Dreams - nem mindenkinek kell péntekig várnia

  • Írta: fojesz
  • 2020. február 9.
  • Hír
Habár a Dreams teljes változata pénteken kerül boltokba, azok a játékosok, akik idő előtt bizalmat szavaztak a Media Molecule-nak, és megvásárolták a korai hozzáférésű kiadást, már kedden belevághatnak a kampányba.

A Dreams korai hozzáférésű kiadása tavaly jelent meg, és egészen decemberig lehetett megvásárolni, és bár a végleges változat legtöbb funkcióját felvonultatta, a sztorimód hiányzott belőle; a Media Molecule előre leszögezte, hogy ez a február 14-én boltokba kerülő teljes kiadás sajátja lesz.

Az early access-játékosok azért így is jobban járnak, a készítők ugyanis bejelentették, hogy ők már február 11-én, vagyis kedden megkapják azt a frissítést, amely egyebek mellett a kampányt is feloldja. A sztorimód egyébként Art's Dream címen fut majd, és az első infók alapján két-három óra hosszú lesz. A végigjátszás során több különböző műfajban is megmérethetjük magunkat (mert a Dreamsben nincsenek határok, ugye), és fokozatosan újabb és újabb kiegészítőket oldhatunk a szerkesztőmódokhoz.

A kampány és a kötelező hibajavítások mellett a Creator Patch oldja fel a Welcome Home és Ancient Temple assetcsomagokat a Homespace Editor és DreamShaping módokban, előbbi pedig egy új intrót és némi tutorialt is kap majd.

7.
FlexSteel
#6: Már az előző évben szóba került, hogy jó eséllyel megvalósulhat az, hogy a készítők által kiemelt (jó értékelésű) játékok kikerülhetnek a PSN vonalba indie játékként. Ha jól tudom egyelőre az anyagi része nem tisztázott a részesedésnek.
6.
cyberstaker
Annyi vele a probléma hogy nem lehet exportálni és publikálni a projekteket, hanem úgymond házon belül, a dreams programon belül marad minden. A fejlesztők álláspontja hogy ezeket az "álmokat" nem szabad hogy a pénz motiválja", viszont emiatt nem lehet rá teljes értékű fejlesztői környezetként tekinteni, és emiatt lesz még inkább réteg cucc. Pedig hatalmas üzleti húzás lehetne ebből, még látom is magam előtt a ps storban a külön kategóriát hogy "dreams games". Ha a sony és fejlesztők sem látják a játékipari potenciált a saját művükben akkor csak gratulálni tudok.
5.
Ra1D3n
#4: Csak, hogy ez egy masszívan rétegcucc szerintem. Nem fog ez olyan hú de sok emberhez eljutni, mint más fősodorbeli stílusú AAA cím, de ennek nyilván nem is az a célja. Aki megveszi annak tényleg jó játékot kívánok hozzá, meg azt, hogy ne okozzon nekik semmi váratlan csalódást.
4.
atedolgod
#2: Amit leírtál, az majdnem minden szórakoztatóipari termékre igaz... :)
3.
kryszisz
#2: Szerintem az emberek többsége nem azért veszi majd meg, hogy alkosson benne (legalábbis komolyabb munkákat), hanem hogy kipróbálja a kész műveket.
2.
Ra1D3n
#1: Engem pl totálisan hidegen hagy. Van aki szeret ilyen játékokba időt ölni, meg kreatív dolgokat csinálni, de elég sok embert meg abszolút nem érdekel.
1.
cyberstaker
Ez nagyon király lesz :) Ilyen összetett kreátor programot még nem igazán láttam. Azért durva hogy mennyire nem marketingelik, szerintem elég nagy durranás. 10 éves terve van a fejlesztőknek vele, tehát gondolom átportolják ps5 r, meg népszerűségtől függően később pc re is, és akkor fog ez nagyot ütni.

Látványra tényleg szép dolgokat lehet csinálni, csak kérdés hogy programozás nélkül mennyire lehet összetett logikát létrehozni.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...