TGS 2018: Death Stranding - az aranymaszkos férfi

  • Írta: szlav
  • 2018. szeptember 23.
  • Videó
Link másolása
Újabb trailerrel jelentkezik a Death Stranding, s minél többet látunk belőle, annál több kérdésünk merül fel Hideo Kojima játéka kapcsán. A legújabb videóban bemutatkozik Troy Baker titokzatos, maszkot viselő karaktere.

Hiába az újabb és újabb előzetesek, még mindig nem tudjuk hova tenni a Death Strandinget. A Tokyo Game Show színpadán bemutatott legújabb kedvcsináló pedig ismét csak zavarosabbá tette az összképet. A videóban bemutatkozik a játék egyik rosszarca, aki láthatóan komolyan összeszűri majd a levet Norman Reedus karakterével. A maszkos idegen hangját Troy Baker kölcsönzi majd, és egyelőre nem tudunk róla sokat, csupán azt, hogy valami módon képes irányítani a játék világát elfedő olajszerű anyagot.

A prezentáció során néhány koncepciórajzot is bemutattak a Kojima Productions emberei - az inspirációul szolgáló valós személyek portréi mellett szemügyre vehetjük tehát a Death Stranding univerzumában élő képmásaikat is.


A Death Stranding kizárólag PlayStation 4-re készül, megjelenési dátumot sajnos továbbra sem tudunk közölni.
25.
25.
kopic
24.
24.
kopic
#22: Hat igen, az Inside vegenel en csak ultem es neztem ki a fejembol bamban...
23.
23.
kopic
Ez a jatek megis mi a szent szar lesz?!
22.
22.
zsocc-nrg
Hangulatos de az eddigi trailerek alapján ebből még akármi is lehet és az ellenkezője is. Remélem nem játékba oltott művészfilm lesz a végén amit aztán úgy értelmezel ahogy akarsz. Hasonló élmény volt az Inside ami nagyon jó játék volt egészen a végéig ahol kaptál egy nagy mindfuck-ot az arcodba.
21.
21.
shatterhand
#16: Meg akarom erteni a kesz jatekot,de egy rebuszokban eloadott trailersorozat mar baromi unalmas tole. Egyszer jo egy ilyen jatek: mindenki allitja a maga okfejteset (vajon ez mi , az mit jelent, es mik azok az izek,stb,stb), a mester meg kuncog es sumakol. Ok. Egyszer jo poen. De következő alkalommal is?
Felhajpolni meg azert nem erdemes mert ha nem lesz jo a jatek akkor meg nem ismeri be az ember es elvakultan fogja vedeni "marpedig ez egyedi es nem akarjatok megerteni".
Felesleges. Vard meg, jatszd vele es azt ertekeld. Az az objektiv ertekeles. Ne a rendezo szemelye miatt add oda a 10pontot előre. Az elvakultsag.
20.
20.
user101
Sok hűhó semmiért...
Továbbra sem tudjuk egyáltalán mi lesz a játék...
Sz@rt kavarni nagyon tud kodzsima...

A lényeg, hogy minden média szét fogja hypolni ( a semmit ) és utána mindenki istenítheti ez a borult alakot, pedig lehet csak kezelni kellene ... :)))
19.
19.
shatterhand
#15: Pont igy voltam en is. Az elso 20-30ora alapjan a vilag legeslegjobb, legelethubb lopakodos jateka, egy csoda. Azt utana hirtelen megunta az ember es csapott at az ellenkezojebe.
18.
18.
shatterhand
#3: Semmi egyedi nincs ebben. Kopar szinvilag,meg helyszin, apokaliptikus vilag, aranymaszkos szorny, ennyi?
Egyedi vizualitas pl az okami, Journey, abzü, ahol a keves tobbet ad. Ilyen helyszin mint amit itt látsz az mar az elso monster hunterben is volt. Szornyet meg barmelyik masik japo h&s jatekban latsz.

Kojima stilusat azert ertekelik tul mert a misztikumot keveri a realista vilaggal. Amiben ugyes az a cg jelenetek filmszeru beallitasai, rendezesei. Minden mas egy retesteszta amit szeret nyujtani, utolag megmagyarazni. Es ettol az "oda vissza csavarjuk" dologtol vannak elajulva.
17.
17.
shatterhand
#4: Nagy divat inkabb vkinek a munkajat felhajpolni. Semmire elore kijelenteni hogy 10pontos vilagjatek lesz.
16.
16.
Dízel
Kojima mester amihez hozzáér az arannyá változik. Az MGS 5 pedig rossz példa, mert pont azért lett olyan szar mert a project felénél lelépett. :)
Ez egy különleges művészi alkotás lessz, nem való mindenkinek. Aki nem akarja megérteni és már az elejétől fogva fikázza annak most mondom, hogy neki se álljon mert nem neki való. Sok lesz ez az ő kis képzelőerejének.
15.
15.
Fata Morgana
#14: A lopakodás, nagyon kiválóra sikerült (és az elő mondjuk 40óra) azt alá is írom, de utána jön az undor lopj mint az állat vagy fizess rendes pénzel a FOB-okért és fegyverekért.
14.
14.
Fata Morgana
#11: Már bocs, én RPG fan vagyok, de pont az MGS5 ami első 30-50 óra után annyira önismétlő hogy szinte hihetetlen a tesztelők kaptak rá anno 40-50 órát és durr megírták a teszteket véleményeket, de nem pörgették ki a játékot. Nekem 700óra is kevés volt hogy az összes FOB elkészüljön.
Pedig volt olyan, hogy egy küldetést egész nap nem tudom hányszor megcsináltam újra és újra, hogy tudjak építkezni, de egyszerűen egy idő után meguntam.
A lopakodás, nagyon
9.
9.
Duken
#5: Ennyi! A célt azt elérték, legalábbis nálam. Érdekel a cuccos!
8.
8.
Duken
#4: Ja mostanság nagyon sok kicsike Jonah Jameson van. Az Insomniac győnyőrűen kifigurázza ezeket a nethuszárokat a Pókemberben! :D Amikor J.J. nyomja a hater szöveget a jóba is belemagyarázva a rosszat, akár mit is tesz póki, mindig úgy érzem mintha a Gk-n lennék. :D
7.
7.
Fata Morgana
Ez egy igazán semmitmondó videó, inkább a hype-ot segíti elő nem pedig azt, hogy valami értelmet adjon az eddig bemutatott részleteknek, amit a játékból mutattak, lehet hogy jó játék lesz, de lehet hogy egy nagy katyvasz, mondjuk Kojima-tól minden kitelik.
A másik dolog a cikkből az "összeszűri a levet" azt jelenti hogy összebeszélnek, összefognak inkább az összerúgják a port, bajuszt akasztanak, vagy valami hasonlót kellett volna írni.

6.
6.
markoci555
a fő kérdés: minek a kisbaba
5.
5.
Yanez
#3: +1
A videó nagyon ott van bakker! Hangulatfokozó aztak*rva!
4.
4.
Yonkou
#3: +1
Hagyjad, nagy divat lett Kojimát, illetve a Death Strandinget fikázni, ezért sokan el sem gondolkoznak azon, hogy épp mit láttak, csak fröcsögnek... de tökéletesen összefoglaltad, egyet értek. Pontosan emiatt a titokzatosság miatt olyan baromi érdekes a cucc.
3.
3.
Duken
#2: Miaf@sztól? Hát pl hogy egy videójáték képes ambivalens és szélsőséges érzéseket kiváltani...Na meg persze visszafogott de mégis szuggesztív szinvilágtól, a karakterek kidolgozottságától amit az új Decima motornak is köszönhetünk, a kopár mégis részletgazdag apokaliptikus hangulattól, a szürreális és titokzatos világtól amiből semmit sem értünk és értetlenkedve kérdezük:-ez miaf@szom? No meg ettől a brutális seggszájú aranymaszkos gyönyörű szörnytől. Ettől.
2.
2.
shatterhand
#1: Brutalis vizualitas? Lol
Sci fi+ katonák+ sherpa gameplay+kopár vidék+ katyvasz meg egy kis japo izlésvilág.
Es hozzá a kedvenc megjegyzés: fogalmam dincs mit látok de brutális. Miaf@sztól? Attól,hogy nem tudod elmondani mit látsz?
Lehet ,hogy 10pontos lesz,de a semmit előre felhypolni...
1.
1.
Duken
Nem hiszem hogy láttam volna valaha egy játékban ilyen brutális vizualítást és ezen nem a grafikát értem! Kojima tényleg egy vizionárus, a legérdekesebb karaktereket és antihősőket neki köszönhetjük a játékokban és a Death Stranding egy új szint ebből a szempontból. Remélem maga a játék is zseniális lesz!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...