Fallout 4 - megnyitotta kapuit a Creation Club

  • Írta: fojesz
  • 2017. augusztus 29.
  • Hír
Link másolása
A Bethesda újra megpróbálkozik a fizetős modokkal, annyi különbséggel, hogy a Creation Club tartalmai házon belüli vagy a cég által szigorúan ellenőrzött, külsős fejlesztések.

A Creation Club kezdeményezést még az idei E3-on mutatta be a Bethesda, az ötlet tulajdonképpen a fizetős modok finomhangolt újracsomagolása. Ha emlékeztek, a Valve annak idején a Bethesdával karöltve kísérletezett azzal, hogy a modoknak valódi piacteret hozzon létre, a népharaggal kecsegtető ötletet azonban gyorsan elkaszálták.

A Creation Club hasonló kísérlet, a legfontosabb különbség az, hogy itt a Bethesda házon belüli és az általa "kézzel válogatott" külsős kiegészítéseket lehet megvásárolni valódi pénzért. A PC-s Fallout 4 esetében már élesedett, PS4-en és Xbox One-on pedig ma rajtol el az üzlet, és új páncélokat (Power Horse Armor, valaki?), fegyvereket, valamint egyéb apróságokat vehetünk benne. A bezsákolt kiegészítőket aztán változó módon oldhatjuk fel a játékban, némelyiket úgy kell kikraftolnunk, másokat egy-egy küldetés teljesítéséért kapunk meg.

A The Elder Scrolls V: Skyrim - Special Edition üzlete a jövő hónapban indul.

16.
16.
user101
#14-15: Hát az a játék első 10 perce :) Amúgy 5 vagy 6 bázisom van összesen vagy 75 telepessel mindegyik körül fal és egy tonnányi minigun és defense állvány, víz kaja, meg minden jóság. Ha van hozzá állványod akkor több helyre is jut PA, fusion coret meg egy csomót találtam... Mindegy, furcsa ez a játék, lehet hagyni kellett volna az építkezést a francba és menni a vak-világba, mint a 3-ban. :) De valahogy az nem volt annyira élvezetes és sokszor felbosszantott barangolás közben. De a kedvencem a sebezhetetlen és repülő / teleportáló ghoul meg a pontos, távcsöves, nem szóró és nagyot sebző puska, ami vats-ból 97%-on akármennyiszer képes miss-elni még egy radcsótány ellen is ... Ráprüszkölök meghal, de fegyverrel nem lehet megölni... :)
15.
15.
Formula1fanatic
#12: Mondjuk a spoilereket azért illene kerülni.
14.
14.
Formula1fanatic
#12: Mondjuk a power armor sem sokat ér az elején hamar kifogy a nafta, az amolyan ízelítő csak, de használni sem lehet normálisan kezdeti szakaszban. A bázisépítgetés engem sem érdekelt. A Death Clawot meg nem egyedül kell leölni és nem pizsamában azt tegyük hozzá azért.
13.
13.
Rakottkrumpli
Ha házon belül fejlesztenek plusz tartalmat és azt pénzért adják ,akkor az nem DLC? :D
12.
12.
user101
f1f: én pont ellenpéldának indultam. Annak ellenére vettem meg az F4-et, hogy mindenki nagyon szidta. Gondoltam, hogy ha ennyire utálják akkor az pont nekem való... Az F3 kapcsán is nagy volt az ellenszenv, de életem egyik legnagyobb _pozitív_ csalódása lett, a Skyrimet is mindenki ekézte aztán eddigi pályafutásom leghosszabb végigjátszása lett és megint neki akarok majd esni egyszer, valami vállalhatatlan karakterrel... :)))

A grafika / vizuális élmény az F4-ben sosem érdekelt, szerintem teljesen rendben van és nem volt probléma a számomra.

- Ellenben utáltam a narratívát,
- a jellegtelen karaktereket,
- a céltalanságot,
- a bázisépítős nyersanyag hajhászós baromságot,
- a hangulattalan kusst a játékban,
- a skilltreet a millió haszontalan képességgel és a millió előfeltételhez kötött pár hasznos perkkel amit évekbe telik beszerezni, de már az elején nagyon kellene,
- Power-armour az első öt percben,
- első küldetésben DeathClaw- GYALÁZÁSSAL ! :D
- a VATS továbbra is egy szar használhatatlan f0stenger. 97%-os esélynél párhuzamba 5x mellélő fél méterről,
- a napi 3x fagyást, beakadást, beragadó küldetést, beszorulást nem létező objektumokba...

40+ órám van a játékban és egyszerűen nem érzek késztetést, hogy újra elővegyem. Azóta viszont már a negyedik vagy ötödik játéknak kezdtem neki ( hármat vagy négyet végig is játszva ).

Egy szó, mint száz: én visszalépésnek és elérdektelenedésnek éltem meg a 4. részt és nem tudnám tiszta szívvel javasolni... Maximum nagyon leértékelve, uborkaszezonban!
11.
11.
Formula1fanatic
#7: Hallottam olyat is aki szerint unalmas volt hiába több rpg elem, bár én nem osztom, de tényleg más mint a 3. rész hangulatban. Nekem eddig az összes rész bejött a hibáik ellenére is, persze az eredeti 1,2 marad az etalon azok tényleg rpg-k :D
10.
10.
Formula1fanatic
#5: modokkal biztos sokat lehet rajta alakítani, persze nem mindenki szereti csinálni.
9.
9.
Formula1fanatic
#3: Pontosan az a baj, hogy volt aki elkezdte ezt a fikázást aztán elterjedt mint valami betegség tudat alatt is hat ám az emberekre, van egy tippem, hogy az első hozzászóló is ebbe a csapdába esett bele. Felejtsd el ki mit mond, kezd el játszani mindenféle előítélet nélkül.
7.
7.
Bisur1996
#4: A New Vegas tele van emlékezetes karakterekkel, hangulatos helyszínekkel és a történet is jól meg van írva. A négy nagyon elsiettetnek tűnik ezeken a területeken.
6.
6.
Machiavelli
#5: Hát én, ha változtatnék akkor a grafika minőségén mindenképp. A grafikai stílussal nincs baj, mert az immerzív csak azért lehetett volna szebb gyárilag. A másik, meg, hogy több átvezetőt raknék a játékba és vagy jobban elvinném az RPG-k irányába vagy kivenném a maradékot mert ez így nagyon keverék lett.
5.
5.
hadzsime
Ha már Fallout 4: Ti mit változtattatok volna a játékon?
4.
4.
hadzsime
#1: Én is valahogy ezerszer jobban élveztem a New Vegast, de nehéz lenne megmagyarázni miért.
Nem rossz játék az F4, csak rossz Fallout. Szerintem egy oldalt tele tudnék írni, hogy mit változtatnék a játékon és gondolom nem vagyok egyedül.
3.
3.
godach
#1: Most kicsit megijesztettél. A három hasonlóan tetszett és a tartalmat is hasonlóan élveztem.
1.
1.
user101
Hát számomra az F4 borzasztó nagy csalódást jelent. A 3-at 68 óra alatt vittem ki anno majdnem 100%-ra, a 4-ben viszont már Diamon Citybe sem jutottam át. Azóta a negyedik vagy ötödik játékot játszottam ki, de eszembe sincs újra elővenni a 4-et. Majd ha már nem lesz mivel játszanom, egy olyan 100-200 év múlva ! :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...