E3 2018: Amit eddig tudunk az Anthemről

  • Írta: sirdani
  • 2018. június 10.
  • Hír
Link másolása
A tegnapi nap során végre részletesen bemutatták az EA egyik nagy dobását, a BioWare által készített Anthemet. A játékról azóta is érkeznek az újabb és újabb hírek, melyeket az alábbiakban foglaltunk össze.

Az EA Play 2018 konferencián bemutatott Anthem trailer és gameplay demó mellett számos részlet látott napvilágot, így például az is, hogy a játékot kizárólag online lehet elindítani. A BioWare-es Mark Darrah Twitter posztjában arról írt, hogy igaz, hogy lehetőségünk lesz egyedül is játszani az Anthemet, ám mindenképpen online kapcsolatra lesz szükségünk, hogy használhassuk a programot. Az ok nyilvánvalóan a játék felépítésében található, hiszen rendkívül sok online funkciót tartalmaz, melyek a játékmenet szerves részét adják, így internetkapcsolat nélkül túlságosan limitáltak lennének a lehetőségeink.

Egyébként érdekesség, hogy annak ellenére, hogy a játék legfőbb riválisa a Destiny, az Anthem nem fog tartalmazni semmilyen PvP-lehetőséget, a barátokkal folytatott közös játék mindvégig egyfajta co-op vonalon marad.

További fontos infó, hogy mostanra már teljesen biztossá vált, hogy a játék pusztán a nyers harcról, robbanásokról és felfedezésekről fog szólni, mindenféle gyengédebb érzelmi vonalat nélkülözve. Szóval nem lesz benne semmiféle románcra lehetőségünk. A játék vezető producere, Mike Gamble elmondása szerint „nem lesznek románcok. Barátságok lesznek. Valami olyasmi, mint amit a Mass Effectben – különösképp a Citadel DLC-ben –, ahol rengeteg pillanat szólt a barátságról. Például amikor te és Garrus kiültetek célba lőni – az az a dolog, ami felé most is el szeretnénk mozdulni. A romantikus cucc lesz csupán az, amitől eltávolodtunk az Anthem készítése során.”


A javelineknek hívott exosuitokról megtudtuk, hogy négy fő típus létezik majd belőlük, ezek afféle kasztként működnek majd. A Ranger egy általánosabb, "mindenre alkalmas" páncél, egyszerre mobilis és ütőképes a harcban. A Colossus a klasszikus tank, az Interceptor az agilisebb játékstílust kedvelőknek szól, míg a Storm a support szerepét tölti. Természetesen egyik típus mellett sem kell elköteleznünk magunkat, a kasztok között válthatunk majd.

A játékkal kapcsolatos legnagyobb örömhír azonban az, hogy nem lesz benne semmiféle loot box, sem pedig a játékmenetet befolyásoló, valós pénzért megvásárolható lehetőség sem. A játékon belüli shoppingolás kimerül a kozmetikai kiegészítőkben. Ráadásul amikor egy ilyen, a kinézetünket módosító tárgyat veszünk, akkor sem fog múlni semmi sem a szerencsén, nem lesz doboznyitogatás, sem pedig szerencsekerék, mindenki konkrétan tudhatja majd, hogy mi az, amiért pénzt adott.

Az EA számára a mikrotranzakciók háttérbe szorítása nyilván összefügg tavalyi Star Wars: Battlefront II-es fiaskóval, olyannyira, hogy a konferencián a legtöbb újonnan bejelentett játéknál is felhívták a nézők figyelmét a loot boxok hiányára.

Az Anthemre egyébként még eléggé sokat kell várni, a játék 2019. február 22-én jelenik meg PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re. A fentiekben néhány új screenshotot láthattok a játékról.

8.
8.
almaspite
#7: Nem játszottam az első részel, nem tudom milyen. Konzol hiány miatt csak a kettőt vettem meg leárazva, de szerintem így is túl van értékelve. Mocsok drága játék az árához képest, én a warframel nagyon sokáig eltudtam lenni. A destiny 2-vel az volt a bajom, nos túl könnyű elérni a high end-et. Valahogy, csak a raidek tartják benne az életet, utána azt is abba hagyta az ember, mert nem láttam minek/hova tovább. A dlc-ket nem vettem meg, ahogy néztem Osiris + néhány szintért nem éri meg, kicsit erősebb cuccért. Szóval ha az anthem eltudja kerülni az a csapdát, hogy nem tudd semmit se nyújtani 100 óra játék után, azt mondom nekem nagyon megéri majd meg venni megjelenés után 1 hétre.
7.
7.
Aanash
#5: A Destiny 1-et is a mai napig játszák, pedig abban már nincs hova fejlődni.
Állítólag többen, mint a második részt.
Ha az azzal amennyit tud ennyi embert megfog még mindig, akkor ez a klónja lehet még sikeresebb lesz.
5.
5.
Kolompár Tarzan
Mekkora egy fos lesz ez a játék. Se célja, se értelme, csőben rohangászós Destiny klón. Már most bukta, be sem kell fejezni.

Sajnos már a Mass Effectnél megfigyelhető volt, hogy szarnak a vásárlókra és a rajongók véleményére. Hiszen ők jobban tudják, mi kell a népnek. Hát ez tutira nem.
4.
4.
kebi90
Egy napon jelenik meg a Days Gone-al. Inkább annál maradok, az jobban érdekel. Szép meg minden, de még annyira nem fogott meg.
2.
2.
GAMEROD
A grafika szép, de az atmoszféra nem tetszik. Lehet hogy már kinőttem az ilyen robotos, repkedős, ugrálós dolgokból és a behemót lávafejű bossokból. A Mass Effect 1-3 ban még valamilyen szinten valós és hihető volt a játékmenet, úgy ahogy a karakterek is azért tetszettek, és rendes RPG hatást keltettek, nem arról szóltak hogy találd ki hogyan ugrálhatsz el A pontból B pontba, hanem vitt magával a történet, a megismert fajok, személyek és a küldetés.
1.
1.
Kicsit hasonlít a Giants: Citizen Kabuto játékra.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...