Call of Duty: Black Ops III teszt

  • Írta: fojesz
  • 2015. november 14.
  • call of duty: black ops 3, ps4, teszt
Ha csak a fősodort nézzük, a Black Ops III már a tizenkettedik Call of Duty. Habár a nagy dobásnak szánt újítása elhasal, az új rész ennek ellenére sem nevezhető rossz játéknak.

A rajongók egy része szerint a Treyarch a legjobb Call of Duty-csapat, bármelyik munkájukat is nézzük, találunk bennük valami szerethetőt. Mikor a második világháborús játékoknak már rég leáldozott, jött a World at War, és a minden korábbinál naturálisabb megközelítésével belopta magát a szívünkbe. A Black Ops első részének kampánya szerintem az egyik legemlékezetesebb volt, míg a folytatás inkább a végletekig finomhangolt multiplayer miatt talált be. Innen már könnyű kitalálni: a Black Ops III is hozott magával egy adag újítást, a probléma csak az, hogy minden igyekezet ellenére a fő attrakciónak szánt kooperatív mód és úgy általában a kampány meglehetősen felemásra sikerült. A játék ennek ellenére nem rossz, a kompetitív mód és a zombik megmentik a helyzetet.

A történet szerint 2065-ben járunk, és ahogy az lenni szokott, a hétköznapok ekkor már nem olyan rózsásak, mint korábban. A technológiai fejlődés káoszba taszította a világot, melynek nyomán új világrend alakult ki, mindenféle koalíció és szervezet próbál rendet tartani, miközben az embereket bűnbandák, terroristák és diktatúrák tartják rettegésben. A technológia a harcmodort is megváltoztatta, a főszerepet a robotok kapják, miközben a háttérban augmentált szuperkatonák próbálnak küzdeni titkos, fedett akciók keretei között. Nem túl meglepő fordulat, hogy te, a Játékos is egy ilyen szuperkatonát alakítasz majd.

Egy balul elsült küldetés miatt a te karaktered is a gépesített végtagokat kap, és beültetik neki az úgynevezett DNI-t (Direct Neural Interface), amely nem csak azt a célt szolgálja, hogy meg tudja mozdítani az új testrészeit, de így tud majd kommunikálni a különböző gépekkel és a többi szuperkatonával is. “Játékos?” “A te karaktered?” Nos igen, a sorozat történetében először nem egy előre megtervezett szereplőt irányítasz majd, hanem bizonyos mértékig te lőheted be, hogy hogyan nézzen ki a harcosod, és történetesen tényleg Játékosnak hívnak majd. Nem kell nagy dolgokra gondolni: habár a főszereplő nemét, arcfestését és páncéljának kinézetét te állíthatod be, ennél mélyebben már nem avatkozhatsz be; igaz, már ez is fontos változtatás a korábbiakhoz képest.

Mindez nem véletlen, a kampányt ugyanis nem csak egyedül, de kooperatív módban is végig lehet játszani, így tulajdonképpen kötelezővé vált a készítők számára, hogy biztosítsanak valamilyen testreszabási lehetőséget a karakterünk kapcsán - és ennek megfelelően a játékmenetet is megbuherálták. A kampány egy, a multiplayer módokéhoz hasonló fejlődési rendszert kapott, ahol a szintlépésekért “fabrikációs csomagok” járnak, ezeket később különböző fegyverekre, kiegészítőkre, Wild Cardokra és képességekre költhetjük. A képességek egyik csoportját az adja tulajdonképpen, hogy minden küldetésre magunkkal vihetünk két taktikai öltözéket, ezek teszik lehetővé, hogy felvegyünk egy random fegyvert a terepen, vagy hogy futhassunk a falon - a játék ezen részében ez utóbbi ugyanis nem alapmozdulat.

A másik képességcsoportba pedig azok a Cybercore-mutatványok tartoznak, amelyeket közvetlenül a DNI-unk révén érhetünk el. Ezek adják a kampány játékmenetének valódi, relatív mélységét, ezek teszik lehetővé, hogy kooperatív módban másféle játékstílust alkalmazzunk, és így kiegészítsük egymást. A képességcsoportnak három fő fejlődési ága van, ezeken belül 7-7 különböző képességet találunk, amelyeket aztán még egyesével is fejleszthetünk. A Control ág képességei révén irányításunk alá vonhatjuk az ellenséges robotokat és ágyúkat, kitéphetjük az energiacellájukat, hogy instant gránátot csináljunk belőlük, vagy akár távolról is felrobbanthatjuk őket. A Martial használhatatlanná teszi néhány ellenfél fegyvereit egy bizonyos időre, felgyorsít minket és hatékonyabbak leszünk a közelharcban. Míg a Chaos révén többek között kamudrónokat varázsolhatunk magunk köré, bogarakhoz hasonló nanorobotokkal terrorizálhatjuk az ellenfeleket és meg is zavarhatjuk őket.

Természetesen minden küldetésre csak egy ilyen pakkot vihetünk magunkkal, és a bennük lévő képességek között is folyamatosan váltogatnunk kell az adott helyzettől függően, és azokat is csak akkor használhatjuk, ha lejárt a cool down idő. Mivel Call of Dutyról van szó, természetesen nem kell végletekig taktikáznunk magunkat, de mindenképpen javít a hatékonyságunkon, ha összebeszélünk a csapattársakkal és egymáshoz igazítjuk a képességeinket és a felszereléseinket. Ehhez kapcsolódóan fontos újítás még, hogy a pályák között visszakerülünk a bázisunkra, ahol nem csak a fejlesztéseket csinálhatjuk meg, de a következő küldetéshez mérten - ehhez a játék külön információkat biztosít - finomhangolhatjuk is a holmijainkat.

Hogy fokozzam még, két alapképességünk is lesz. Egyfelől a jövő katonái beépített éjjellátóval indulnak a csatamezőre, másrészt kapunk egy úgynevezett taktikai nézetet, amely a bekapcsolása után megjelöli nekünk az ellenfeleket, az ellenfelek típusát és még azt is jelzi, hogy hova érkezik egy gránát és mekkora területen fog robbanni. Vicces könnyítés? Tulajdonképpen igen, azt ugyanakkor meg kell jegyezni, hogy ezt azért próbálták ellensúlyozni a készítők. A kooperatív módnak megfelelően a pályák méretesebbek lettek, sokszor többcsatornásak, ami nem csak nekünk, de az ellenfeleknek is lehetőség: a mesterséges intelligencia nem annyira buta most már, meg is próbálják kihasználni ezeket, igyekeznek körbevenni minket, és nagy létszámfölényben vannak. Ráadásul ezek a képességek a látványvilágért felelős úriembereknek is szabadabb kezet adtak, a pályák érezhetőbben sötétebbek, szabad szemmel kevésbé átláthatóak.

Rendben, emeljük ki még egyszer: ez egy Call of Duty, ha valaki nagyon szeretné, valószínűleg egy natúr fegyvert lobálva is végig tudja majd tolni a kampányt, úgyhogy vitatkozni is felesleges arról, hogy mennyire volt értelme ezeknek a képességeknek. A lehetőség azonban, hogy itt vannak, egyáltalán nem rossz, és akad egy sokkal fontosabb aspektus, amely inkább zavaró, és ez a sztori, és úgy általában a kampány minősége. Míg a Call of Dutyk egyjátékos részének rövidsége felett azért hunytunk szemet eddig, mert egyébként rendkívül intenzívek, változatosak és izgalmasak voltak, addig a Black Ops III története egy orbitális bullshit, vállalhatatlan közhelyekkel és meglepőnek szánt, de valójában igencsak erőltetett jelenetekkel - miközben a játékidő érdemben nem változott.

Tény, a Treyarchnak nem volt egyszerű dolga, mert egyszer már kellett villantaniuk a távoli jövővel, és érezhető, hogy itt valami mást szerettek volna letenni az asztalra. A probléma az, hogy annyira erőltetetten próbáltak többet kihozni ebből a háborúsdiból, hogy végül óriási kapufát rúgtak. Hiába a látvány, hiába az epikus zene és a kiváló színészi munka, nincsenek változatos helyszínek, alig akad emlékezetes jelenet, ráadásul a sztorinak minimális köze van a korábbi Black Opsokoz, én összesen két darab említést számoltam az előzményekkel kapcsolatosan. De a legnagyobb baj mégis az, hogy a sztorit egy személyre írták meg. Jól olvastad: hiába a kooperatív mód, a történetnek valójában egy irányítható főszereplője van, ami azt is jelenti, hogy az átvezetőkben mindig egy standard karaktert látunk, az NPC-k egy emberhez beszélnek bennük és így tovább. Érthetetlen.

Ideje konzolt cserélni...

Az új Call of Dutyt nem szabad PS3-on és Xbox 360-on játszani. Ezekből a változatokból hiányzik a teljes kampány (oké, ezt túl lehet élni), sőt több extra játékmód, illetve funkció is. A játékhoz nem lehet Season Passt váltani, mivel a továbbiakban ezeken a platformokon nem lesz elérhető minden extra tartalom, továbbá annak ellenére, hogy a játék bűnronda, még a framerate is 30-60 fps között ugrál.


Minden igyekezet ellenére tehát a kampány nem igazán nyerte el a tetszésemet, de szerencsére a játék legjobb (és talán mondhatjuk, hogy lényegi) része még csak most jön, a kompetitív multiplayer ugyanis még mindig nagyon jó. Ahogy arra Daks célozgatott a bétatesztjében, nem vállal túl sokat, viszont éppen olyan változtatásokat kapott, amely miatt továbbra is szerethető és hosszabb távon is szórakoztató marad. Pörgős, izgalmas, és továbbra is megvan benne minden, ami miatt megkedvelhetik a kezdők, és ami a professzionális játéknak is teret enged.

Az Advanced Warfare-ben bemutatkozott ugrabugra visszatér, viszont szerencsére Treyarch lejjebb tekerte kicsit ezt a részét a játéknak, így lassabb (és lássuk be, titanfallosabb) lett, de úgy gondolom, ezzel együtt kedvelhetőbb is. Tudsz majd ugrani, becsúszni és falon futni, mindehhez pedig a pályák is asszisztálnak, és számos olyan felületet biztosítanak, melyek segítségével (és persze kis gyakorlottsággal) gyönyörű mozdulatsorokat rakhatunk össze. A játékban 12 pálya kapott helyet (plusz a megújult Nuk3town), és bár nem mondanám mindegyiket különösen jónak, akadnak közöttük kiváló darabok, amelyek egy perc nyugtot sem hagynak nekünk, és pont megfelelően osztják meg a játékosokat. Ahogy annak lennie kell, nehéz bevackolni magunkat bárhová is, nem is tudnék mondani olyan szituációt, ahol ne kellene legalább három ponton figyelni, honnan érkeznek a többiek. A játék végig mozgásban tart, és arra buzdít, hogy vertikálisan is használd ki a pályákat, aminél többre nem is vágyhatnánk. (Záróljelben: a játékosok jellemzően a bétában is szereplő térképeket részesítik előnyben, nem véletlenül.)

A karakterkészítést is megbuherálták egy kicsit. A legfontosabb különbség a korábbiakhoz képest az, hogy nem random katonákkal indulunk harcba, hanem (idővel) 9 különböző specialista közül választhatunk. Ezek előre megtervezett, adott háttértörténetű katonák, akiket korlátozott mértékben szabhatunk testre: ugyan újabb és újabb páncélokat, sisakokat és festéseket aggathatunk rájuk, a külsejükben mégis az dominál, hogy a Treyarch milyenre rajzolta meg őket. Akad viszont egy nagyon fontos hozadéka a rendszernek, és tulajdonképpen ez a lényeg: mindegyik karakter kapott két saját képességet, amelyek közül egyet vihetünk majd magunkkal. Ezek a kampány Cybercore-képességeinek a helyi megfelelői, és azokhoz hasonlóan süthetjük el őket: valamelyik felgyorsítja a karakterünket egy rövid időre, egy másik felfedi a közelben lévő ellenfeleket, egy harmadik pedig lepattintja például a golyókat pár másodperc erejéig.

Ezek a képességek plusz egy síkot jelentenek a karaktertervezés tekintetében, plusz egy lehetőség, hogy finomítsuk, differenciáljuk a játékstílusunkat, vagy épp több különböző karaktert rakjunk össze az egyes helyzetekhez. Nálam betaláltak, és a kampány képességeivel ellentétben ezek általában mind jól működnek. A feloldásuk a multis fejlődéssel szerzett fabrikációs csomagokkal történik, ahogy minden másé is: ezen a téren nem változott a játék, megmaradt a Pick 10- és a Scorestreak-rendszer, csak nyilván a tartalmat, a fegyvereket és a kiegészítőket hozzáigazították a Black Ops III körítéséhez.

Apropó, tartalom! Talán nem túlzás azt állítani, hogy az új rész az eddigi legtartalmasabb Call of Duty. Kár, hogy a kampány olyan lett, mint amilyen, mert egyértelműen arra játszottak a fejlesztők, hogy többször is nekifutunk majd. A kooperatív élmény mellett újdonság a realisztikus nehézségi szint, ahol egy lövéstől megfekszik a karaktered, és az első végigjátszás után megnyílik a Nightmares mód is, ami módosított pályasorrend mellett, külön narrátorral meséli el a kampányt, de úgy, hogy egy kerek kis zombitörténet kerekedik ki belőle - nyilván az ellenfelek között bőven találunk majd élőhalottakat is. A kompetitív multi is egy raklapnyi játékmódot vonultat fel, a szokásos (és a korábbiakhoz hasonlóan nem túl egyenletesen kihasznált) kínálat mellé ezúttal egy Freerun nevű bónusz módot kapunk: itt a Mirror’s Edge akadálypályáihoz hasonló terepen kell bizonyítanunk, és úgy kell kihasználnunk a képességeinket, hogy minél jobb időt érjünk el - az eredményeket természetesen egy ranglista összesíti.

Végül, de nem utolsósorban visszatért a szintén Treyarch-szülött Call of Duty-alapvetés, a zombimód is. A játék ezen része továbbra is nagyon szórakoztató, ráadásul a hullámokban érkező élőhalottak visszaverése nem is egyszerű feladat, úgyhogy mindenképpen elkél hozzá néhány haver. Ez a játékrész két alapvető ponton változott. Egyrészt a története szerint az 1940-es években játszódik, a noir hangulat pedig egészen magába szippant, ráadásul kiváló kontrasztot jelent a játék általános körítéséhez képest; természetesen most is sikerült leigazolni néhány színészt a főszereplők alakításához, úgyhogy ezúttal Jeff Goldblumnak, Ron Perlmannek, Heather Grahamnek és Neal McDonoughnak örülhetünk. Másrészt a zombirészben is önállóan fejlődhetünk most már, és ezzel együtt egy új, GobbleGum nevű perkrendszer is megjelent, ami még összetettebbé teszi a játékmenetet - nem szeretnék ötleteket adni, de van egy érzésem, hogy küszöbön az önálló megjelenés…

Framerate-gondok a kampány során

Nem csak az előző generációs gépeken, de az új konzolokon is izzad a Call of Duty: Black Ops III. A játék felbontása PS4-en és Xbox One-on is dinamikusan változik attól függően, hogy mekkora terhelésnek van kitéve a gép, és bár azt hinné az ember, hogy ennek a Halo 5-höz (vagy bármelyik Call of Dutyhoz) hasonlóan folyamatos 60 fps lesz az eredménye, de nem: a játék teljesítménye meglepően ingadozó, sokszor 40 fps-ig is leesik a framerate, és még zavaróbb, hogy az átvezetőket pedig 30 fps-re korlátozták a készítők.


Nagy dilemma volt számomra, hogy hány pontot adjak a Call of Duty: Black Ops III-ra, és végül úgy döntöttem, előveszem a lágy énemet, becsukom a szememet, és nyolc pont lesz a jussa. A kampány óriási csalódás volt számomra, de még ezzel együtt is túlzás lenne azt mondani, hogy ez egy rossz játék. A kompetitív multiplayer és úgy általában a tartalom egyelőre kárpótolja a játékost, és kétségtelen, hogy ez az év egyik legfontosabb multis játéka; már csak az a kérdés, hogy mikor jön el az a pillanat, amikor azt mondjuk, hogy a többjátékos mód komótos fejlesztgetése nem elég, és valami többet szeretnénk.


Kapcsolódó cikkek

40.
Caleon
#39: Talán nem troll, csak valami nagy válságon megy keresztül és itt vezeti le. De akkor is: nem ad, csak elvesz. Megspórolhatta volna ezt a hozzászólását. Lassan sehol nem írhatja le az élményeit valaki úgy, hogy bele ne kössenek. Erősen szociopata profilt mutat.
37.
godach
#36: Nem troll ő. Ő ilyen. Van ami érdekli, az jó meg elmegy. Van ami nem, az egyenesen szar. Akkor van baj, amikor az ilyen elnyomottak, hatalomra kerülnek.
34.
Caleon
Nagyszerűen fejlődik ez a játék!

Egyrészt a kampány sokkal jobb, mint ahogyan a legtöbb oldalon írnak róla (igaz, a második küldetés végén én is azt hittem, hogy gagyi lesz, de nem így történt). Elég lineáris, és egyedül is teljesen élvezetes, csak néha érezni, hogy kooperációra tervezték. Csak most fejeztem be és nagyon megérintett, külön jó pont a filozófikus hangvétel a vége felé. A kooperatív-mód is fantasztikus, ha együtt dolgoztok, akkor nehezebb szinteken egyszerűen zseniális a kampány.

A Nightmare-módban a kampány külön narrációt kapott, egy teljesen különálló játékká válik, ami más taktikát igényel, nekem nagyon tetszik ez is. A hatvanas évekbeli zombi-móka dzsesszes felütésekkel kellő változatosságot hoz az ellazulásra. A freerun parkour kihívásai is rendkívül szórakoztatóak.

A multi meg zseniális, a specialisták remekül használhatóak és mindegyik ad egy kis pluszt, amiért eltérő stratégiákat próbálgathatunk velük.

A grafika pedig eszméletlen, én nem tudom, miért fanyalognak néhányan. Remekül ki van dolgozva minden, pékségekbe és kávézókba mehetsz be, minden ki van dolgozva, a textúrák élesek és színesek, teljesen egyben van és szép a látványvilág.

Ennyi tartalommal, játékmóddal, lehetőséggel nem is tudom, hogy jelent-e meg FPS valaha is.
33.
reddevil1015
Sose játszom cod kampányt,ennek tükrében a multi bőven megérdemli a 8 pontot nálam.
Nekem a kommentekből az jön le,h azok fikázzák akik nem játszottak vele. Aki meg igen az szereti.
32.
Beniciodeltoro
31.
Falcon
persze hogy nem tudjátok eladni most néztem hogy újonnan 16500 használtam meg 500-1000 ft vel olcsóbban adják az emberek én is inkább újonnan venném meg inkább már akkor
30.
Drazhar
Érdekes felvetés, hogy kaphat önálló megjelenést a zombis ág.
A szingli kampányt mindig lenyomom a virágboltiból, a multi nem érdekel, de a zombis ágat szívesen tolnám, pláne ez a noir-os környezet nagyon bejön.
29.
Beniciodeltoro
így még egy játékkal se jártam, hogy 3 nap után nem tudom eladni :)))
Ez a szar senkinek se kell :)
28.
Quent1n
#27: Pedig egyszerű. A sorozat semmit nem fejlődik évek óta. Ha tisztességes support lenne a korábbi részekhez, akkor ezeket a "fejlesztéseket" kiadhatnák azokhoz is. Legalább valami új játékmód lenne aminek van is értelme, de semmi. Új mapok, új fegyverek, perkek stb. Ugyanarra a vázra húzzák az összeset ami nem is lenne baj de közbe súlyos pénzeket kérnek érte. A szavatossága is megkérdőjelezhető mikor jövőre jön a következő. E-sportra meg továbbra is alkalmatlan pedig a játékmenetébe lenne potenciál hisz CoD4-be is remek meccseket lehetett zúzni akár HQ-ba, DOM-ba, Sabotage-ba, SD-be bármibe. De ezt is kiölték belőle. Technikailag meg kár is szót vesztegetni rá. Ennyi idő alatt ennek a motornak olyan kifinomultnak kéne lennie, hogy csak na. Erre még mindig bugos, még mindig framerate gondokkal küzd stb.. De azt mondom még ezzel se lenne gond ha 6-7 ezret kérnének érte amennyit reálisan ér.

Persze továbbra sem szar játék de még mindig csak azért jó amiért a 4 is jó volt, semmi jelentőset nem tudtak hozzáadni a dologhoz és ez elég szomorú és kiábrándító számomra. CoD4 után a BO2 volt amivel még a mai napig el tudok játszani a többi kuka. Nem látom miért érne ez a játék 7 pontnál többet (ami amúgy még mindig jónak számítana :) )
27.
DON GONDOCS
Nemértem ezeket a lesujtó véleményeket. A multi pörög ahogy eddig is, a pályák is kibővültek vannak új fegyverek..stb. Kampány az más kérdés, a coop határozottan jót tett neki, a sci-fi téma meg ízlés kérdése.
26.
Beniciodeltoro
Annyira 8 pontos hogy már mindenki árulja a neten, köztük én is :)
25.
Paint
#1: Hát az, hogy benne van a címében, hogy CoD, már alapból 7 pont.
24.
Beniciodeltoro
#23: Ghost 2, AW 2, Black Ops 4......sose fog visszatérni a régi kerékvágásba, csak a fost kapjuk futószalagon.
Marad a Battlefield.
23.
DON GONDOCS
Na majd a Ghosts 2 kicsit többet mutat jövőre.
22.
Falcon
#16: én is így voltam az advanced warfaréban az előző részekbe 20-30napot raktam a multiba
100+ nap a multiba összesítve(mw1-2-3.bo1-2,ghosts) és sokszor órákig veretlenül a fee for all mécsekben...... erre jön az advanced warfare és úgy kaptam az ívet hogy csak lestem ,nem hittem el ..mintha valami e sport versenyen lettem volna profi fizetett játékosokkal
persze 50 óra gyakorlás után kezdtem nyerni de nagyon nehéz rész mégis a kedvencemmé vált mert nagyon szép és tágasak a pályák
de durva volt hogy a cod ennyire meg tud újulni hogy 2400 óra multizás után újra kell tanulnom az egész irányítást
21.
Beniciodeltoro
#16: HC free for all maga a kemping tábor, HC TDM sem pite, ott ha kétszer eléd szalad lövés közben a csapattárs akkor úgy kihajít a gép mint macskát, persze érthető a teamkillerek ellen csak ez a megoldás, de elég bosszantó.

De még a mezei meccseken is rohadt gyorsnak kell lenni, különben hamar összejön meccsenként 6/12-es K/D arány :O
De legalább nincs ugribugri :felsóhajt
20.
CSOI
#11: Próbáltad voice chaten elküldeni az ellenfelet melegebb éghajlatra miután szexuálisan közösült nőnemű testvérével a felmenői hulláján ? Mert ha nem lehet ez a probláma... vagy szimplán csak cheaterek.
19.
CSOI
#1: Én meg azt várom, hogy az Acti ne ezer évenként álljon elő új IP-vel (Destiny) és ne a Call of Duty névről húzzon le még 1 bőrt. Ha a kövi rész egy izometrikus körökre osztott mmo-rpg lenne azt is COD-nal hívnák. A Call of Duty a 2-vel VÉGET ÉRT. A Modern Warfare, Black Ops, Ghost önálló játékok lehetnének, ha a kiadó nem skatulyázná be őket egy franchise alá, ezzel cseszve el a címeket mert mindegyiknek megkel felelni a franchise sablon követelményeinek. Amenyiben az Infinity Wardból nem válnak ki a fejesek és nem csinálják meg a Titan Fall-t akkor ziher, hogy most a "COD"-okban sem lenn ugrabugra meg falon futás. Mivel az acti biztonsági játékot játszik és nem mer kockáztatni (bár manapság melyik nagy kiadó mer?) Ezért szar a COD.
16.
kamgecam
#12: Ezzel nem értek egyet.Nagyon ott kell lenni a szeren,koncentráltság nélkül bele se kezdjen senki sem.Gyors reagálás,reakcióidő kell a játékhoz és bizony kemény és pörgős taktika van egy-egy zászló-rablásnál vagy foglalásnál.
Persze lehet agyatlanul is játszani,én is így voltam vele és elég siralmas lett az eredmény...(de már kapom a jó tanácsokat nagyon kedves és segítőkész emberektől akik értik is a dolgukat) :)
15.
kamgecam
#11: :D
Örülök hogy nem vagyok ezzel egyedül. :)
14.
Stranger
Jó nagy piros pont a co-op single miatt. Csak azt nem értem, hogy tudják állandóan így elcseszni az optimalizálást. Nincs egy platform amin normálisan fut.
13.
Stormblast
Én magam nem játszok vele (még), de több fórumot, rengeteg kommentet olvasgatva az jött le, hogy imádják az emberek. Több ilyet olvastam, hogy végre újra van cod, ez kellett, jó rég óta nem volt ilyen jó cod, top 3 cod-ok közé sorolják.

Videókat néztem, nagyon bejön, lehet hogy lesz belőle egy karácsonyi vétel.

Tegyük hozzá, single playerrel sem én, se az említett kommentelők nem foglalkoznak különösebben. 1-2 helyen volt róla szó, hogy a kampány siralmas, az utolsó harmada pedig egyenesen nevetséges.

Ettől függetlenül engem ez nem zavar, codot a multiért veszek.
12.
Lacek896
#10: Talán a sok OP sz@r miatt van. Háttérbe szorult a skill, a játékmenetet inkább visszafele butítják nehogy 3 agysejtet is használni kelljen.
Btw az a rejack opció szánalmas...
11.
godach
#10: Ha most beugrok, 1-1 unreal, quake vagy cs meccsbe, ha nem is első, de az első háromban általában benne vagyok. A BF Hardline multijában, örültem ha nem tucatszámra irtottam a bajtársaim, és nem utolsó helyen vagyok, tehát én sem vágom, hogy is van ez ;)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...