GDC 2018: Ütősen néz majd ki a Metro Exodus

  • Írta: Shifty
  • 2018. március 23.
  • Videó
Link másolása
Az idei GDC-n mutatkozott be a Microsoft és az NVIDIA közösen fejlesztett technológiája, a raytracing, amivel valós időben lehet majd renderelni a fénysugarak útját. A Metro Exodus is használja az eljárást.

Tegnap már megemlékeztünk arról, hogy az idei Game Developers Conference-en bemutatott, az NVIDIA és a Microsoft által közösen kifejlesztett raytracing-eljárást több nagyobb stúdió motorja is használni fogja. Többek között az Unreal Engine 4, amit egy ötletes Star Wars-bemutatóval demózott az Epic Games, de a Unity és a Frostbite is implementálja majd az eljárást. 

Ahogy a 4A Games is, akik saját engine-jükben, a 4A Engine-ben vetik majd be a raytracinget, aminek a képességeit legújabb fejlesztésükkel, a rajongók által már nagyon várt Metro Exodusszal mutatták be.

20.
20.
Duken
#17: Metro Last Light-ot Ps4 pron is próbáltam és hát nagyon messze van az ocsmánytól. Gyönyőrű volt, mondom ezt úgy hogy high end pécém van. A pro-hoz meg egy samsung ks 9000 használok 4k true hdr stb brutális a látvány, de azért nem olyan részletes mint pc-n. Nem olyan mint egy HZD de olyan grafikát a gamer pécémen se nagyon láttam még. Hihetetlen a decima.
12.
12.
Zoli0507
#11: 6percnèl van amiről ìrsz. De egyèbkènt az egèsz azt mutatja be. Nem nèztem vègig, szòval nem tudom a dlc benne van-e. A hònak van mèlysège, Aloy meddig süpped el benne. Ha szakad a hò akkor egy idő utàn elkezd "feltöltődni", vagy ha rohadtul fùj a szèl ès felkavarja a földről akkor is ez az eredmèny.

https://m.youtube.com/watch?v=HfnP7ARaJy0
11.
11.
Aborg
En is regota varok egy jatekra ahol lenne a szelnek is fizikaja. Jo kis idojaras szimulaciok lehetnenek benne, a szellotol kezdve a viharos szelig, a falevelektol kezdve a sok limlom kacatig, az eso is folyna, tocsakba gyulne az alacsonyabb helyeken stb.
Igaz hogy a teljesitmenykorlat miatt talan nem lehet osszehozni a legreszletesebb grafikaval, de valami stilizalt Borderlands-szeru grafikai szinvonalon el tudnam kepzelni.
9.
9.
Szabby999
#4: Szia!

A fű mozgását én sem igazán tudom mire vélni, viszont a falevelek mozgása nem része a fizikai szimulációnak (megjegyzem, a fű mozgása sem), az ilyen effektek ún. particle editorral készülnek. Azért nem szeretik használni, mert túl sok erőforrást felemészt a grafikus motorból és a hardverből is. Tapasztalataim szerint az általad hiányolt, korszerű faleveles szimulációhoz sok ezer poligon felhasználása szükséges (mármint "darabonként").
8.
8.
zsocc-nrg
Áll-leejtős! Bár a Metro játékok mindig is szemkápráztatóak voltak szóval meg sem lepődök.
7.
7.
Stranger
8 évvel az első rész után ennyi az alap. Persze jól néz, de itt is inkább csak a marketing megy.
6.
6.
Rakottkrumpli
#4: Nem olvastam el, mielőtt kommenteltem :D
5.
5.
Rakottkrumpli
Egy bajom van vele. (mármint a kinézettel) Ez a bólogató növény mozgás. Valami mocskos módon gagyi. Azért már 10 éve is jobb növénymozgások voltak játékokban.
4.
4.
crytek
Az egyik kedvenc szériám, de sajnos nem tudok amelett elmenni ,hogy 2018-van és:

- ott a halom száraz falevél fúj a szél és nem mozdulnak a levelek
- a fű úgy mozog egyenletesen mintha gumiből lenne "lüktet"

Felőlem maradhat a grafika az első rész szintjén de legyen már értelmes fizika benne.
3.
3.
Yanez
Gyönyörű, mint általában minden mai nagy költségvetésű game. Plusz van saját stílusa, ami még többet dob az összhangon!
2.
2.
Duken
Tarkómon fellált a szőr.
1.
1.
RangerFox
Egyik legvártabb játék számomra. Remélem idén megjelenik.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...