E3 2017: Így fut majd PS4-en a Kingdom Come

  • Írta: zoenn
  • 2017. június 17.
  • Videó
Az oké, hogy a Kingdome Come: Deliverance PC-s verziója bitang jól fest, de mi a helyzet a konzolos változatokkal? Ezúttal a PlayStation 4-es verzió kerül terítékre - itt sincs szégyenkeznivalója a szerepjátéknak.

Sajnos idén már nem játszhatunk a Warhorse realisztikus szerepjátékával, de legalább már vághatjuk a centit. A Kingdom Come: Deliverance 2018. február 13-án jelenik meg PC-n, Xbox One-on és PS4-en.

A játékban egy kovács fiát alakítjuk, akire rájár a rúd: nem elég, hogy Zsigmond király zsoldoscsapata porig rombolja faluját, egy polgárháború kellős közepén találja magát. A játékban nincsenek sárkányok, sem mágia, csupán a középkori Csehország. Itt a kardnak és páncélnak súlya van, és minden darab elhasználódik idővel.

A készítők még arra is figyeltek, hogy ha karaktereddel az este jól benyakalsz az ivóban, másnap sokkal nehezebben mozogsz.

A konzolos verzió minőségét eddig homály fedte, szerencsére a PlayStaton Access műsorban előkerült a PS4-es változat.

54.
Formula1fanatic
#53: Igen, egyetértek mindennel amit leírtál az összes posztoddal, viszont van még min dolgozniuk. Az miért van, hogy látom csapást indít az enemy, én már akkor reagálok jó reflexel mikor mozdul a karja, de van 2 seces delay mire a karakterem karja/kardja mozdul hiába nyomom időbe a Q gombot, hogy letudjam védeni a csapást. Emiatt bekapom a vágást, holott simán letudnám reagálni az életben a csapását.
53.
Artyom150
Emlékszem Mount & Blade-ben mikor először kapcsoltam be mindent legnehezebb fokozatra, és vívásra kényszerültem. Végtelenül egyszerű benne, lentről, fentről, és két oldalról lehet csapni (illetve szúrni is) egérmozgatással, és ugyanazzal az egérmozgatással lehet az ugyanolyan irányból érkező csapást védeni. Na most amikor először alakult ki egy olyan szitu, hogy én csaptam, kivédte, visszacsapott, védtem, visszacsaptam, védte, visszacsaptam talált, az nálam játéktörténelem volt, majd megőrültem a gyönyörűségtől, hogy vívtam egyet egy gépi ellenfél ellen. Na ugyanez lesz ebben a játékban is, csak remélhetően jóval fejlettebb AI-val, illetve több irányból lehet majd csapkodni, variációs lehetőségek száma nagyobb lesz, jóval nagyobb kihívásnak ígérkezik. Amikor majd tapasztaljátok milyen vívni, az önmagában elviszi a hátán a játékot.
52.
Mirror
#51: Azért ne mondjuk már minden játékra hogy szimulátor mert azért az más kategória ott nem csak szemmel érzékelsz.
51.
Artyom150
#50: Már honnan veszed, hogy nem akar nekik összejönni? A Mount & Blade rendszere nagyon hasonló (és azt zabáltuk) és annak egy kifinomultabb változatát csinálták meg ahogy nézem, ez működni fog. Ahogy írtad is, a DS egy fantasy játék, tehát teljesen rossz példa, hogy egy óriás lények ellen kitalált ugrabugrálást akarnátok tanácsolni egy középkor-szimbe. Ezek a srácok megpróbálták szimulálni a vívást, ti meg szörnyek elleni ugrabugrálásra biztatnátok őket. :)
50.
Mirror
#49: A DS egy fantasy játék amiben varázslatok is vannak (neked nem tűnt fel hogy van pár Boss ami khm... nem igazán emberi lény) senki nem mondta hogy szimulátor, csak érdekességként meg lett jegyezve hogy egy fegyver szakértő részt vett a munkálatokban.
Ennek a game-nek is figyelemmel kísértem a munkálatait pl. próbálgatták a srácok melyik fegyver képes átütni a páncélt vagy áthatolni egy láncingen vagy sisakon a teszteken malachús csontosan ahogy kell annak érdekében hogy átfogóbb, valós képet kapjanak egy-egy fegyver sebzéséről és egyéb tulajdonságairól.

Szóval tudjuk miről van szó csak mivel láthatólag nem akar összejönni nekik a dolog erre lett mondva a DS harcrendszere.
49.
Artyom150
#7: Dark Soulsban ami folyik, annak mi köze egy középkor-szimulátorhoz? Az egy elugrálós csapkodás. Hiteles lenne lovagi páncélban tigrisbukfencezni védekezés helyett. Witcherben is hogy utáltam azokat a bakugrásokat. Az arra szolgál, hogy kispóroljanak egy összetett, normális közelharcot, amiben nem össze-vissza ugrálunk, hanem ki kell védeni azt a tetű ellencsapást. Na erre tesznek most kísérletet ebben a játékban.
48.
Formula1fanatic
#42: Most újra nézve, az általad említett játék harc rendszere messze van a szimulációtól mint makó jeruzsálemtől. Vágás fajták limitáltak, kifáradás nélkül ilyen ütemben nem csapkod senki, az elpattogó elugrások tipikus árkád elemek, semmi fizikai nincs bennük. Szóval ennyit a baromságokról :D A Kingdom come-ban azért lényegesen kidolgozottabb harcrendszer van, és sokkal közelebb van a szimulációhoz. Más kérdés, hogy elvan cseszve, engem ott leginkább a delay zavar.
47.
Formula1fanatic
#42: Láttam már belőle jó néhány videót, de nem arra a játékra gondoltam, crytek 4-es üzenetére akartam válaszolni.
46.
Zoli0507
#43: Kusarigama, axe?? ;)-
Èdesmindegy melyik mièrt gyors, ez rajtam nem segìt. :)- XD

Pròbàld ki az Abyss-ek kardjàt két kèzben (akkor a balban lesz egy tőr) ès a special move-jàt (L1) 3van neki. DS mèrcèvel mèrve rohadt gyors de Nioh-hoz kèpest lassù az is.
45.
Mirror
#42: Csak mosolyogtam ezen az "arcade harcrendszer" kijelentésen.:)
44.
Zoli0507
#41: Hàt màs ötletem nekem sincs XD. Csak "bosszantò", a Nioht leraktam azèrt mert egy boss az "őrületbe kergetett" XD(elment a kedvem mèg attòl is hogy pàr kört fussak a dlc jòval nehezebb az alap jàtèknàl), gondolom majd egy kis "könnyed" szòrakozaskènt a DS-ben "mèregből" lekaszabolok mindenkit, erre a vègleges kiadàs plusz a nioh-hoz valò hozzàszokàs miatt meg jòl pofànver. De a DS most ùjra beszippantott ès a bossok nehèzsège miatt kìvàncsivà is tett,... szòval nincs megàllàsXD
43.
Tuco
#40: Azért gyors a nioh mert ilyen a japán kardvivás! Ez a jellegzetessége. Ilyen egyszerű :)
42.
Tuco
#39: Látszik,hogy nem játszottál a ds-el mert különben nem írtál volna ekkora baromságot,hogy arcade a harcrendszere!
41.
Mirror
#40: Akkor csak a tanulás marad, és a türelem gondolom majd meghozza a gyümölcsét.:)
40.
Zoli0507
#35: Na, a vàlaszom nem. Àtraktam movie modba, az 30fps-t jelent. Deee a karakter attòl mèg ugyanolyan gyors ès az ellensègek is.
De most ìgy a kontraszt mègnagyobb hogy pihentettem a nioht. Sokkal de sokkal gyorsabb, a BB is lassù hozzà kèpest nem gyengèn.

Egyèbkènt osztom Tuco vèlemènyèt. Nekem is mindhàrom a szìvem csücske. (Nem vèletlenül vettem meg a DS teljes kiadàsàt is).
Egyèbkènt lehet rosszul emlèkszem deeee valami eszembe jutott!! A DS első kiadàsànàl a bossok relatìve "hagytak időt" arra hogy estust szlopàljak. Az Old demon, a Watchers, Pontiff nem hagynak időt. Akàrmilyen messzire is dodge-ok vagy futok ès inni akarok most olyan move-ot csinàlnak amivel 100szazalèk hogy eltalànak ivàs közben. Pèldàul Pontiff-nak van egy 4-es move-ja, ha közben 3-at hàtra doge-tàl akkor kettő is belefèrt. Tegnap!!!!!!! Èdesmindegy mit csinàltam ha inni akartam nem volt olyan 3-4esetet leszàmìtva hogy ne vàgott volna belèm. Ha ittam megvàgott, ha nem ittam akkor csak lassan sètàlt de legközelebb mikor ugyanazt a move-ot megcsinàlta ès inni akartam akkor AZONNAL nekem esett nem hagy időt.
39.
Formula1fanatic
Egy szimulátor játékba azért ne rakjanak arcade harcrendszert. finomítani kéne a jelenlegit, többek közt az olyan dolgokat javítani amiket írtam az első posztomban.
38.
Mirror
#37: Köszönöm néked is!
Most már egyre izgatottabb vagyok a Nioh miatt, nem baj nemsokára belekóstolunk egy kis "szakéba" azaz szamuráj kalandba.:)
37.
Tuco
Mirror, hogy én is hozzászóljak mint souls fan:
Ha választanom kéne,hogy melyik a kedvencem a ds a bloodborne vagy a nioh akkor nem tudnék dönteni és ez nagy dicséret a nioh-nak. Számomra is a nioh harcrendszere a legjobb egyébként de én ugye elvakult szamurájmániás vagyok úgyhogy ezen a téren nem mérvadó a véleményem. Ami viszont egyértelműen gyengébb a ds-nél az a történet! De más téren egyáltalán nincs szégyenkeznivalója! Én nagyon tudom ajánlani!
36.
Zoli0507
#35: Na most elindìtom a Nioht (kb mar 1hònapja nem vettem elő a rohadèk Boss annyira felidegesìtett). Tegnap este győztem le Pontiffot szòval most nagy lesz a kontraszt. Par percet kèrek ès megmondom
35.
Mirror
#33: Nem a 30-ról 60-ra történő "fps" váltás miatt érzed másnak?
Csak azért mert a DS2-nél még X360-on majdhogynem újra kellett tanulni a játékot ez miatt mikor kijött a "Scholar of the First Sin" 60fps-el.
34.
Zoli0507
#30: Èrtettem a viccet ìrnod se kellett volna XD.

Csak nekem azèrt volt èrdekes mert meg voltam ròla győződve hogy ebbe sem lesz, aztàn vèletlenül megnyomtam az options gombot ès csodalkoztam egy nagyot. Màr a jàtèk felèn tùl voltam mire ràjöttem.XD
33.
Zoli0507
#29: Ez egyènfüggő, van amit èn elintèzek màsodik nekifutàsra amit màs 20-bòl se. Ès fordìtva. Èn arròl ìrtam hogy valami nem stimmel, az első kiadàs ès a mostani game of the year nem ugyanaz a nehèzsèg
31.
Mirror
#29: Szerintem "Twin Prince" és "Nameless King" az alapjátékban a DLC-ben "Midir" és "Gael" de a DS-ben mindenkinek megvan a saját "mumusa".:)
30.
Mirror
#28: Köszönöm szépen a + infókat.
"pause" nem is tudom mikor játszottam olyan game-val amiben volt ilyen funkció ez annyira casual (csak viccelek).

Még egy uccsó kérdés pvp vagy multi van a játékban??
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...