Egyelőre nem javítják az új Mass Effect animációit

  • Írta: fojesz
  • 2017. március 19.
  • Hír
Habár a Mass Effect: Andromeda próbaváltozata meggyőzött minket, akad néhány igen bizarr hibája az új résznek. A rossz hír, hogy a megjelenéskor ezek még tuti benne lesznek a programban.

Az egy dolog, hogy Peebee fordítva rántja elő a fegyverét, a Mass Effect: Andromeda legbizarrabb pillanatai azok, amikor közelről kell bámulnunk a karakterek mimikáit. A hátunkon feláll a szőr! Hiába tűnik ígéretesnek a játék, rengeteg technikai baki árnyékolja be az élményt, az alábbi videó kiváló összefoglaló a témában - ezt olvasónk, Glek osztotta meg velünk:

De félre a mókát és kacagást! Sajnos rossz hírünk van, egy darabig ugyanis biztosan benne maradnak a játékban ezek a hibák. A BioWare szerint az EA Access- és az Origin Access-előfizetők számára közzétett próbaváltozat már az első napi javítással peccselt állapotában mutatja be a játékot, vagyis március 23-án pontosan ugyanerre számíthatunk.

Természetesen később érkeznek még frissítések, de ezeknek biztosan lesz egy kis átfutási ideje.

69.
almaspite
#68: Ebben én semmi lejárató kampányt nem érzek. Egyszerűen gondok vannak a játékkal, mert a tesztelési időben szerintem megint a jövőbeli DLC-kel foglalkoztak. Ez az első 10 órás próbaverzió, vajon mik vannak még benne. Sőt ebbe a videóba nincs benne az összes gond. Twitter és az összes oldal teli van rakva ilyen felfedezésekkel.
68.
almaspite
Nekünk úgy tanítják tesztelés és bugok javítása majd dokumentáció. Már azon elgondolkodok, hogy egyszer is végig mentek a játékon, oké úgy voltak az arc animációkat majd javítjuk, nincs idő. De könyörgöm amikor fordítva lő a fegyverrel... Ne már komolyan ezt nem vették észre a többi száz gond között, és kb 25 másodpercbe telne javítani. Persze az idejük 30%-át rászánták a tesztelésre.
67.
BandiSecurity86
Stevenek nincsenek baràtai.A mass effectben meg talált magának párat anno.Mint ahogyan ezen az oldalon az univerzum összehozta a sorstársaival.Nyilván sok sérelem érte a lelkét gyerek korában,ezért lett olyan amilyen.Egy jobb világban nem vitázna vele senki sem mert neki az kell,hogy megértsük milyen okos,és kifinomult egy csoda lett felnőtt korára.Az ő véleménye a galaktikus szent írás,mert ő tudja,hogy ami neki tetszik azt csak a játékosok szűk rétege tudja fell fogni,mert a többségnek,csak a Zelda szintű gyerekes játékok valók,mert bizony az ő szintjük.
66.
Mortis
#65: az is nevetséges, amit te művelsz a játék körül. értjük, neked tetszik, mert (valószínűleg) gyenge pillanatodban megrendelted s nem akarod elismerni, hogy elhamarkodott, hovatovább, hibás döntést hoztál. ez egy jó játék, olyan jó, hogy végigjátszod, szórakozol közben s utána elfelejted: erről nem fognak a megjelenése után 5 évvel blogok születni, hogy felidézzék az egyszeri s utánozhatatlan élményeket, amiket köszönhetünk neki. ezen a produktumon egyszerűen túlságosan látszik, hogy piaci s rajongói nyomás szülte, véletlenül sem valaki vágya arra ,hogy elmondja ezt a történetet, ezekkel a karakterekkel. annak örülök, hogy van női turian csapattárs, mert az Omega DLC-ben is nagyon bírtam az ottanit, de kb. ennyi tetszik a csapatban, 10 óra után.
a trilógiát is borzasztó túlértékeltnek tartom s az Andromeda tényleg túl sok savat kap néhány helyről: de ez nem változtat azon, hogy nem raknám oda az első három rész mellé - ahogy a Gears 4-et se az első háromhoz, a DA 2-t és DA:I-t se az Origins-hez, a Resi 6-ot se az 1-5 és 7.-hez, stb.
59.
Shadowcamo
#58: Csütörtökön kapom fel a játékot, iszonyatosan várom már. Egyet értek amúgy az írásoddal, teljesen. Picit túl tolták a hate vonatot, lassan már az is csalódott, aki még ki sem próbálta a játékot, illetve az is szidja, akinek igazából tetszik. :D Félre értés ne essék, nem védem én a játékot, nem is próbáltam még. Mindössze annyi, hogy szeretnék elfogulatlanul leülni elé, kizárva a sok acsarkodást. Erre bíztatnám a többieket is, akiket érdekel a játék. Pláne azokat, akik bejelentés óta várják és eddig megvolt nekik mind a három epizód. :)
58.
StevenSan
#55: A tesztek arról szólnak, hogy a játék hosszabb lefolyású és beérnek ezek a karakterek bőven, csak nem azonnal. De gondolom egy Garrus neked sem a Mass Effect egy első órájában lett a legemlékezetesebb és legjobb játékbeli barátod.

Here is the thing: ha nem kóvályogsz az eredeti Mass Effect 1-ben, akkor az egy 10-11 órás játék, aminek az utolsó 4 órája csak az izgalmas és érdekes, a többi az felvezetés a durranásra. Na most a tesztek és az eddigi eredmények szerint az Andromeda meg egy bő 25 óra, ha csak a fősztori után futsz és semmi mást nem csinálsz, míg, ha bámészkodsz, akkor laza 60, de 80-is kijöhet, ha sokat dumálgatsz. És akkor még nem csináltál meg mindent.

Na most ebből a 80-ból, ugyan úgy nem az első 2-ben kapod meg azt az érzést a csapattársakkal kapcsolatban, mint ahogy a 10 órás első rész esetében sem az első órában kaptad, hanem a második - harmadik részre.

Nem nagyon tudom máshogy megfogalmazni. Ez összetettebb játék, hosszabb, lassabb lefolyású és az értékei mélyebben, a későbbi játékmenetben vannak elásva. Tehát az arányok ugyan azok, de ez is a végére fog bedurvulni. Viszont nem egy Call of Duty, hogy az első percektől kezdve epikus élményeket adjon. A játék első 10 órája jóformán csak tutorial, ahol a nyakadba szakadó összetett és eddig minden résznél bonyolultabb rendszereket próbálod ízlelgetni-értelmezni.

Kutatás, kraftolás, nyílt pályák, több hub, több duma, új harcrendszer, párhuzamosan futó szálak, több mellékküldetés, world boss-ok... Ez a játék annyi idő alatt fekteti le az alapjait, mint az egész Mass Effect 1 volt és ezt nem értik sokan meg. Addig nyilván a Kett Archon is békén hagy.

Ha most nem tudtam neked átadni, amire gondolok, akkor az nyilván az én hibám. Viszont ha konkrétan az a bajod, hogy nem személyesen Garrus, meg Liara van ott veled, azon nem lehet segíteni, ez nem az a játék, nem az a hős, nem az a sztori, nem azok az emberek. De egyébként megjegyzem, hogy Liara-t már hallottam audio log formájában, ha ez megnyugtat. És ha érdekel, sok teszt azt emelei ki negatívumnak, hogy a kelleténél többet nyúlnak vissza a rég halott szereplőkhöz.

Máshogy nem tudom ezt elmondani. A ME2-t sem hibáztattuk és hibáztathattuk azért, mert nincs benne Wrex, mint csapattárs, hanem Grunt van. A Mass Effect 3-at sem azért hibáztattuk, mert nincs benne Zaeed, hanem EDI van. És az Andromeda-t sem hibáztatjuk azért, mert nincs benne Garrus, hanem a kétszer akkora barom Costa van ott, aki mindig teljes erőbedobással harcol melletted, de ha bekérdezel neki, akkor olyant mond, hoghy leteszed a hajad.

Mindegy. Felesleges szájtépés. Figyelj: ne vedd meg, ne torrentezd le, ne játsszál vele, hanem szidjad. Igazából neked erre van szükséges és nem egy új Mass Effect játékra.
57.
Firsttime
#53: A figyelem felhívás felkiáltójelet von maga után.
Hihetetlen, milyen alakok vannak...
56.
GAMEROD
#53: Örülünk nagyon hogy nem képesek mostanában minőséget kiadni az tripla A kiadók. Ez nem a Toy Story csessze meg, hanem a Mass Effect.
55.
KőbányaKispest
#52: Miről pofáztam pár napja? Pont erről.

De jó ez a Cora, meg Pibi, meg niga raszta, meg isten tudja milyen nulla fingszagjózska senki. Nem tudtak volna egyéneket kreálni 5 év alatt? De úgy látom nem sikerült.
54.
o==3
#53: Véget ért a napközi?
53.
ilovenancythompson
figyeljetek buzik? mi lenne ha játszanátok inkább ás örülnétek olyan gameknek mint a w3 és ? MEA, zesniális gaméka magukn nevében, nem szánalmas szőrszálhasogató buziskodásként kéne tolna hanem orülni annak hogy ilyen kaliberű gémek vannak. Freddy apátok szólt, uff!
52.
StevenSan
Már kint vannak a tesztek ugye, de mivel itt még nem lett ez hír ide kell reagálnom. A játék jelenleg 78 %-on áll, feltehetőleg ez csökkenni fog. A legkisebb értékelés 55%, a legnagyobb az 95%... Az 55-ösben megy a horizonozás rendesen, ahogy várható volt az ilyenektől de a zeldázás sem marad ki a hányásból, a 95-ösben azt mondják, hogy a játék feledteti az élményével a gagyiságát.

A legidegesítőbb pillanat a review-k ból: "Hát az új csapattársak nem helyettesítik a régieket". A jó anyádat, akkor vegyed minden évben a Call of Duty-t, az van a hülyéknek, mondhatnám, de ugye nem mondom, mert nagyon aranyos kis civilizált alak vagyok.

Na mindegy, szóval ezek mennek, lehet drukkolni és lehet ellendrukkolni :)
51.
grindcore
#50: Ezt nézzétek meg 8:18-nál, ott állnak melletted, de amikor visszakapod az irányítást, hirtelen gyorsan, nehogy látszódjanak a kamerában szétrebbennek mellőled, nehogy ott legyenek a képben. Mintha éppen fingott volna a csaj, úgy menekülnek :DDD https://www.youtube.com/watch?v=3GtoQlEXnKU&index=1&list=LLKkxIMtRxSRxMsMaZERedLg&t=429s
50.
grindcore
Igazából elnézegetve a walkthrough-kat a véglegesből, csak a főszereplő rohadt gázos, de úgy általánosságban is rusnya, plusz neki totál rossz a mimikája-lipsyncje, és néha beesett vállal ácsorog. Abszolút nem vagyok semmilyen maximalista, hiszen Doom-on meg régi gammákon nőttem fel amiben semmi ilyesmi nem volt, de ultra gáz, hogy akit a legtöbbet kell nézni az egy elba**ott rusnyaság, rengeteg hibával. A többi karakter amúgy szerintem tök elfogadható. A járásuk béna, de kb mindig mögötted vannak amúgyis...
49.
Artyom150
Mass Effect 2-3-ban ezeknél a bugoknál önmagában sokkal nagyobb gáz volt a női Shep mozgásanimációja, ami gyakorlatilag megfelelt a férfi Shepnek, és csak emiatt képtelen voltam női karakterrel játszani, pedig nagyon szerettem volna egy szexi dominát, amint riszálja előttem a fenekét, szigorúan beszél mindenkivel, és változatos módokon gyilkolja az ellent. Plusz további rontás volt a szememben, hogy kötelezően maga elé fogta a fegyvert a Shep amikor ellenség volt a térségben, függetlenül attól hogy milyen távol voltam tőlük, amit azért rendesen szoknom kellett. A Mass Effect 3-tól sokáig prüszköltem.
48.
Firsttime
#46: Részemről meg pont nem értem miért pont a witcher 3 hoz hasonlítgatják. Szerettem a witchert de az sem a mimikák királya. Sőt... Csak ügye rég volt szép volt talán igaz sem volt. Mimikaban uncharted 4 amit eddig legjobbat láttam. Amúgy Számomra kicsit úgy tűnik mintha kicsit tultoltak volna a mimikát. Mint amikor egy színész tuljatsza magát. Mint amikor az a bohóc Trump rángatja a narancssárga arcát. A többi hibát , meg hogy pop upolnak a karakterek meg megakadnak a falban meg esetleg egy két mozgást furán dob be haggyuk már. Ez minden ilyen méretű játékban megvan. Jaja. A witcherben is. Ott is rengeteg dolog volt amitől kibtudtam volna tépni a fogaimat.
47.
fojesz
#34: Átírtam, köszi.
46.
zozo76hun
mondom mar megnezem mi ez az arcmimika hiszti. es tenyleg, ossze sem lehet hasonlitani a witcher 3 animacioival. kicsit olyan erzesem volt mintha minden szereplonek gumiarca lett volna. inkabb rohejes. az alien isolation-ban, az androidoknak volt ilyen arcuk... :)
45.
Firsttime
#35: "De akkor melyikhez egyszerűbb az animációkat megírni, ahhoz, ami fix és fertig a kezdetektől, vagy ahhoz, ami bármelyik nem és bármilyen arc lehet? Ugye."
Tökmindegy. Mindkettőnek ugyanolyan nehéz megcsinálni a mimikát. Fognak egy csont szerkezetet és azt animálják meg. Aztán hogy a csonthoz milyen mesh tartozik már a kutyát nem érdekli. Ez nem lehet kifogás, hogy a játékos generál kinézetet.
44.
ADMlN
#35: Ne haragudj, de nálad valami tuti nem kerek...

Nekem nagyon is konkrét véleményem volt. Az volt a véleményem, hogy a cikkíró részéről erős túlzás volt az Andromeda-t az év scifijének kikiáltani egy olyan demo alapján ami a szaksajtó és a rajongók által is vegyes fogadtatásban részesült.

A Horizont meg semmiképp sem akartam összehasonlítani a Mass Effecttel, csak illedelmesen megkérdeztem a mélyen tisztelt cikkírót, hogy próbálta-e a Horizont, ami mondjuk már megjelent és mind a szaksajtó, mind a játékosok részéről pozitív visszajelzéseket kapott, ha már így márciusban egy demo alapján osztogatja az év scifije díjat. Az, hogy ebből te egyből komponáltál egy összehasonlítást a két játékból, már csak a te agyszüleményed, nekem semmi közöm hozzá.

"De akkor melyikhez egyszerűbb az animációkat megírni, ahhoz, ami fix és fertig a kezdetektől, vagy ahhoz, ami bármelyik nem és bármilyen arc lehet?"
Annak a mondatomnak melyik részét nem értetted, hogy engem nem az animációk meg a mimika zavar? Hmm? De ha már így szóba hoztad, akkor ez a kifogás egyszerű bullshit. Mert ha ez a helyzet, akkor azt mivel magyarázod, hogy a fix arccal rendelkező NPCknél is szar a mimika? Hmm?

"Nem azzal volt a para, hogy nem jó a véleményed a játékról, hanem azzal, hogy egy Star Wars-hoz hasonló űreposznál benyögted a Horizon-t, mint űreposz b+. "
Ilyet te hol olvastál tőlem, hogy szerintem a Horizon egy űreposz?
Én a Horizont mint a scifit hoztam fel, mert bizony a scifi egy szép ,színes műfaj, elférnek benne az űreposzok meg a posztapokaliptikus storyk is. Ha pedig szerinted a scifi csak űreposz lehet, az már csak a saját korlátoltságod. Én az egészet az "év scifije" megnyilvánulásra írtam. Még idéztem is, hogy a gyengébbek is megértsék.

Szerintem fejezzük be azzal, hogy csak begőzöltél mert kritizálták a neked kedves játékot - és ezért beszélsz félre - mert mostmár csak magadat égeted.
43.
Prax
#41: Mashol azt irjak, hogy a hulye picsa csak felvagni akart vele, es nem is o volt a lead designer. Hat nem jott be neki, a cosplayereket sem az eszukert szeretik.
41.
Prax
" a vezeto animator egy tumblr-tier cosplayer, akinek nincs tapasztalata a professzionalis animalas teren" egy a sok komment kozul amit olvasok fb-n, de azt is irjak, hogy ez is csak a politikai nezete miatt kapta meg a poziciot. A masik nagyobb kritika, hogy az egesz sztori egy fanfictionre emlekeztet.
40.
StevenSan
#39: Való igaz. Viszont az eddigiek alapján eddig még ilyennel meg az Andromeda-ban nem találkoztam. Persze ez nem zárja ki, hogy a jövőben nem fogok. Az ilyen játékoknál ezt elég nehéz elkerülni. Mondjuk a W3-nál külön élveztem egy-két ilyan dolgot, hiszen néha napján akkora hatalmas parasztokba (és mindezt a jó értelemben véve) lehetett belefutni, hogy nem is érdekelt, hogy azt az arcot már láttam, mert olyan műsort adott elő a figura, hogy megfeküdtem tőle :)

Szóval vannak hibák, amiken egy 100-180 órás nagyszerű játéknál az ember túlteszi magát különösebb bármi nélkül. Meg persze vannak, amiken nem.
39.
GAMEROD
Witcher 3-nak is megvoltak egyébként a hibái, elég sok egyformának ható arc volt benne.
37.
o==3
#31: Köszi a linket, pont erről beszélek. 81 millióból 46 volt a fejlesztés, amivel igencsak a sor végén kullog a Witcher.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...