Remekül fogyott a Cuphead PC-n

  • Írta: zoenn
  • 2017. október 2.
  • Biznisz
Link másolása
Mindössze három napja kapható a Studio MDHR platformjátéka, de a steames eladások már most eléggé biztatóak. Pedig a könnyed látvány ellenére egy bitangnehéz alkotásról beszélünk, amibe többek bicskája beletörhet.

Nagyjából 125 ezer példány talált gazdára a Cupheadből az első három napban a Steamen. Magyarán a platformjáték nyitó teljesítménye eléggé meggyőző, legalábbis a SteamSpy nem hivatalos adatai alapján.

Ezzel a launch hetében a negyedik helyet csípte meg a Studio MHDR alkotása az eladási toplistán a PlayerUnknown’s Battlegrounds, a Total War: Warhammer II és Divinity: Original Sin 2 mögött.

Az 1930-as évek rajzfilmjeinek stílusát idéző látvány tehát többeket meggyőzött, de az majd csak később derül ki, hogy hosszabb távon hogyan muzsikál a játék. A kritikák is oda meg vissza vannak tőle (PC-n 90, Xbox One-on 86 százalékon áll a Metacriticen a játék), könnyen lehet, hogy az idei év egyik legjobb alkotásával van dolgunk.

Az xboxos és a Windows Store-os számok még nem ismertek.

19.
19.
Derivel
#2: Egyetértek veled. Csak egy kicsit próbáltam (billentyűzettel, nincs kontrollerem), de a gombkiosztás valami borzalom. Már a tutorial résznél el kellett kezdenem átrakosgatni a gombokat, mert mintha csak random választották volna ki a billentyűket. Kb 5 percenként meg kellett állnom, és újragondolni, hogy mit hova tegyek, mert nem találtam kézreálló megoldást (lehet, hogy további munkával megtaláltam volna, de 4-5 ilyen újragondolás után meguntam az egészet).
15.
15.
crytek
"Windows Store-os számok még nem ismertek" Soha nem is lesznek ismertek ahogy egyetlen egy db pc-s m$ $tore gamenek sem. Nem fogják égetni magukat ezekkel a számokkal :)
14.
14.
GAMEROD
Engem kicsit a C64-es Creatures- re emlékeztet, abban voltak ilyen vicces, de mégis agresszív dolgok. Mondjuk az egy kicsit véresebb volt :D
13.
13.
PaprikaJancsi
Teljesen jó az irányítás, nem tudom min siránkozol :)
12.
12.
Ooorky
Nem értem ezt nehéz meg béna az irányítás dolgot.
Utángyártott SNES pc kontrollerrel tökéletesen visszahozza a régi megszépült Contra meg Megaman időket, amikor volt, hogy kettétörtem a "sárgakazis nintendó"kontrollerét annyira felidegesített a játék :D
10.
10.
RangerFox
Borzalmasan debil a játék. Csak nézz a fenti képen annak a kacsának a szemébe, és ő a lelkedig hatol. :D
6.
6.
GAMEROD
Nagyon helyes. A fejlesztők szívüket, lelküket, munkahelyüket beleadták. Nyilván nem csíráknak való akik véletlenül sem találkoztak platformjátékokkal, mert kiszorítottak a gagyi FPS-ek minden műfajt az utóbbi 15 évben, viszont kell ez is, nagyon jó volt a Giana Sisters is, és nem véletlenül arat a Crash sem.
4.
4.
DarkLord
Nem olyan nehéz ám a játék, hamar ki lehet tapasztalni egy-egy boss-t, mindig egy kicsivel tovább jutsz el és már tudod kb. mit fog csinálni a kb. azért, mert még így sincs kőbe vésve, hogy ugyanazt a támadást fogja egymás után csinálni. Mondjuk a sima pályákból a run&gun félékből vannak betegek nem mondom pl. ez, amit ideraktatok a cikkbe na ez beteg tényleg ezt pár próbálkozás után félre is raktam :D azóta se kívánkoztam vissza rá...
1.
1.
user101
Nem szeretem ezt a stílust, sem a látványt, sem a játékmechanikát és mivel 7 évig fejlesztették, így nagyon nem is számít az egész. Ugyanis mire megint kijönnek valamivel, megint eltelik 7 év, szóval a fene sem fog rá emlékezni. Mindazonáltal, gratulálok a srácoknak, mert komoly munkát és energiát tettek bele és ez dicsérendő !!!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...