The Division 2 - masszív lesz PS4-en az első patch

  • Írta: szlav
  • 2019. március 9.
  • Gépigény
Talán senkit nem lep meg, hogy a The Division 2 - csakúgy, mint manapság a legtöbb játék - a premierje napján egy első napos frissítéssel érkezik. A többi platformmal ellentétben azonban a PS4-es változat igen hatalmasnak ígérkezik.

Nem lesz apró jószág a The Division második része, de a PlayStation 4-es játékosok jobb, ha tényleg felkötik a gatyát! A Ubisoft ugyanis körvonalazta a Title Update végső fájlméreteit és ezúttal úgy tűnik, hogy a platformok közt valamiért egészen hatalmas különbségre számíthatunk.

A leírt adatok (melyek összesítve tartalmazzák a teljes játékot, plusz az első napos frissítést) szerint az Xbox One-os és PC-s közönség egy teljesen vállalható, 48-52 GB körüli csomagra számíthat, a PlayStation 4-es változat viszont ennek majdhogynem duplájára rúg a maga 88-92 GB-os adatmennyiségével. Ezzel kell számolniuk a lemezes változat vásárlóinak is, így jobb, ha mindenki kipucolt merevlemezzel készül a letöltésre.

 A The Division 2 március 15-én érkezik PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re.

38.
CitromH
#13: Tisztán látsz? Ki szerint? Szerinted? Az biztos mérvadó :D
Minden Ubis játék egy vacak és az is marad? Örülök, hogy megy az általánosítás, de kíváncsi vagyok(igazából nem vagyok), hogy mennyi Ubis játékot VETTÉL meg valaha is, ha ilyeneket mondasz.

Sajnos az általad említett két példa nekem pont nincs meg, mert a Far Cry szerintem rendkívül unalmas(nekem), a Siege talán érdekelne, de valahogy elkerülte a figyelmem. Ellenben elég sok más játékom van tőlük, és a For Honor kivételével mindegyikkel elégedett voltam. A Honor sem bugok miatt lett felejtős, hanem mert végül mégsem fogott meg.

Nézd a jó oldalát: Hála a "buta" vásárlóknak, most te, a szomszéd Pistike, a Gamekapcson tudod tolni a hülyeségeidet büntetlenül. Már megérte nem? :)
37.
Kawada
#36: A "szerkesztés" gomb mellett lehet jelenteni az idióta kommenteket/kommentelőket.
36.
t0mchee
Off: Moderátorok nincsnek a gamekapcson?
35.
Nagyerecsakide
#31: Igen. Közben rájöttem. Már be sem kapcsolom őket mert több a hátránya néha. Pedig a kinetikus armor az elején jónak tűnt. Egyedül meg szinte csak normalon érdemes mert a többi impossible...így meg jó cuccok nem nagyon jönnek.
34.
Mondi21
Az utóbbi pár évben nagyon divatba jött a sírás, minden szarért. Rosszabbak egyesek mint a 6 éves kislányok. Minden rinya ellenére, elmondhatom hogy pár kellemetlenséget elvétve a Division 1 remekül futott nálam IS.

20/30 tesztelővel végig futni egy világon az is egy dolog meg az is egy dolog mikor 2-3 millio játékos ugrik neki a pályának. Nyílván lesznek hibák, az már más kérdés hogy veszik e a fáradtságot a kijavitásukra.

Ui: Mindazok akik lefikázzák a másik embert, azért mert neki tetszik valami ami neki nem.
Vegyétek be a brét :)
32.
Ultimate
#22: Ezek mind olyan bugok amik rendre megvannak szinte minden játékban minél nagyobb a placc. Openworld játékok kiírthatatlan sajátosságai. Az AC-kben a mérethez képest abszolút elhanyagolható mennyiségben.
Ezekhez képest a bethesda játékok állandóan gamebreaking bugokkal és egyéb problémákkal vannak tele.
A Siege egy dolog,az ubi régi játéka ami félre is sikerült (bármilyen jó is) a grafbutítástól az egyéb nyavalyákon át. Amit még nagyon problémás volt az az AC Unity. Ezeket leszámítva sem elötte sem utána nem voltak komoly buggal kapcsolatos problémáik.
Totálisan fals szöveg hogy az Ubisoft játékok annyira bugosak lennének. Hogy sokszor monoton,ismétlődő,fizikátlan? Aláírom. De hogy bugos...Az utolsó utáni probléma amit fel lehet nekik róni...
31.
shooter1234
#12: A direktíva pont arra jó, hogy ezzel tudod a küldetések előtt beaktiválni a módosítókat (elektronika, adrenalin,kinetic armor és társai), ha te vagy a host. Minden ilyen módosító ad egy előnyt és egy hátrányt, pl. az adrenalin heal meleltt folyamatosan gyógyul az egész csapat, de cserébe nagyon lassú a healing skillek colldown time -ja. A kinetic armor meg extra védelmet ad mozgás közben, de egyhelyben állásnál kevesebbet véd, mint az alapérték. Stb. Érdemes elolvasni játékon belül a leírásukat hogy pontosan mire jók.
30.
kindzsal
#26: Igen ezzel siman kiegyezhetunk. Az ubi szerintem az utobbi 3 evben odatette magat, mind termektamogatas, mind pedig minoseg teren. Tovabbra sem a nonplus utra, sot siman hoznak ki szar jatekokat is, e legyen barhogy evekig tamogatjak (pl. FOR HONOR, ami szerintem halott jatek, megis pimpelik folyamatosan) ennek a legekesebb peldaja pont az R6S.
29.
Max3000
#28: "az egész KONFIG típus és felépítés
28.
Max3000
#26: Azért vannak ennyire eltérő tapasztalatok,mert a pc-n belül is számít az egész típus és felépítés,meg ugye megint különböző tapasztalatok lehetnek konzolon,azon belül is ps4 xbox one-on.Ez mindig is így volt.Szerintem mind a kettőtöknek igaza van,ezen mindig is kár volt sokat mélázni,hogy "de nálam nincs is olyan hiba" .Lehet hogy nincs,másnál meg van.Ennyi.

Hogy az ubi játékai viszik-e a bug Oscart,szerintem már nem így van,sőt ha merészebb akarok lenni nem is volt így,csak ők több játékot dobnak ki és nőnek az arányok.
26.
Kawada
#25: Oké, kompromisszumos "igazságtételként" annyiba bele tudok egyezni, hogy az elmúlt 1-2 évben sokat javult az Ubi. Ettől még sokáig nagyon kiérdemelt volt a Bugisoft elnevezés... :)

Amúgy fingom sincs miért lehetnek ennyire eltérő tapasztalatok. Én pl. Battlefield 5-öt már megjelenésekor játszottam, és leszámítva 1-2 apró grafikai bugot, nem találkoztam komoly gonddal, miközben az internet tele volt avval, hogy micsoda bugos fos...
25.
kindzsal
#24: Nekem Siege-ben a legnagyobb bugom szinten az atrobbantott falon valo "atmaszhatatlansag" illetve, hogy nem tudom letenni a cuccom "valamiert" (Rook Shield pack, vagy a Defuser) pedig nincs korulottem semmi/senki.

FPS droppom nincs (se ping gond), grafikai bugkent a levegoben marado tormelek szokott eloforudlni. Nalam ezek a gondok nincsenek (vagy ha igen nem veszem eszre) mintegy alatamasztandio, hogy most neztem az I-6 bajnoksagot, semmi bug nem volt teljesen folyekony es sima volt a jatek. Abban igazad van, hogy jelenleg a legkomplexebb shooter a piacon, nyilvan ennek megfeleloen a hiba lehetosege is nagyobb.

Igazabol csak arra akartam ravilagitani, hogy legyen barmilyen rossz is a tapasztalatod korantsem egyetemes, mitobb kindulo pontkent sem kezelheto(ahogy az enyem sem) es igaz sem lesz feltetlenul. Erdemes csak korbenezni a piacon...EA felkesz/hianyos bugos jatekokat hoz, Blizzard nagy udoskeje a WoW:BfA is kb beta allapotban jott ki (annak megfelelo mennyisegu buggal) es lehetne meg sorolni. Ma sajnos ez egy allapot, de ebben jelenleg az UBI semmivel nem rosszabb/jobb mint a tobbi (sot meg merem kockaztatni, hogy jobb...fura de tenyleg igy erzem).
24.
Kawada
#23: Wildlandsről nem tudok nyilatkozni, annyira sem tudott lázba hozni mint egy pohár víz egy belga sörfőzdében.

Az Originsről nem is állíottam semmit, semmi játékélményt romboló buggal nem találkoztam, írtam is.

A Siege-ben szinte minden nap belebotlok olyanba, hogy az impacttal robbantott lyukon nem tudok átmászni, vagy egyes robbantott falaknál ha átmennék, akkor visszadobál, mintha felmenne 1000-re a pingem. A barikádolt felületekkel is vannak gondok mind a mai napig. Illetve grafikai glitch-ek közép/nagy távolságban, pl. acog-ba nézve nem látom az ablakon a barikádot, levéve azt (tehát nem célzás közben) pedig barikád van az ablakon. Ezek azért egy e-sport címben, ahol ezeknek a felületeknek elég fontos szerepe van, azért elég idegesítő tud lenni. (de persze, költői túlzás a "napi szinten...", de nagyon-nagyon gyakori. És most nyalt bele a játék a 4. évébe. Féleéve pedig olyan hibák voltak, hogy az operátor választása után fekete képrenyőt dobott be, vagy láthatatlan ellenfél ölt meg ranked meccsen (nem csítelt, bugos volt és csak a fegyverei látszódtak).
23.
kindzsal
#22: En is seigezem, en nem talalkozom "napi szinten játszom 2 éve, naponta találkozom annyi buggal, amivel mondjuk CS-ben 10 év alatt", most akkor kinek van igaza? Felreertes ne essek, nem azt mondom, hogy nincs, de azert ez is eros "koltoi" tulzas.

AC:OD-ban nagyon keves bug volt (a szokasos neha fenn ragadsz a faklya tetejen, vagy nem kapaszkodik fel ott ahol egyebkent kellene) AZ AC:O-ban is maximum ilyenekre emlekszem. Wildlands fuggetlenul, hogy egy szar jatek kifejezett bugra ott sem emlekszem.

Lehet nekem volt szerencsem, de az utobbi evekben korantsem igaz mar az UBI-ra, hogy bugtenger jatekokat adna ki.

Division 2 steam elkerulesevel nalam kimarad, nem ez az elso es utolso jatek igy is van egy csomo, amit vegig kene jatszanom (most DMC5) igazabol szivesseget tettek nekem,
22.
Kawada
#20: Környezettell összeolvadó karakterek, küldetés szerint követő de valóságban téged leszaró npc-k, tornyokból safe helyre levetődő, mégis megnyekkenő hős, szintén küldi npc öngyilkos akciója ahogy elütteti magát egy lovaskocsival, vak-süket őrök, stb. Még az originsben is voltak ilyenek (nem sok), a syndicatet a bugok miatt hagytam a p*cs*ba, annyira illúzió romboló volt, a korábbi részekről ne is beszéljünk.

A Siege-et napi szinten játszom 2 éve, naponta találkozom annyi buggal, amivel mondjuk CS-ben 10 év alatt nem találkoztam, de komplexebb a játék is, úgyhogy érthető is valahol.
21.
KRAT0S
#11: Na pont ezektől a hulladékoktól hányok,nem is kicsit...

#13 +++ leírtad azt amihez nekem már se kedvem se türelmem
20.
NemecsekErno
Mondjuk végigcsináltam a lentebb emlitett AC sorozat szinte minden részét (a III-nak a felújitott részével még várok), de a Unity-n kivül az emlitett bugtengerrel nem igen találkoztam.
Még a Unity-t is végignyúztam, pedig szidták mint a bokrot, és legfeljebb a falból kilógó karakterekre emlékszem benne, mint kellemetlenségre.

Meg kell adni az Ubi nagyon jól nyomja mostanában. Példa értékű, ahogy adják ki a tartalmakat az AAA-s játékaikhoz.
Az meg hogy lelkes játékosokkal tesztelik a gémeket amik során egy csomó olyan hibát megtalálnak, amit pl. a Cyberpunk-ban meg kell majd küzdeni mindenkinek, mert ott az Istennek sem lesz publikus bétateszt arra fogadok, az egyenesen zseniális lépés.

Akinek ez fáj, annak lövése sincs, hogy miről beszél, csak ugatja a holdat....
18.
Ultimate
#17: Megközelítőleg sem tudok annyi bugot felsorolni 5 ubi játékban mint 1 beth játékban....Nemigen tudom mi az az ordas nagy bug amit szóba lehet hozni.
Nem vagyok az ubisoft játékok rajongója,de hogy bugtenger lenne meg beth után a második. Az fals.
17.
Kawada
#14: Nem értek egyet vele, de remélem nem ütött nagyot a plafon mikor rád esett a mondat befelyezésekor... :) Bethesda után a legnagyobb buggyártó az Ubi. :) ettől még a Siege ma szerintem messze a legjobb taktikai online shooter és a beta alapján a Division 2 is egy kifejezetten jó előrelépés az 1hez képest (számomra...). Az AC origins egy nagyon kellemes csalódás, de a Far Cry-ok kb. a 3 óta csak visszafejlődnek és akkor is rohadt unalmas volt (szerintem...) . A primal jópofa volt és kicsit más legalább.
14.
Ultimate
#13: Mert ez nem tisztán látás hanem faszság. Ahogy az is amit írsz. Pláne a bugokról regélni miközben ilyen téren pláne nem ordít az ubisoft...
13.
Blazkowicz
Miért fáj egyeseknek ennyire hogy ha valaki tisztán lát és megmondja őszintén, hogy minden ubis játék egy vacak és az is marad? Fáj az igazság? Sosem tanultok semmiből? Nem tudom ki írta korábban, de igaza van. Ez a játék is addig lesz béta míg a 3as meg nem jelenik. A szemetek kiszúrják és még ti fizettek azért hogy a kaksis seggüket nyaljátok. De nem a cég a szánalmas, hanem az aki erre befizet... Tanuljatok már a rainbow sixből, a sok át skinezett far crybol, illetve szutykos technikailag nem működő játékaikból. Bízzunk benne, hogy a lehető legtöbb dolog jó drága dlcként érkezik majd ebbe a játékba is. A következő résznél a frissítést is megfizettetném a vásárlókkal, gigánként 3000Ft aztán szevasz. Ugy is meg fogják venni. :D Nekem miér fáj az, hogy mások meg veszik? Azért mert amíg veszitek, addig ezek a nomorult cégek meg merik csinálni azt amit csinálnak. AAA-s játékként kiadnak fél kész nem működő vackokat és tesznek zsebre rengeteg olyan pénzt, amit nem érdemelnek meg, hála a buta vásárlóknak. Pedig tudnának normális játékot is készíteni, csak nincs rá igény. :[
12.
Nagyerecsakide
Megint picit off: Nem tudja valaki mire jó a Division 1 Underground direktiva pontjai? Még csak 15 szintnél tartok a föld alatt. Egyenlőre az elektronikára és adrenalin gyógyra lehet jelölni de nem vettem észre hogy bármi javult volna. Talán a 100 % után kapja ezeket az új képességeket?
11.
Raptor X
#1: Nem biztos, hogy megérdemelt a válasz, de pld. Division 1, Assassin's Creed széria, Far Cry széria, stb. Nem kell egy kiadót sem szeretni, de valótlant állítani nem szép dolog.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...