A MindsEye botrányos megjelenése konkrétan sokkolta az IO Interactive-ot
- Írta: Baraaju
- 2 napja
Az IO Interactive persze nem kizárólag kiadással foglalkozik, mert fejlesztőcsapatként ők készítették a Hitman 3-at, és most is ők fejlesztik a James Bond játékot, a 007: First Lightot is – viszont ők maguk is adják ki ezeket.
Eddig mindössze egyetlen játékkal kapcsolatban esett meg velük az, hogy egy másik fejlesztő munkájának a kiadását is elvállalták. Nos, ezt ma már tudjuk, hogy eléggé rosszul tették. Ugyanis a Build A Rocket Boy stúdió MindsEye című játéka egy rettenetes katasztrófa lett.
Sőt, a játék annyira pocsékul sikerült, hogy az IO fontolóra veszi, hogy a jövőben inkább egyáltalán ne adjon ki játékokat külsős fejlesztőktől.
Hakan Abrak, az IO Interactive CEO-ja az IGN-nek úgy nyilatkozott, hogy a kezdeti együttműködés célja egyszerűen csak az volt a Build A Rocket Boy-jal, hogy támogassák őket, segítsenek a játék terjesztésében. Ők azt látták, hogy a stúdió elképzelései kifejezetten ígéretesek, de aztán a megjelenés maga már fájdalmasan nagy bukás lett.
Abrak jelezte, hogy keményen dolgoznak azon, hogy visszanyerjék a játékosok bizalmát, és a jövőben egy csomó mindent fel is fognak mutatni ennek érdekében. Az új kiadói részlegük, az IOI Partners pont azért jött létre, hogy kiadja a MindsEye-t, de mivel a dolog csúnya kudarcba fulladt, Abrak újragondolja a kiadó kövőjét.
Most legalább bebizonyosodott, hogy soha nem lehet senki biztos abban, hogy ha egy játék egy nagy és menő kiadóhoz kerül, akkor az tuti siker lesz. Vagy tuti jó. Reméljük, az IO Interactive többször nem kerül ilyen helyzetbe.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.