Az Assassin's Creed: Origins PC-s változatán a Ubisoft kijevi stúdiója dolgozott, amely állítólag rendkívüli hangsúlyt fektetett az optimalizációra. A játék gépigénye nem változott az Assassin's Creed: Syndicate óta, így az új rész több játékoshoz juthat el potenciálisan, mint az előző, ráadásul a játékmenetet is úgy tervezték meg, hogy azt tökéletesen lehessen irányítani egérrel és billentyűzettel. (Zárójelben: a Syndicate gépigénye anno szokatlanul szigorúnak tűnt.)
Minimum gépigény (720p, alacsony részletesség):
- Windows 7 (SP1), Windows 8.1, Windows 10 (64-bites)
- Intel Core i5-2400s @ 2,5 GHz vagy AMD FX-6350 @ 3,9 GHz
- NVIDIA GeForce GTX 660 vagy AMD R9 270 (2 GB VRAM, Shader Model 5.0)
- 6 GB RAM
Ajánlott gépigény (1080p, maximális részletesség):
- Windows 7 (SP1), Windows 8.1, Windows 10 (64-bites)
- Intel Core i7-3770 @ 3,5 GHz vagy AMD FX-8350 @ 4 GHz
- NVIDIA GeForce GTX 760 vagy AMD R9 280X (3 GB VRAM, Shader Model 5.0)
- 8 GB RAM
Végre választhatunk nehézségi szintet is
A sorozat történetében először az Assassin's Creed: Originsben választhatunk nehézségi szintet, ezt a játék direktora, Ashraf Ismail erősítette meg az Assassin's Centralnak adott interjúban.
Ismail szerint valaki a történetért, valaki pedig a játékmenetért szereti az Assassin's Creedet, ezért vezetik be a testre szabható nehézséget. Mint mondta, a játékosok dinamikusan állítgathatják a játék keménységét, az egyes szintek között pedig nem csak Bayek életereje jelenti a különbséget. Később egyébként annak is kedvez majd az Origins, aki turistaként nézelődne az ókori Egyiptomban.
Az Assassin's Creed: Origins október 27-én jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra. A legutóbbi trailercsokrot láttad már?
Mindegy, ez nekem csak jó, ha belegondolok.
Remélem a nehézség állítási lehetőség azt jelenti, hogy magasabb fokozaton, nincs drón és shotgun, meg hőkövető rakéta ! :DDD
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.