2017 legjobb játékai - szerintetek

Link másolása
A korábbi évekhez hasonlóan 2017-ben is szavazásra bocsátottuk a kérdést: melyek voltak az év legjobb játékai? Húsz kategóriában jelölhettétek meg a kedvenceiteket, most pedig eljött az idő, hogy kihirdessük a győzteseket!

Emlékezetes év volt az idei, sokak szerint a 2017-es esztendő játéktermése rég nem látott színvonalat hozott. Ütős folytatásokat kaptunk, tetszhalott állapotban lévő sorozatokba sikerült életet lehelni, és új ötletekből is akadt. Ezzel együtt a nagy csalódásokat sem úsztuk meg, bizony, ezúttal is akadt néhány cím, ami miatt kollektív kaszaegyenesítésbe kezdtek a rajongók.

A hardverpiac is tartogatott izgalmakat. Az első születésnapját ünneplő PlayStation 4 Próra a világ legerősebb konzoljaként kikiáltott Xbox One X-szel reagált a Microsoft, és bemutatkozott a Nintendo Switch, amely a kiváló exkluzívjaival fityiszt mutatott a károgóknak, és bebizonyította, a kiotóiak a Wii U fiaskója után sem hajlandók feladni a harcot. Végül emlékezzünk meg a VR- és AR-szemüvegekről is: azt továbbra sem állítanánk, hogy slágertermékekről van szó, azonban az elmúlt évben erős árverseny indult a szegmensben, és a játékfelhozatal is egyre ígéretesebbnek tűnik. Kíváncsiak vagyunk, mit hoz ezek után 2018!

De ne szaporítsuk tovább a szót: következzenek a 2017-es év legjobb játékai!

Az év akció-kalandjátéka

Az egyik legkeményebb kategória, azonban idén sem kellett különösebben megizzadnia a győztesnek, a Horizon: Zero Dawn a szavazatok 40 százalékát söpörte be az aranyéremhez. Hiába dolgozott eddig kizárólag lineáris lövöldéken, a Guerrilla Games első nyitott világú alkotása új viszonyítási pont lett a zsánerben.

A dobogó második fokára az Assassin’s Creed: Origins állhatott fel, amely a szavazatok 31 százalékát zsebelte be. A kiválóan sikerült The Legend of Zelda: Breath of the Wildnak csak a harmadik hely jutott (16 százalék), ráadásul alig pár szavazattal sikerült megvernie a Naughty Dog idei dobását, az Uncharted: The Lost Legacyt. Ezenkívül 10 százalék feletti szavazatot kapott a Middle-earth. Shadow of War és a Hellblade: Senua’s Sacrifice.

Az év lövöldéje

Hiába vonultat fel számos nagyágyút a lövöldék kategóriája, a győztesről egyhangú döntés született. A szavazók 41 százaléka gondolta úgy, hogy a Wolfenstein II: The New Colossus volt az év legjobb shootere, mi pedig csak bólogatni tudunk: ritka manapság az olyan FPS, amely az egyjátékos élményre fókuszál, és persze a beteg ötleteknek ezúttal sem volt híján a MachineGames.

A kategória második helyezettje a Call of Duty: WWII lett (24 százalék), úgy tűnik, az Activisionnek bejött a második világháborús körítése visszahozása. A bronzérmet a Star Wars: Battlefront II csípte meg 16 százalékkal - loot boxok ide vagy oda -, a dobogósokon kívül pedig egyedül a PlayerUnknown’s Battlegrounds tudott 10 százalék feletti eredményt elérni.

Az év szerepjátéka

A szerepjátékok mezőnyében élesen alakult a verseny, a győztes ráadásul kisebb meglepetésre a South Park: The Fractured but Whole lett a szavazatok 24 százalékával. Úgy tűnik, a fingalapú harcrendszer megunhatatlan, és Cartmanék szuperhősös sztorija is betalált nálatok.

A második helyezés még nagyobb meglepetés, a szavazatok 19 százalékát kapta meg a Mass Effect: Andromeda, ami annak ellenére is szerethető volt, hogy dugig volt technikai bakival, és messze nem hozta azt a színvonalat, amit a sorozat korábbi részei. A bronzérem mindössze egy szavazaton dőlt el a Nioh javára, amely a Divinity: Original Sin 2-vel együtt 17-17 százalékot kapott. Nem sokkal marad el tőlük egyébként a Nier: Automata, és 10 százalék felett végzett a Persona 5 is.

Az év horrorjátéka

A kategória, ahol az eredmények megnézése nélkül megmondtuk volna, hogy melyik játék győzött: a szavazóink 67 százaléka mondta azt, hogy szerinte a Resident Evil 7 volt az év legjobb horrorjátéka. A Capcom belső nézetbe ültette és VR-támogatással is felvértezte a sorozat új részét, aminek a játékmenete ráadásul több ponton is az eredeti epizódokat idézte. Így kell ezt csinálni!

Habár az új Resi elsöprő sikert aratott, jól szerepelt a The Evil Within 2 is, amire az olvasók 23 százaléka voksolt, így ő lett az ezüstérmes, míg a dobogó legalsó fokára az Outlast 2 állhatott fel a szavazatok 14 százalékával.

Az év ügyességi játéka

Noha az ügyességi játékok közé igyekeztünk beterelni több olyan zsánert is, amelyeknek nem tudtunk külön kategóriát szentelni, a platformerek egyértelműen dominálták a kínálatot és az élbolyt is. A Cuphead a szavazatok 54 százalékával lett aranyérmes, íme, a bizonyíték, hogy megérte várni a StudioMDHR fejlesztésére.

A második helyezést a Super Mario Odyssey csípte meg, a Nintendo exkluzívja a szavazatok 19 százalékával kaparintotta meg az ezüstérmet, míg a harmadik a Little Nightmares lett, amely éppen átütötte a szemmel látható szavazatmennyiséget jelentő 10 százalékos küszöböt: 11 százalékot kapott.

Az év kalandjátéka

Az év egyik meglepetése volt a Life is Strange: Before the Storm, amely a szavazatok 26 százalékával zsebelte be a kalandjátékok kategóriájának aranyérmét. Miközben a valódi folytatásra vártunk, nem számítottunk arra, hogy a Square Enix egy másik csapat közreműködésével előzménysorozatot készít Chloe-ról, arra pedig végképp nem, hogy az még jó is lesz.

Az ezüstérmesünk a régóta várt Syberia 3 lett, amely a szavazatok 12 százalékát kapta meg, de itt is csak egy vokson múlt az eredmény, mögötte ugyanis szorosan érkezik a Batman: The Enemy Within is. A kategóriában a szintén Telltale-féle The Walking Dead: A New Frontier tudott még 10 százalék feletti eredményt felmutatni.

Az év stratégiája

A stratégiák mezőnye kifejezetten színes volt idén. A győztesünk egy kiegészítő lett ezúttal, az XCOM 2: War of the Chosen a szavazatok 28 százalékát tudhatta magáénak a voksolás után: az adalék mesterien csiszolta tökéletesre és gondolta tovább az amúgy is remek XCOM 2 által nyújtott játékélményt.

A második helyet a Total War: Warhammer II csípte meg magának a szavazatok 19 százalékával, és a Nintendo Switch-exkluzív Mario + Rabbids: Kingdom Battle is remekül teljesített, a voksok 17 százalékával a harmadik lett. Ezenkívül a Halo Wars 2 és a Warhammer 40.000: Dawn of War III tudott 10 százalék feletti szavazattal előrukkolni.

Az év verekedős játéka

Nem érkezett túl sok verekedős játék 2017-ben, ráadásul viszonylag egyértelmű végeredmény született a szavazásunkon. Az Injustice 2 a szavazatok 55 százalékával végzett az élen, úgy fest, a szuperhősös bunyónak nem sokan tudtatok ellenállni.

Remekül szerepelt még a Tekken 7 is, ahogy azonban a mellékelt ábra mutatja, a szavazatok 32 százaléka csak egy ezüstéremre volt elég. A bronzérmet megkaparintó Marvel vs. Capcom: Infinite-nek már csak a voksok 6 százalékára futotta, a játékot ezután szorosan követi az Arms, a Nidhogg 2 és a WWE 2K18 is.

Az év sportjátéka

Ha sportjáték, akkor foci, ha pedig foci, akkor FIFA. Az idei szavazásunkon is könnyedén győzött az aktuális FIFA-epizód, a FIFA 18 a szavazatok 48 százalékával zsebelte be magának az aranyérmet. Habár az aktuális felvonás nem tartogatott olyan újdonságot, mint a tavalyi sztorimód, az EA Sports így is igyekezett minden téren reszelni egy kicsit a folytatáson.

Az ezüstéremhez már a szavazatok 15 százaléka is elég volt, a Pro Evolution Soccer 2018 lett a második helyezettünk, a harmadik helyet pedig az NBA 2K18 csípte meg a szavazatok 13 százalékával.

Az év versenyjátéka/szimulátora

Újabb kategória, ahol kiélezett verseny zajlott a győzelemért, a végeredmény néhány tíz szavazaton múlt, végül azonban a Forza Motorsport 7 húzta be az aranyérmet a szavazók 33 százalékának jóváhagyásával. Habár a fejlesztők alaposan megkutyulták az idei részt, úgy tűnik, a legtöbbeteknek még mindig a Forza a definitív autóverseny.

Ugyanakkor nem sokkal maradt le tőle a Sony és a Polyphony Digital üdvöskéje, a Gran Turismo Sport sem. A PS4-exkluzív a szavazatok 29 százalékát kapta meg, ami az ezüstéremre volt elég, utána a Project CARS 2 következik, amely a maga 22 százalékával csípte meg a harmadik helyet. Ezenkívül a Codemasters idei játékai, az F1 2017 és a DiRT 4 értek el 10 százalék feletti eredményt.

Az év VR-játéka

Az idei év során több nagyobb cím is elérhetővé vált a VR-szemüvegeken, és a szavazásunk alapján egyértelmű, hogy szerintetek is a Resident Evil 7 sikerült a legjobban közülük (50 százalék). Egyes vélemények szerint egy headsettel félelmetes csak igazán a Capcom horrorjátéka, így tényleg nincs menekvés a Baker-család elől!

Habár a Resident Evil 7 előnye óriási volt, a DOOM VFR is szemmel látható szavazatmennyiséget tudott felmutatni, olvasóink 17 százaléka gondolta úgy, hogy a legjobbak között a helye, és ezzel a második lett. A harmadik a Fallout 4 VR, amely 13 százalékot kapott.

Az év multiplayere

Olvasóink nagy részének lételeme a multiplayer, legyen szó a pörgős kompetitív meccsekről, vagy a kooperatív mókáról, ahol a társunk kezében van az életünk. Nem igazán lepődtünk meg, hogy idén a PlayerUnknown’s Battlegrounds lett a kategória győztese, a Battle Royale-játék a szavazatok 25 százalékával nyert.

Nem sokkal maradt le tőle a Call of Duty: WWII sem, amely a szavazatok 21 százalékát tudhatta magáénak, és az igencsak megosztó Star Wars Battlefront II-re is sokan szavaztak (18 százalék), így a játék a harmadik lett. A felhozatalból a Cuphead tudott még 10 százalék feletti eredményt elérni, úgy tűnik, sokan inkább párban próbálkoztatok az izzasztó platformerrel.

Az év felújított kiadása

Habár a felújított játékok között még mindig sok az igénytelen darab, szerencsére olyan címek is akadnak, ahol komoly energiát fektetnek a renoválásba a fejlesztők. Ilyen a Crash Bandicoot N.Sane Trilogy is (31 százalék), amely felturbózott külsővel és még durvább nehézséggel kínálta egy csomagban a sorozat eredeti három részét - a rajongók legnagyobb örömére.

A szavazatok 24 százalékát kaparta össze, és így a második lett az L.A. Noire Remastered, és a Blizzard is behúzott egy bronzérmet: a StarCraft: Remastered a szavazatok 15 százalékával állhatott fel a dobogó legalsó fokára.

Az év hordozható játéka

A jó gamer mindenhová magával viszi kedvenc hobbiját, és láthatóan sok olvasónk szeret mobilon vagy kézikonzolon játszani. A hordozható játékok kategóriájában a Monument Valley 2 győzedelmeskedett a szavazatok 19 százalékával, amely az első részhez hasonlóan bűvölte el a játékosokat.

Nintendo Switch ide vagy oda, a kiotóiak megígérték, hogy a Nintendo 3DS kezét sem engedik el, ezt pedig ti is értékeltétek: a szavazatok 18 százalékával a Metroid: Samus Returns lett a második helyezettünk, míg a harmadik a Monster Hunter Stories, amely 17 százalékot kapott. Tíz százalék felett eredményt ért el a Mario Party: The Top 100 és a Mario Sports Superstars is.

Az év indie játéka

A Ninja Theory vezette be a köztudatba a gerillafejlesztés fogalmát, a Hellblade: Senua’s Sacrifice pedig az első képviselője ennek a szemléletmódnak, és láthatóan imádtátok: a szavazatok 33 százalékával lett a kategória győztese.

A dobogó második fokára a szintén remek (és hasonlóan ambiciózus) Divinity: Original Sin 2 állhatott fel, miután olvasóink 15 százaléka szavazott rá, míg a harmadik az Outlast 2 lett - a Red Barrels horrorjátéka 13 százalékos eredménnyel csípte meg a bronzérmet.

Az év platformja

A platformok közötti versenyben folytatódott a konzolok térnyerése, és ha nem csalnak az emlékeink, most először fordult elő, hogy a PC legyőzőre talált. Bizony, 2017-ben a szavazatok 48 százalékával a PlayStation 4 győzedelmeskedett: úgy tűnik, a PlayStation 4 Pro és az exkluzív címek sok olvasónkat elcsábították.

A PC sincs túlzottan lemaradva, a számítógépek a szavazatok 38 százalékával futottak be a második helyre, míg a harmadik helyezettünk a Nintendo Switch lett, amely a voksok 16 százalékát tudhatta maga mögött. Az Xbox One ezúttal éppen átütötte a 10 százalékos küszöböt.

Az év fejlesztője

Habár idén csak egy önállóan futtatható kiegészítővel rukkolt elő, és az sem biztos, hogy a valódi nagy dobása megjelenik jövőre, mégis a Naughty Dog lett az év fejlesztője a szavazataitok alapján. A Sony csapata a szavazatok 26 százalékával szerezte meg az aranyérmet.

A második helyezettünk a Guerrilla Games lett 22 százalékkal, míg a bronzérmet a Ubisoft Montreal nyakába akasztjuk, amely 13 százaléknyi voksot kalapozott össze. A stúdiók közül a DICE tudott még labdába rúgni, a svédek 11 százalékos eredményt mutattak fel.

Az év csalódása

A Mass Effect: Andromeda az év egyik legmegosztóbb játéka volt. A fogadtatása után az Electronic Arts parkolópályára tette a sorozatot, és általános vélemény, hogy az új rész nagyon messze áll attól a színvonaltól, amit ez a cím képviselt. Egyesek szerint mégis fogyasztható, szórakoztató darab (lásd a legjobb szerepjátékok kategóriáját!), mások szerint pedig egyenesen az év csalódása: a szavazóink 21 százaléka mondta azt, hogy kijár neki ez a nem túl megtisztelő cím.

A Star Wars: Battlefront II is hasonló cipőben jár, hiába szerepelt jól a maga kategóriáiban, sokan, a szavazók 16 százaléka jelölte az év csalódásának is. A kategória harmadik helyezettje a Destiny 2 lett, 7 százalék mondta azt, hogy a második rész nem felelt meg az elvárásainak.

Az év játéka

Elérkeztünk a legfontosabb kategóriához, azonban nem mondanánk, hogy szoros lett volna az aranyéremért zajló küzdelem. A győztesünk egyértelmű döntés alapján a Horizon: Zero Dawn, az olvasóink 27 százaléka gondolta úgy, hogy a Guerrilla Games robotdinós világa volt a legjobb, ami ebben az évben a játékiparban történt.

A második helyezettünk, a The Legend of Zelda: Breath of the Wild 11 százalékot ért el, mögötte pedig az Assassin’s Creed: Origins sorakozik fel a maga 9 százalékával.

A legjobban várt játék

A hosszú lista után pedig következzen a jutalomfalat, arra is kíváncsiak voltunk, hogy mely játékokat várjátok most a leginkább! Miután a szavazatok 20 százalékát kapta meg, a győztes a God of War, amely ezúttal a skandináv mitológiából táplálkozik, és egy idősebb, apaszerepbe csöppent Kratost főszerepeltet majd.

Habár minimális az esélye, hogy megjelenik jövőre, rengetegen jelöltétek a The Last of Us: Part II-t is, egész pontosan a szavazatok 16 százaléka jutott a Naughty Dog új akció-kalandjának. A Red Dead Redemption 2 csak a szavazatok 9 százalékát kapta meg, így a harmadik lett.

Köszönjük mindenkinek a részvételt, kiváló játékokat kívánunk 2018-ra is!

Kapcsolódó cikkek

81.
81.
madSci
#64: "A magyar gamer izlés elszomorító..."
Na elmész ám ezzel a hisztivel és minősítgetéssel a...
Az USA piacon a Nintendo piszok erős, Európa viszont köztudottan a legnagyobb PlayStation birodalom.
Az meg kit érdekel, hogy a gamer újságírók kit díjaznak, amikor Európában a legtöbb olvasói szavazáson is ezek az arányok jöttek ki.
Egyébként meg a Witcher 3 sokkal több GOTY-t nyert, mint a Zelda.;)
A COD-os bunkó megjegyzésed pedig már igazán egy gyerekes picsogássá tornászta le az egész kommented színvonalát. Pont, mint amikor valamelyik gamer újságíró, 70%-ot adott a Zeldára, és lerohanta egy halom Nintendo-fan, mint az oviban, megfenyegették, lehordták mindennek.
80.
80.
Macifasz
#79: Na igen, a zenével sokáig problémám volt, mert egyszerűen nem volt ötletem rá...aztán rátaláltam és lám. xD
79.
79.
#78: Jó kis lista, na meg a zene XD
78.
78.
Macifasz
Egy kis önreklám jön. :-) Elkészültem a "kedvenc játékaim 2017-ből" videómmal. Ha van kedvetek, lessétek meg. :-)
https://www.youtube.com/watch?v=sYHX49yqFkY
73.
73.
Kisjack241
Imádtam a Prey minden percét, pedig 100+ órám van benne, legnehezebb fokozaton. Nagyon tetszett benne a rengeteg titok, a megoldás keresése hogy hogyan juss be minden szinten, minden helyiségbe. Nagyon jók voltak a mellékküldik, némelyik még a fő cselekményre is kihat. A gond csak az hogy még ennyi óra után sem tiszta minden :) szóval neki kell menni mégegyszer! :) de a másik amivel a nyáron sokat játszottam az a Horizon volt, és az meghatározóbb élmény volt nekem, ezért arra szavaztam :)
71.
71.
Zoli0507
#70: Vagy azt hogy a magyar gamereknek egèsz egyszerűen nem tetszik a nintendon valò grafikai megvalòsìtàsok, vagy egèsz egyszerűen maga a platform.
Èn münchenben èlek nem okozna gondot megvenni deee egèsz egyszerűen az àra egy vicc.
70.
70.
Tidus
#68: Szerintem meg azt ,hogy Magyarországon nincs kúlturája a Nintendo-nak.
Szinte sose volt nálunk erős a Nintendo brand,alig rendelkezik pár személy vele....ott a 3DS.Világszinten siker,nálunk meg sehol se...Streepass bevan kapcsolva nálam ,de 3 év alatt Budapesten volt 6 ember akit talált(abból 3 külföldi...)Münchenben csak egy nap alatt 5-t.....
Alig játszott itt valaki a Zeldával...max 1-2 óra emulátorral...az aztán megmutatja egy játék valós értéktét...(Y)

Amúgy meg...év játékai külföldi gamer site-knál...!
https://gotypicks.blogspot.com/
68.
68.
#64: Év játéka szavazás itt:
27% Horizon
11% Zelda
9% AC

Ez teljesen korrekt, látszik, hogy ezeken kívül kismillió másik cím is kapott szavazatokat, mert nem úgy oszlik meg, hogy egy játékra jut 90%.
Pont, hogy ezek a százalékok mutatják mennyire normális és vegyes, sokszínű a magyar gaming kultúra, amiért én hálát adok.
65.
65.
#64: Ez a gk összesítés így jó, végre nem érzem a szokásos lefizetett eredményt.
64.
64.
Tidus
Csak szomorkodni tudok mikor ránézek egy magyar közönség szavazásra egy katasztrófa.Szinte bármelyik oldalon.Zelda,Nier,Mario Odyssey,Persona...sehol,nevetséges .A magyar gamer izlés elszomorító...és lehet jönni azzal hogy ezek "japán játékok fujj",de ha bármelyik nem posztkommunista ország listájára ránézek 90% mindenhol a Zelda vitte az év játékát megérdemelten.Látszik,hogy hazánkban nagyon elfuseráltan alakult a gaming kultúra,nálunk a Nintendo nem létezik,mi egyszerűen ami kicsit is egyedibb küllemmel rendelkezik az "szar játéknak "minősül...
Azon se csodálkoztam volna ha a COD viszi el az év játékát ! :/

56.
56.
kamgecam
Méghogy az exkluzív címek nem számítanak. Nem a fszt nem!!! Szerintem a Switch egyértelműen az év platformja és bár tudom unalmas, a Breath of the Wild magasan vert mindent a Nier-el karöltve. Ja és senki sem mondhatja hogy elfogult vagyok mert köztudott hogy ps fan vagyok. ;)
53.
53.
hadzsime
#52: Nem hiszem hogy az lenne a gond, hogy nő. A Horizon főszereplőjére, Aloyra nem láttam még senkit panaszkodni.
Itt inkább a kinézettel van baj és azzal, hogy egy olyan világba, amiben az a játék játszódik, nem illik az a szereplő, de beleerőltették, mert ha a weebek kangörcsöt kapnak, akkor jobban fogy a játék.
51.
51.
hadzsime
#49: Nem tehetünk róla, hogy nem fogadja be a gyomrunk ezeket a tipikus japán dolgokat. Nem nyugati embernek tervezték ezt. Én már attól is falra mászok, amikor ilyen anorexiás, metroszexuális hülyegyerekek szaladgálnak villanypózna méretű kardokkal és minden támadás előtt elkiabálják, hogy ők most éppen milyen mozdulatot használnak. A japán picsák vinnyogásával pedig kínozni lehetne.

Valószínűleg annak amit írtam a negyede sincs benne abban a játékban és én nem is állítom hogy rossz játék, de ne csodálkozz azon, hogy nem kapja meg a kellő figyelmet.
49.
49.
tyber16
#31: Erre nagyon csúnyát tudnék írni amin az emberek 90%-a felháborodna, de nem akarok viszályt szítani :D . Sajnos az átlagembert az nem érdekelte mert "Japán" és mert komolytalannak tartották a miniszoknyás főhősnő miatt. Plusz nem volt neki ULTRA ÜBER HD 4K grafikája se. Aki meg ki is próbálta az szerintem talán az első végigjátszás felénél otthagyta. A játék ugye kb onnantól mutatja meg a foga fehérjét. Úgyhogy valszeg ezért nem érdekelte az átlag gamert. Aki meg mégis időt szánt rá az az elmúlt évek legelvetemültebben király játékával játszhatott. Nálam lazán az év játéka és mindent oda-vissza vert. Szerintem aki teljesen végigvitte a játékot és kellő érzelmi intelligenciával rendelkezik az is így vélekedik róla. Sajnálom hogy itt meg se jelent de annak örültem hogy más oldalon meg 1-2 podcastben azért szót ejtettek róla. Ez gondolom a jrpg-k átka nálunk. Az átlag játékost nem érdeklik az ilyenek.
48.
48.
Doc.
a mario meg a zelda gyerekes faszság, a nitendonak meg am szar a grafakaja
47.
47.
ADMlN
Én is a PS4-re szavaztam, mint az év konzolja. Szerintem meg is érdemli, a Sony sokat lépett a jó irányba: kezdve a PS4 Pro-val, a PSN minősége is sokat javult és az idei játékfelhozataluk is nagyon ütős lett.

De amúgy összeségében is egy kiemelkedően jó gamer év volt ez, a HZD-vel az élen. Rég volt már, hogy egy játék ennyire magával ragadott.
46.
46.
RangerFox
44.
44.
Yanez
#43: Miért, szerinted mit jelent az hogy AAA? Mert nagyon úgy tűnik, hogy fogalmad sincs róla. Nos?
43.
43.
#35: Indie-szar a Cuphead és a hasonló 8 bites bóhócságok.

Ez fullos AAA game.
41.
41.
Heldengeist
#31: Szerintem csak túl sok erős versenyző volt a kategóriákban, ahol indították.

#16: Hol van meg az egyenlő súly? Még a Switch sikerével is messze a legkisebb tábor, harmadannyi eladott géppel, mint a csalódást keltő Xbone.

#4: https://youtu.be/i6417zMoziE
40.
40.
Uhu123
Pár napja kezdtem el a horizon zero dawnt. Teljes mértékben megérdemli az Év Játéka címet.
39.
39.
#31: Legjobb szerepjátéknál ott van, hogy valamivel 10% fölött végzett.
Ez is több, mint a Prey, azt még csak meg se említik :(
38.
38.
logic5
#34: Szerintem sem :D Nem is értem :D
37.
37.
lényeg a lényeg, hogy azért elég combos kis év volt ez, minimum ilyet a jövőben és akkor minden ok a game iparban.
35.
35.
crytek
#34: De az

"Independent developer Ninja Theory announced today that since the launch of its self-proclaimed ‘indie AAA’ game back in early August of this year, Hellblade: Senua’s Sacrifice has already sold a whopping 500,000 copies" Attól hogy te nem annak nevezted a gyártó és a kiadó (mert ugyanaz) annak nevezik. Nem véletlen nem a szokásos 60 euros áron jött ki. Még szerencse ha a köcsög EA tette volna rá a kezét annyi lenne
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...