Az év végén jönnek az első DirectX 12-es játékok

  • Írta: zoenn
  • 2015. március 24.
  • Hír
Link másolása
Hiába érkezik a Windows 10 nyáron, a DirectX 12-re épülő játékokra még várnunk kell néhány hónapot. Az Xbox fejese, Phil Spencer szerint az első fecskék 2015 végén landolnak a boltokban.

Tavaly őszi hír, miszerint a régóta várt új API, a DirectX 12 a Windows 10-zel érkezik 2015 nyarán, ám utána is még várnunk kell pár hónapot, mire befutnak azok a játékok, amelyek teljes mértékben kihasználják a DirectX 12 előnyeit.

Az Xbox-divízió fejese, Phil Spencer a Twitteren hintette el, hogy az első fecskék valószínűleg 2015 végén landolnak a boltokban. Pontos címeket még nem említett a főnök és azt sem tudni, hogy Xbox One-os, vagy PC-s játékokról van-e szó, ám esélyes, hogy a Fable Legends köztük van.

Az első DirectX 12-es játékokról többet is megtudunk majd az elkövetkezendő hónapokban.

33.
33.
ssemtexx
Mégh Fable :Ddd jó h nem Angry Birds :Ddd
31.
31.
randall13
#23: Az eddigi benchmarkok célzottan a dx12 erősségeire épültek, még jó hogy kijön a 100%-os telj. növekedés. Jobb kivárni a végét, mint várni a csodát. Legalább nem lesz csalódás.
28.
28.
#27: http://prohardver.hu/hir/tobb_grafikus_parancsprocesszor_uj_gpu.html

Ez egy kora cikk!
27.
27.
tsulok
#16: "Pár hónapja derült csak ki hogy az Amd vel közösen egy dual line-os gpu-t terveztek minek következtében duplájára nő a párhuzamosan futtatható parancsok száma."
Nem. Két pipeline van, ha az egyikről elfogynak az utasítások a másik lévőket végre tudja hajtani. Ezzel növelik a GPU kihasználtságot, de messze nem a kétszeresére.

"A rendszer 2 gpu-t lát"
Igen, két kissebb GPU-t. Bizonyos esetekben jó lehet, pl a PS4-nél is lehet ezt csinálni és a Morpheusnál a két kijelzőre külön "GPU-n" renderelni. Ez viszont tényleg csak speciális esetekben tud minimmális gyorsulást okozni.
23.
23.
Stranger
#14: Jó, csak nem demóztak 10x teljesítménynövekedést, mert nem is tudtak volna. Vagy szerinted miben hazudtak anno?
#15
Tele van cikkel a net. Lesz teljesítménynövekedés, csak mondjuk 20%, míg PC-n akár többszörös.

#17
Játékfüggő. Nyilván a benchmarkban nem hazudtak, csak egy olyan játéknál erősen kijön a DX11 hiánya. Aki egy random csőFPS-ben is csodát vár az így járt. Amúgy még kész sincs a DX12, de már bizonyított, kár belekötni.
18.
18.
Az egész hardver eleve dx12 köré épült. :)
17.
17.
randall13
#3: Ezek a tesztek jól mutatnak, de körülbelül semmi értelmük nincs. Mindenki felcsigázza magát, hogy "húúúúú +200% fps", aztán majd jön a pofára esés.
16.
16.
Az egész hardver eleve dx2 köré épült.Ezt nem egyszer kommunikálták!Pár hónapja derült csak ki hogy az Amd vel közösen egy dual line-os gpu-t terveztek minek következtében duplájára nő a párhuzamosan futtatható parancsok száma.A rendszer 2 gpu-t lát!Dx11X alatt még nem működtethető a dual line-os feldolgozás.De mást is hoz a dx12.Közös ram használat,hardveres megatextúrázás stb....
Bővebben itt: http://www.tmag.it/2015/02/11/inside-xbox-one-intervista-brad-wardell-e-chiarimenti-sulle-directx-12/
14.
14.
Hab
#7: Dehogynem, DX9-10 váltásnál is volt hájp rendesen. Ehhez képes a DX9-es Skyrim, felturbózva még ma is bőven megállja a helyét... Igazi áttörésre szerintem még sokat kell várni.
13.
13.
Stranger
#10: Xbox-on eddig is volt alacsony elérés, nincsenek olyan problémák mint PC-n. Nem nagyon fog többet hozni a DX12 konzolon.
8.
8.
Obiwan HUN
#5: One majd egy frissítés után, kb. az év végén. PS4 nem fogja!
7.
7.
Stranger
#4: Eddig egy DX váltásnál sem volt ilyen, csak megmondták hogy kicsit gyorsabb lesz és kész, annyit meg hozott is. Inkább a grafikát techdemozták túl. A tények mellett pedig nem kell elmenni. A processzorkihasználás végre jó lesz, ami eddig nagyon sok játékban okozta a gyenge teljesítményt. Pl. GTA4... és akkor ez még csak a processzor kihasználás...
6.
6.
Dark_Temptation
a kövi cod teljes mértékben kifogja használni. ja hogy az még a 9-et se használja ki?xd
5.
5.
DarkAssists
A next gen konzolok telljes mértékben támogaTják?
4.
4.
crytek
#3: Jaj hagyjuk már ezeket a direkt kispécizett techdemo bemutatokat.
Minden új váltásnál ez volt ,hogy jujdeszuper jujdejó azt ömlött a sok fos szar optimalizálatlan hulladék.

Hiszem ha látom.Várom ez első dx12-es fecskéket.
3.
3.
Stranger
#2: Ha bejönnek az olyan játékok amelyek tényleg igénylik a DX12 előnyeit, akkor lesz óriási változás. Keress DX12/Vulkan/Mantle tesztekre.
http://www.anandtech.com/show/8962/the-directx-12-performance-preview-amd-nvidia-star-swarm/3
2.
2.
Hab
Amíg támogatják a játékok a DX11-et is nem lesz gond. Valami azt súgja hogy 12-vel se lesz óriási a változás...
1.
1.
Azadojat
Örülnék, ha a Tomb Raider, Halo, Fable, Quantum címek már ezzel futnának.
Kíváncsi vagyok mire lesz képes a DX 12.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...