A Respawn játéka finoman szólva nem vett repülő rajtot megjelenésekor, azonban a fejlesztők azóta is lázasan dolgoznak a hibák javításán. Ez látszik is, mivel a héten jelenik meg a negyedik ilyen javítócsomag.
A konzoltulajok számára a mai nappal élesedik a javítás, míg a PC-seknek később, de még a héten elérhető lesz a patch, derül ki az EA Star Wars Twitter-posztjából. A csomag teljes tartalmát a hivatalos oldalon találjátok, azonban olyan teljesítménybeli javításokról van szó, mint például PC-n az adathasználat optimalizálása, hogy a nem ray-tracing alatti teljesítményt fokozzák. Ezen felül olyan dolgokat is javítanak, mint a fénykard nyomának megfelelő ábrázolása, de komoly, játékmenetet megakasztó dolgokat is kiküszöbölnek, mint amilyen az a bug, aminek hatására előfordulhatott, hogy Rayvis legyőzhetetlenné vált.
Bár nem tudni, hogy az eddig javított hibákon felül mennyi van még a játékban, bízzunk benne, hogy hamarosan a végére érnek a javításnak a Respawnnál.
Neked hány óra volt?
Egyébként a játék eddig nem látott részletességgel mutatja be a Star Wars világát, jó a narrativa, kiváló tartalom, és jó a harc rendszer is.
Ez egy kitünő játék minden hibája ellenére, de tény, hogy jót tesznek neki a javítások. (PC-sek nevében nem tudok nyilatkozni)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.