Öt AAA-játékkal tervez 2021 áprilisáig a Ubisoft

  • Írta: gorien
  • 2020. február 7.
  • Biznisz
A legújabb pénzügyi jelentésében arról számolt be a Ubisoft, hogy öt AAA-játékkal tervez a következő pénzügyi évre. Hármat már elcsúsztattak tavalyról, azok viszonylag biztosak, és azt is elmondták, mi nem várható még egy évig.

A Ubisoft tegnap nyilvánosságra hozta a 2019-2020-as pénzügyi évének harmadik negyedévi jelentését. Ez kettőst célt szolgál: egyrészt eldicsekedhetnek az eredményeikkel, valamint (mivel közeledünk az év zárásához, ami márciusban lesz) felfesthetik a jövőre vonatkozó terveiket is.

A jelentés alapján a legbüszkébbek a termékeik általános használatára lehetnek: PC-n és a konzolokon 4,5 milliárd órányi játékidőt töltöttek világszerte Ubisoft-játékokkal a játékosok. Ez több mint duplája a 2016-os értéknek. A Rainbow Six Siege-et külön kiemelték: 55 milliónál is több regisztrált felhasználójuk van, decemberben pedig rekordmagas volt az online lévők havi átlagos száma. Ami az üzleti eredményeket illeti: a Ubisoft bevétele 26 százalékkal, 416,2 millió euróra csökkent éves szinten az elmúlt negyedévben.

Ám míg ezek a számok a befektetőknek szólnak inkább, a játékostársadalmat az érdekelheti, hogy mit tervez a francia cég a következő pénzügyi évre. A válasz: öt AAA-címmel számolnak 2021 áprilisáig. Ebből három idén decemberig megjelenik a tervek szerint, a maradék kettő a hátralévő hónapokban.

Mik is lehetnek ezek a játékok? Háromról már biztos tudomásunk van, hiszen azokat eredetileg tavalyra tervezték, azonban elcsúsztatták őket: a Watch Dogs Legion, a Gods & Monsters és a Rainbow Six Quarantine. Amennyiben nem csúszik valamelyik ismét, ezek azok, amelyekre még idén szert tehetünk. A maradék kettőt nem jelentették be ugyan, de elég jó tippjeink lehetnek.

A sokat pletykált, új Assassin’s Creed az egyik valószínűsíthető jelölt. Két éve már, hogy kijött az Odyssey, tehát elképzelhető, hogy hamarosan találkozunk a következő résszel. Egy másik lehetséges játék egy új Far Cry. Mindkét sorozat tökéletes lenne arra, hogy az új részt az új konzolgeneráción mutassák be.

Egy várva-várt címről viszont biztosan tudjuk, hogy nem lesz benne ebben a merítésben. Yves Guillemot, a cég vezérigazgatója a GamesIndustry.biz szerint az egyik befektető kérdésére elmondta, a Beyond Good & Evil második felvonása nem képezi a 2020-2021-es pénzügyi év részét. Ezzel együtt a kalózos Skull & Bonest is 2021 áprilisa után tették.

Ezek is érdekelhetnek

21.
adamsfamily
#4: Ezeket nem lehet teletolni mikrotranzakciókkal és még a végén dolgozni kellene velük.Szerintem ebben a generációban amit a Ubisoft letett az asztalra az kritikán aluli volt.A legtöbb játékuk valamilyen szinten csak egy másik játék újrahasznosítva.Ott volt az AC Black Flag,most jön majd a Skulls and Bones,ami valószínüleg az előbbiből van újrahasznosítva,de a Watch Dogs-ban a vezetés is majdnem megegyezik a Crew-val.
20.
MűszálasLőrinc
#3: A tavalyi évben kilyukadt az a zseb.
Nézd meg miylen évet zártak.
19.
MűszálasLőrinc
Kis gyengélkedés után újra maxon porog a ubisoft game creating tool a krumpliszerverukon.
Vajon kerültek bele új "témák" vagy meg mindíg ugyan azzal a 3 játékelemmel es 2 sztori elemmel operal?
18.
zoe9
Szerencsétlen BGE2...wiki szerint Michel Ancel először 2008-ban nyilatkoztott róla, hogy már 1 éve készül. Tehát ha 2007-et vesszük startnak (bár ki tudja hányszor kukázták a teljes projektet), akkor az 13 év. Lassan odaállhat a dobogóra a 15 év alatt kisz*rt gyúk nukem forevör mellé.
17.
crytek
#15: Ez már az ő bajok. Lásd Wildlands után ez a Breakpoint. Nem véletlen hogy a régi ára sosem lesz olcsó mert sokkal jobb mint az új ami már most nagyobb akciókat kap mint az ezer éves elődje..
Gondolom ezért is voltak a pletykák hogy valamihez nyúlnia kell az ubinak ha a Ghost Recon kis időre pihenni megy és nem sok lehetőség van ahova visszatérhet..
16.
Zisten
#12: Mellette még ott vannak a FREE WEEKEND játékosok.
Ingyenesen kipróbálták azon a napon és soha vissza nem tértek. (pl. jómagam)
Nem vitatom a játék sikerét, de az aki 200-600-1000 órát beleölt "igazi játékos" az ennek a számnak a töredéke.
15.
manderel
#9: Ezzel a halomba tolással szépen kivéreztetik ezeket a szériákat, és idővel annyira sem lesznek nyereségesek mint a Clayman által felsoroltak. Persze addig még jópár bőrt le lehet róluk húzni, és azután majd elő lehet venni a többi címet is.
13.
Hanoi
#12: Meg a bannolt VPN-el visszavarázsolt vietnámi Koreai, japán, indiai überpro játékosok a 8. Accountal.
12.
JohnSpartan
Azt az 55 millió felhasznàlót az R6-nàl osszuk màr el 3-al és kijön a reális szám, mivel statok miatt 2-3 felhasznàlót is hasznàlnak.
11.
Nyarlako
#4: Rayman sajnos pont olyan hogy több kreativitás kell bele mint egy Watch dogsba, de kevesebb pénzt hoz.
Amúgy most megvettek másodszorra is ne csak pc-n de PS4en is legyen meg, ha valami ez megérdemli.
Egy jó PoP meg hatalmas lenne de vágyálom csak sajnos.
Ott a príma Ubi art engine, egy 2D PoP is jöhetne azzal .
10.
Clayman
#9: Na igen, pont erről beszélek. Egy cég általában arra megy, hogy minél nagyobb legyen a nyeresége. Ha tudják, hogy a felsorolt játékok nyereségesek lennének (és elképzelni nem tudom, hogy ne lennének azok), akkor vegyenek fel x fejlesztőt és csinálják meg szépen ezeket is. Azt sem hinném, hogy az Ubi cashflowja ezt ne bírná ki. Ez saját vélemény, engem csak az bánt, hogy olyan játékokat hagynak parlagon ami gyerekkorom meghatározó játékai voltak.
9.
crytek
#8: Nyereséges ,de nem annyira mint ezek amiket tolnak halomba
8.
Clayman
#7: Nem hiszem el, hogy ha kidobnának egy Splinter cellt normális koncepcióval az ne lenne ugyanúgy nyereséges. Ugyanez igaz a Raymanre, Prince of Persiára, Might and Magicre, Driverre.
7.
crytek
#6: Ha így lenne akkor nem azokat erőltetnék amiket... Szerintem egy AC origins vagy odyssey pl széjjel veri a teljes splinter cell szériát tokkal vonóval bevételileg.
Ennyi az ok nem több..
6.
Clayman
Valahol az Ubi gondolkodásmenete nagyon rossz irányba ment. Annyi sikercímüket hagyják kihasználatlanul, a többit meg kapkodva adták ki. Ha négyszer ennyi embert foglalkoztatnának, akkor is ki tudnák termelni a profitot.
5.
Darksiders84
#4: Azért reménykedjünk hogy csak jól titkolják és azért ténykednek már. BGE meg vicc hogy nem tudják eldönteni mit kezdjenek vele.
4.
Yanez
Splinter Cell, PoP és Rayman. Ekkora nevek és az ubi le sem tojja. No de minek süssünk csokitortát, ha kakaót is lehet szürcsölni és ugyanúgy igény van rá?
3.
Darksiders84
Na lehet nem örülni aki nem bírja Ubiékat hogy ennyire talpon vannak és lesznek is akármilyen címekkel jönnek tele lesz a zsebük .
2.
crytek
Far Cry-al nem sok dolguk van FC3 óta kb ugyanaz mind

Szerencsétlen Splintit meg még mindig hanyagolják. Ezekszerint a pletykált Prince of Persia is még mindig mellőzve van..
1.
Neotechtr
Szóval megcsinálják a világ legnagyobb farmoló játékát, aztán örülnek, hogy milyen sokat ülnek előtte a játékosok. Remélem ezt tudják még fokozni és legalább egy hét grind lesz kijönni a menüből, utána meg még két hét farm csak a tutorial.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...