretek. Ráadásul ilyenkor full OP leszel a játékban. A Wicserben sosem volt ilyen prob. Itt van ugye az, hogy a *mi kedvünkért* kb 25 órásra vágták a játékot, hiszen *nekünk játékosoknak* túl hosszú volt a W3 - mondták ők. Hát nekem nem volt hosszú, meg azoknak sem, akik már háromszor végigvitték.
17.
17.
balint23h
#4: Mindennel egyetertek kiveve a no man sky resszel. Szerintem nagyon korrekt jatek jelenleg. De a cp2077 sose lesz ilyen hiszen teljesen mas jellegu. A no man sky egy sandbox ami kb vegtelenszer ujrajatszhato, minden ujjitast erdemes kiprobalni. A cp2077 viszont egy erosen sztori alapu jatek ami a tortenet vegig vitele utan nem sok embert erdekel ujra
16.
16.
#12: Minek az ellenkezőjét és kiket küldtem el a csába? Ilyeneket nem értek, hogy ennyi idővel a megjelenés után mit tudnak ilyennel kínlódni, hogy lekicsinyítik PC-n az egérkurzort, amikor az egész menü totál konzolos és sosem működött a PC-n elvárható módon. Pont ezeket miért nyomatják több, mint 8 hónappal megjelenés után? Vagy akkor miért nem az első heti gyorsfixben volt benne? Érted.
15.
15.
KopyAti
Basszus, most toltam ki és adtam el. Nem baj, majd ps5 ön megkukkantom megint. He egyszer lesz.
14.
14.
Chdz
#4: Nálam ugyan ez volt, viszonylag jó gépem van simán ment rajta RT-vel minden, de 100 óra után meguntam a faszba. Közel sem volt a beharangzottnak. Pedig GOG-on vettem meg, húztam is rá a számat. Elengedtem már régen ezt a junk játékot, majd egyszer újra előveszem egy jobb gépen addigra készülnek is hozzá modok dögivel. Ebben egyetértünk az biztos.
13.
13.
Zedas
#10: Nagy. A PC-sek közül rengetegen az első DLC-re várnak, hogy újra végigtolják másik életúttal.
12.
12.
delphijos
#4: Neked van valami hasadt személyiséged amúgy ? Most kb. leírtad a totális ellenkezőjét annak amit eddig bármelyik CP hírhez írtál. És elküldted a p..csába azokat akik ilyet írtak. Vagy idióták voltak, vagy ugye PS-esek.
11.
11.
Ooorky
#6: Én is most tervezem béfejezni, úgyis ráuntam egy pöttyet a Bannerlord-ra.
10.
10.
xanatos0911
#4: Azért nem hagytak fel vele, mert ezután jön meg csak a 2 main story DLC. Gondolom én, hogy ott ismételten eladási rekordokat akarnak majd döntögetni, kérdés persze, hogy ennek mekkora esélye van így minden után..
7.
7.
hedzsooo
#3: Első naptól játszható volt teljesen korrektül, részemről legalábbis. Igaz, csak a PC-s verzióról tudom ezt neked elmondani. :)

Beígérgetni szerintem is felesleges előre dolgokat, hiszen fejlesztés során mindig rengeteg dolgot aztán úgy is kukáznak, itt is ez történt. Sokan ezért is inkább nem beszélnek ezekről, hogy 1 évvel a megjelenés után ne sírjon senki nekik a játékukkkal kapcsban olyan dolgokkal kapcsolatban, amiről a fejlesztés vége során kiderült, hogy nem annyira életképes a dolog, nem kerülhet az adott játékba.


Az biztos, hogy a CDPR a régi konzolokra túl korán adta ki annó, nem szabad lett volna a PC-s verzióval 1 időben kiadniuk, sem pedig a fejlesztés alatt tényként közölni, "ígérgetni" dolgokat a játékkal kapcsban... DE szerintem az elmúlt 1 évben erre már ők is rá kellett hogy jöhessenek, még a legkapzsibbak is a fejükhöz kellett kapjanak ez idő alatt... Csak az egyszeri, pl. 3D grafikus Gipsz Jakabot sajnálom, hogy beletette a legjobb tudását, a szívét a munkájába, aztán a játék meg ilyen felemás fogadtatásban részesült, köszönhetően a debil vezetőségnek, + a mai elkényeztetett játékosoknak, akik mind csak végletekben bírtak gondolkodni erről a játékról
6.
6.
hedzsooo
#4: Én pl. előrendeltem, játszottam is vele első naptól, tetszett is amit láttam a történetből DE mivel közben folyamatosan kezdtek szállingózni hozzá a hotfixek + patchek, úgy döntöttem, hogy várok a végigjátszásával 2 okból is:

1: PC-n játszom és szeretek modokat használni. Patchek után rendszerint azonban a modokból is kell új verzió hogy továbbra is jól működjenek a játékkal.
Nem grafikai modokra gondolok, hanem pl. játékmenet módosítókra, pl. több rendőr a játékban, stb.

2: Ez is végeredményben azzal függ össze hogy PC-s vagyok. Csak ebben a hónapban jutok végre oda, hogy korrekt áron fogok tudni venni egy RTX kártyát, amivel eredetileg is szerettem volna nekikezdeni a Cyberpunk 2077-nek... ;)

Szóval részemről még igen sok kellemes óra hátra van a játékból, ezeknek a frissítéseknek, javításoknak és ingyenes extra tartalmaknak mind-mind nagyon örülök. :-)))
5.
5.
A Fénybenjáró
"Annak is szerfelett örülök, hogy az elmúlt 10 évben nem vették észre, hogy a randomgenerált geci az nem egyenlő semmilyen videojátékkal, de nem baj, azért még tolják."
A "randomgenerált geci" kifejezés, az mi tulajdonképpen?
4.
4.
Jó dolog, hogy a CD tartja a szavát, de már lassan én is úgy vagyok vele, hogy könyörgöm: 8 hónapos játék, már bárki végigvitte 2077-szer, akinek volt rá alkalmas gépe. Nem fikázásból, de végül is mit akarnak már ezzel? Ja persze, 5-8-10 évig eladni, mint a Wicser 3-at. De ahhoz az is kellett, hogy maga a játék is jó legyen és nem csak egy félig-meddig Bethesda féle végtelen-lelketlen "tennivalóhalmaz" egy pár órás balfék sztorival.

Nagyon-nagyon jól tudja a CD, hogy ők kanyarodtak le a pénz reményében a W3 által járt és bevált útról, mert a játék fősztoriján kívül amit beletettek az elmenne nettó multis igénytelen szarkupacnak is. Annak is szerfelett örülök, hogy az elmúlt 10 évben nem vették észre, hogy a randomgenerált geci az nem egyenlő semmilyen videojátékkal, de nem baj, azért még tolják. Most lassan-lassan egy év eltelt a megjelenés után és ideadnak egy újabb patch-et...? De kérdezem én, minek? A játékosok nagy része és az összes póni gyűlöli a cuccot próba nélkül, míg a többiek már végig vitték, vagy beleuntak.

Akinek volt hozzá gépe, annak első nap is jó volt a játék és jól is futott, max csak olyan apróságok zavarták, amit egy bármelyik másik kiadó egy hét alat kipatchel, vagy nem is enged úgy kiadni. Azokat javították már fél év alatt. Elérték, hogy a nyomorult playstation miatt üresek legyenek az utcák, mint a GTA-ban és sok más hasonló butítást, de kérdem én: minek? Azokon a gépeken úgy sem fut, a többin meg már addig is jól ment. Meg 8 hónap után milyen küldetéseket akarnak kijavítani? Ilyenek, hogy a Quast itemeknek most filter lesz a hátizsákban? Pont most? Meg hogy a menü képernyőn már az egérrel is lehet forgatni a főszereplőt? Mármint ilyenek 8 hónappal a megjelenés után?

Tényleg? Szóval én nem utálom a CD-t meg a játékot sem, de valaki el tudná nekem mondani, hogy ennek a patch-nek mi értelme van? Bárki, aki szerette a játékot már olyan rég túl van rajta, hogy már csak halványuló emlék az egész baleset. Nem fog ez a cucc a sajtó által szajkózott No Man's Lie mintájára visszatérni, hiszen eleve az sem tért vissza, mert ugyan olyan igénytelen szarhalmaz, mint volt. Ennek a Cp2077-nek annyi, lefutotta az élettartamát. Persze jön a next-gen verzió, amivel megkapják a konzolosok a PC-n első nap elérhető verzió egy kisebb részét és annyi. Ha valaki azt mondja, hogy a patchek után ez jobb játék lett, az csak azt bizonyítja, hogy előtte próba nélkül szarozta.
3.
3.
markoci555
lassan 1 évvel a megjelenés után még mindig sehol nincsenek a beígért dolgoknak, de ki tudj,a a végén játszható játék lesz belőle
1.
1.
xanatos0911
Már megjelent.

Twitter:

“ Patch 1.3 for Cyberpunk 2077 is live on PC, consoles and Stadia!

List of the most notable changes coming in this update is available here: cp2077.ly/PatchNotes1.3”
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...