Egyelőre nem javítják az új Mass Effect animációit

  • Írta: fojesz
  • 2017. március 19.
  • Hír
Habár a Mass Effect: Andromeda próbaváltozata meggyőzött minket, akad néhány igen bizarr hibája az új résznek. A rossz hír, hogy a megjelenéskor ezek még tuti benne lesznek a programban.

Az egy dolog, hogy Peebee fordítva rántja elő a fegyverét, a Mass Effect: Andromeda legbizarrabb pillanatai azok, amikor közelről kell bámulnunk a karakterek mimikáit. A hátunkon feláll a szőr! Hiába tűnik ígéretesnek a játék, rengeteg technikai baki árnyékolja be az élményt, az alábbi videó kiváló összefoglaló a témában - ezt olvasónk, Glek osztotta meg velünk:

De félre a mókát és kacagást! Sajnos rossz hírünk van, egy darabig ugyanis biztosan benne maradnak a játékban ezek a hibák. A BioWare szerint az EA Access- és az Origin Access-előfizetők számára közzétett próbaváltozat már az első napi javítással peccselt állapotában mutatja be a játékot, vagyis március 23-án pontosan ugyanerre számíthatunk.

Természetesen később érkeznek még frissítések, de ezeknek biztosan lesz egy kis átfutási ideje.

69.
almaspite
#68: Ebben én semmi lejárató kampányt nem érzek. Egyszerűen gondok vannak a játékkal, mert a tesztelési időben szerintem megint a jövőbeli DLC-kel foglalkoztak. Ez az első 10 órás próbaverzió, vajon mik vannak még benne. Sőt ebbe a videóba nincs benne az összes gond. Twitter és az összes oldal teli van rakva ilyen felfedezésekkel.
68.
almaspite
Nekünk úgy tanítják tesztelés és bugok javítása majd dokumentáció. Már azon elgondolkodok, hogy egyszer is végig mentek a játékon, oké úgy voltak az arc animációkat majd javítjuk, nincs idő. De könyörgöm amikor fordítva lő a fegyverrel... Ne már komolyan ezt nem vették észre a többi száz gond között, és kb 25 másodpercbe telne javítani. Persze az idejük 30%-át rászánták a tesztelésre.
67.
BandiSecurity86
Stevenek nincsenek baràtai.A mass effectben meg talált magának párat anno.Mint ahogyan ezen az oldalon az univerzum összehozta a sorstársaival.Nyilván sok sérelem érte a lelkét gyerek korában,ezért lett olyan amilyen.Egy jobb világban nem vitázna vele senki sem mert neki az kell,hogy megértsük milyen okos,és kifinomult egy csoda lett felnőtt korára.Az ő véleménye a galaktikus szent írás,mert ő tudja,hogy ami neki tetszik azt csak a játékosok szűk rétege tudja fell fogni,mert a többségnek,csak a Zelda szintű gyerekes játékok valók,mert bizony az ő szintjük.
57.
Firsttime
#53: A figyelem felhívás felkiáltójelet von maga után.
Hihetetlen, milyen alakok vannak...
56.
GAMEROD
#53: Örülünk nagyon hogy nem képesek mostanában minőséget kiadni az tripla A kiadók. Ez nem a Toy Story csessze meg, hanem a Mass Effect.
53.
ilovenancythompson
figyeljetek buzik? mi lenne ha játszanátok inkább ás örülnétek olyan gameknek mint a w3 és ? MEA, zesniális gaméka magukn nevében, nem szánalmas szőrszálhasogató buziskodásként kéne tolna hanem orülni annak hogy ilyen kaliberű gémek vannak. Freddy apátok szólt, uff!
51.
grindcore
#50: Ezt nézzétek meg 8:18-nál, ott állnak melletted, de amikor visszakapod az irányítást, hirtelen gyorsan, nehogy látszódjanak a kamerában szétrebbennek mellőled, nehogy ott legyenek a képben. Mintha éppen fingott volna a csaj, úgy menekülnek :DDD https://www.youtube.com/watch?v=3GtoQlEXnKU&index=1&list=LLKkxIMtRxSRxMsMaZERedLg&t=429s
50.
grindcore
Igazából elnézegetve a walkthrough-kat a véglegesből, csak a főszereplő rohadt gázos, de úgy általánosságban is rusnya, plusz neki totál rossz a mimikája-lipsyncje, és néha beesett vállal ácsorog. Abszolút nem vagyok semmilyen maximalista, hiszen Doom-on meg régi gammákon nőttem fel amiben semmi ilyesmi nem volt, de ultra gáz, hogy akit a legtöbbet kell nézni az egy elba**ott rusnyaság, rengeteg hibával. A többi karakter amúgy szerintem tök elfogadható. A járásuk béna, de kb mindig mögötted vannak amúgyis...
49.
Artyom150
Mass Effect 2-3-ban ezeknél a bugoknál önmagában sokkal nagyobb gáz volt a női Shep mozgásanimációja, ami gyakorlatilag megfelelt a férfi Shepnek, és csak emiatt képtelen voltam női karakterrel játszani, pedig nagyon szerettem volna egy szexi dominát, amint riszálja előttem a fenekét, szigorúan beszél mindenkivel, és változatos módokon gyilkolja az ellent. Plusz további rontás volt a szememben, hogy kötelezően maga elé fogta a fegyvert a Shep amikor ellenség volt a térségben, függetlenül attól hogy milyen távol voltam tőlük, amit azért rendesen szoknom kellett. A Mass Effect 3-tól sokáig prüszköltem.
48.
Firsttime
#46: Részemről meg pont nem értem miért pont a witcher 3 hoz hasonlítgatják. Szerettem a witchert de az sem a mimikák királya. Sőt... Csak ügye rég volt szép volt talán igaz sem volt. Mimikaban uncharted 4 amit eddig legjobbat láttam. Amúgy Számomra kicsit úgy tűnik mintha kicsit tultoltak volna a mimikát. Mint amikor egy színész tuljatsza magát. Mint amikor az a bohóc Trump rángatja a narancssárga arcát. A többi hibát , meg hogy pop upolnak a karakterek meg megakadnak a falban meg esetleg egy két mozgást furán dob be haggyuk már. Ez minden ilyen méretű játékban megvan. Jaja. A witcherben is. Ott is rengeteg dolog volt amitől kibtudtam volna tépni a fogaimat.
47.
fojesz
#34: Átírtam, köszi.
46.
zozo76hun
mondom mar megnezem mi ez az arcmimika hiszti. es tenyleg, ossze sem lehet hasonlitani a witcher 3 animacioival. kicsit olyan erzesem volt mintha minden szereplonek gumiarca lett volna. inkabb rohejes. az alien isolation-ban, az androidoknak volt ilyen arcuk... :)
43.
Prax
#41: Mashol azt irjak, hogy a hulye picsa csak felvagni akart vele, es nem is o volt a lead designer. Hat nem jott be neki, a cosplayereket sem az eszukert szeretik.
41.
Prax
" a vezeto animator egy tumblr-tier cosplayer, akinek nincs tapasztalata a professzionalis animalas teren" egy a sok komment kozul amit olvasok fb-n, de azt is irjak, hogy ez is csak a politikai nezete miatt kapta meg a poziciot. A masik nagyobb kritika, hogy az egesz sztori egy fanfictionre emlekeztet.
39.
GAMEROD
Witcher 3-nak is megvoltak egyébként a hibái, elég sok egyformának ható arc volt benne.
34.
olymind1
A hír címe simán hatásvadász / félrevezető / hazugság, ugyanis ma adtak ki hozzá új patchet..
33.
Naridar
32.
Link21
30.
GAMEROD
Nemcsak az arcokkal van gond, hanem ahogy sétálgatnak a többiek a háttérben, mint akik be vannak szarva. Fizikai modellezés az animációkban nulla, úgy repül külső nézetből az űrhajó az animációkon mintha csak egy háttér elé programozták volna be egyenletes sebességgel. Meg azért ma már plusz effekteket is elvárna az ember, például felszálláskor kicsit megremeghetne a szerkezet, porolhatna dehát mindegy ez van megint.
29.
RangerFox
Most én se vagyok elnéző, a hibák 90%-a az animátoron múlott, nem a programozókon és játékfejlesztőkön. Hiába menetelt felfelé az EA, emiatt már megint ő lesz a video játékos fekete macska. Kár érte.
26.
kamgecam
#12: Én azért még adok neki egy esélyt és remélem nem lesz igazad még ha nagyobb is a valószínűsége annak amit mondtál ha reálisan akarunk következtetni. Egyenlőre a videókból nekem is ezek a benyomásaim.
19.
fubenalvo
Várni kell 2-3 hónapot, addigra kiderült mit hajlandóak kijavítani és mit nem. Igazából manapság tényleg nem hogy pre-orderben nem szabad játékot venni, hanem megjelenéskor sem. Megjelenés + 3 hónap és van is egy egész használható játék, lehet betenni a steam kosárba... :D
14.
Macifasz
#5: No offense, de elég buta vagy ha csak emiatt nem veszed meg. :-( Hiszen ezt leszámítva a grafika remekül teljesít, a játékmenet könnyen kezelhető és gördülékeny (én a DAI után ettől féltem a legjobban), a szkennelés hatalmas buli, a képességek és a kasztok többrétűek mint korábban, a kutatási és krafting rendszer egy picit káoszosnak tűnik az elején, de hamar megszokható, a történet jóságosnak ígérkezik és annyi de annyi felfedezni való van benne, hogy simán 100 órát is bele lehet majd ölni, hacsak valaki nem vérPistike módján rohan majd végig rajta. A Trialban a 3 felfedezhető bolygóból én konkrétan csak egyet tudtam megcsinálni, annyit nézelődtem, szkenneltem, beszélgettem mindenkivel akivel lehetett, összeszedtem a mellékküldiket és azokat is csináltam, szóval...nincs okom a panaszra és nagyon örülök, hogy előrendeltem és csütörtökön már folytathatom is a kalandot. Egy negatívumot tudok csak felhozni, mégpedig a mentési rendszert. A quick save hiánya kb. érthetetlen kategória, de az, hogy a sima, manuális mentés is korlátozva van néha...elég érdekes megoldás. Ok, hogy sok auto save van, de akkor is. Ezt remélem javítják majd a végleges változatra.
13.
Artyom150
#5: Jaj hagyjuk, 40-60 órás játékélményből ezek a bugok néhány pillanatot vesznek el, javukat észre sem veszi a gamer. Bele kell nézni egy végigjátszásba, eszedbe sem fog jutni, hogy van bug a játékban.
11.
kindzsal
#9: A witcheres osszehasonlitas abbol a szempontbol erdekes, hogy joval hatranyosabb helyzetbol es kevesebb budzsebol jobbat hoztak ki a lengyelek, mindezt ugy, hogy ha az EAnak fontos lenne a szeria, egyreszt ez igy nem menne at a minosegi teszten (ami ha van is fabatkat sem er), masreszt boven lett volna lehetosege a jatek csiszolgatasara.

Ilyen fiaskok utan meg jonnek a cikkek, hogy csokken a jatekeladas minden platformon.

#ˇ2: Van azert ellenpelda is, pl. a Witcher 1 eseteben az EE rengeteg dolgot hozzaadott (uj NPC, dialog, mozgasok, stb), tehat ha igazan torodnenek a jatekkal, megoldhato lenne, de ez az EA, pillanatig nem fogja erdekelni, van mas szeriaja amit meg tud "nyuzni".
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...