Shadow of the Tomb Raider - terítéken a mozgás

  • Írta: szlav
  • 2018. július 28.
  • Videó
Egy elég rövid, de annál akciódúsabb előzetest kapott a Shadow of the Tomb Raider, a fókuszba pedig ezúttal Lara akrobatikus mozdulatai kerültek. Legyen szó falmászásról, vagy kötélen lengésről, sosem fogunk unatkozni haladás közben.

Újabb rövid ízelítővel készülhetünk a Shadow of the Tomb Raider szeptemberi megjelenésére. A mostani félperces klip arra nyújt rálátást, hogy Lara hogyan birkózhat majd meg Dél-Amerika embert próbáló helyszíneivel. Az ősi városok rozoga faszerkezetei és az ingoványos dzsungel nem az átlagos túrázó bakancsára készültek, s az omladozó sziklafalakon való ugráláshoz nem lesz elég a sztenderd hegymászó felszerelés sem.

A Shadow of the Tomb Raider szeptember 14-én érkezik PC-re, Xbox One-ra, valamint PlayStation 4-re.

9.
madSci
5 év alatt nullát tettek hozzá a mozgásanimációhoz. Darabos futás, kihagyott mozgásfázisok, de nagyon durván, semmi gördülékenység, és nagyon kevés mozgásvariáció, semmi változatosság. Lehet azt mondani, hogy teljesen jó ez, de ettől még szomorú, hogy az igen remek 2013-as rész után a Rise-ban a sztorit is a béka feneke alá engedték le a buta karakterekkel, és még a Shadowban sem tudták gördülékenyebbé tenni Lara akciózását. Az Ubisoft közel sem az animálás csúcsa, de az azért szégyen, hogy még az openworld Assassin's Creed is többre képes ezen a téren.
8.
cyberstaker
Úgy látom szeptemberben nem lesz pénz majd kenyérre. Tomb Raider, Pókember, Spyro...
5.
Aborg
Mar illene valami fizikai alapu mozgast kitalalni a jatekokba, nem csak az ilyen (baremannyire is jonak tuno) elore eltarolt mozdulatokat. Nagy elorelepes volt a motion capture anno, de a kovetkezo lepes a kornyezethez igazodo fizika lehetne. Marmint a fohos mozgasara gondolok, nem a hullak rongybaba fizikajara.Most lattam egy videon az uj NHL utkozesfizikajat: lassan talan valami beindul.
4.
KRAT0S
#1: Azt is kifogásolták itt hogy ugyanazok az ikonok...
Mégis milyen legyen?Ha alapjaiban megváltoztatnak egy játékot akkor az már nem ugyanaz a játék lesz,kellenek a jól ismert visszatérő alapok,ami csak a játék sajátja,és erre kellenek a fejlődések...
(Logikai feladványok viszont tényleg jöhetnének kicsik keményebbek ;))
1.
Darksiders84
Valaki már írta és valóban úgy tűnik hogy ugyanazok a mozgások mint az előző két részben. Engem nem zavar ha jó a kalandozás és változatosan szépek a helyszínek kicsit több logikai gondolkozos résszel esetleg de erre nem sok esélyt látok sajna.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...